"Thermostart" joka työntää tahallaan löpöä ylimäärän starttiin ?
Eihän siinä ole oikeaa Thermostart-laitetta? Sekin voi nimittäin vuotaa omia aikojaan imusarjaan....
Jos liekkihehku vuotaa niin sen tietää siitä että öljymäärä lisääntyy ja öljy muuttuu juoksevammaksi. Ja jos liekkihehku vuotaa pö.tä männänpäälle, täyttyy männässä oleva palotila, ja sen kyllä kuulee käynistyksen yhteydessä et yks sylinteri on korkeampipuristeinen...
Ja se on rahamiehen merkki jos ei käsiään sotke....
Riippuu juu siitä miten paljon se vuotaa, ja vielä koneestakin että valuuko se koneeseen päin vai ilmansuodattimeen. Ja tosiaan niinkuin joku jo kertoikin niin tuolla voi saada koneeseen paljonkin tuhoa aikaan ajanmittaan. Suurinpiirtein samat murheet kuin kurjasta suuttimestakin. Palamaton polttoaine pesee voiteluainetta pois, voi aiheuttaa lämpöshokkeja männälle etc.
Niistä mahdollisista ajon aikana vuotavista tipoista tarkoitin että niitä ei koneen käynnistä juuri erota, hiukan saattaa savuttaa enemmälti. Muuta haittaahan reilummasta vuodosta kyllä sitten on.
Ja luultavasti 'potilaassa' ei sitten ole koko Thermostart-laitetta :-)