Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Elämän ankeutta..  (Luettu 1988 kertaa)

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Elämän ankeutta..

Kyllä maailmaan mahtuu jos jonkinlaista ongelmaa..

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2008/04/635426
Poliittinen *****.

henriksson

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 202
Vs: Elämän ankeutta..
Olikohan Lidlin parkkipaikalla?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Elämän ankeutta..

Kyllä maailmaan mahtuu jos jonkinlaista ongelmaa..

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2008/04/635426

 Kerava on eteläsuomen Seinäjoki ja Nurmoo :D

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3601
Vs: Elämän ankeutta..

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Elämän ankeutta..
Aika pikkujuttuja nämä,  kun asioita ajattelee vähän laajemmin.  Minun ei ehkä pitäisi lukea lehtiä,  tämän päivän järkyttävin uutinen oli se,  että Etelä-Afrikassa raiskataan nainen joka 17 sekuntti ja näissä lukemissa ei ole edes lasten hyväksikäyttöä,  mikä siellä on tosi yleistä.  On olemassa uskomus,  että neitsyen naiminen parantaa aidsin  :'(,  nuorimmat hyväksi käytety on vauvoja.  Missä ihmisyys  :'( :'(.   Ei elukatkaan kakaroitaan raiskaa  :'( :'(.  Tänään en ole ylpeä siitä,  että olen ihminen  :-[

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Elämän ankeutta..
Aika pikkujuttuja nämä,  kun asioita ajattelee vähän laajemmin.  Minun ei ehkä pitäisi lukea lehtiä,  tämän päivän järkyttävin uutinen oli se,  että Etelä-Afrikassa raiskataan nainen joka 17 sekuntti ja näissä lukemissa ei ole edes lasten hyväksikäyttöä,  mikä siellä on tosi yleistä.  On olemassa uskomus,  että neitsyen naiminen parantaa aidsin  :'(,  nuorimmat hyväksi käytety on vauvoja.  Missä ihmisyys  :'( :'(.   Ei elukatkaan kakaroitaan raiskaa  :'( :'(.  Tänään en ole ylpeä siitä,  että olen ihminen  :-[

Niin se on kyllä aika ***** väärin.  :( Ja täällä keskitytään jotain ***** tekstiviestejä julkistamaan.
Poliittinen *****.

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Elämän ankeutta..

Kyllä maailmaan mahtuu jos jonkinlaista ongelmaa..

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2008/04/635426





Niinpä.......tälläinenkin asia kannattaa pitää mielessä .....

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2008/04/635216

Peräti kolme päivää varannut käsittelyyn. Toivottavasti muistavat syödä välillä.

Kyllähän Agronetistä jos jonkinlaista kiihottajaa löytyy.  ;D
Poliittinen *****.

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Elämän ankeutta..
Aika pikkujuttuja nämä,  kun asioita ajattelee vähän laajemmin.  Minun ei ehkä pitäisi lukea lehtiä,  tämän päivän järkyttävin uutinen oli se,  että Etelä-Afrikassa raiskataan nainen joka 17 sekuntti ja näissä lukemissa ei ole edes lasten hyväksikäyttöä,  mikä siellä on tosi yleistä.  On olemassa uskomus,  että neitsyen naiminen parantaa aidsin  :'(,  nuorimmat hyväksi käytety on vauvoja.  Missä ihmisyys  :'( :'(.   Ei elukatkaan kakaroitaan raiskaa  :'( :'(.  Tänään en ole ylpeä siitä,  että olen ihminen  :-[

Niin se on kyllä aika ***** väärin.  :( Ja täällä keskitytään jotain ***** tekstiviestejä julkistamaan.

Siis ihan oikeasti nämä Suomalaisen poltiikan seksikohut on musta tosi naurettavia,  kyse on kuitenkin aikuisista ihmisistä,  joilla on vapaa tahto.  Nyt varmaan saan risuja kanssasisarilta,  mutta minusta ei ole mitään väärää siinää, jos täysikasvuiset ihmiset vähän frilttailee,  sehän voi olla hauskaa puolin ja tosin,  kun asian oikein oivaltaa.  Pipo tuntuu kiristävän yhdellä jos toisellakin.  Ja kyllä minä olen maailma sivu,  varsinkin liftatessa saanut jos jonkin laista ehdotusta,  mutta niin kaun kun pärjää hyvällä supliikilla ja turvan soitolla ja käsiksi ei käydä (siis ilman asianomaisen tahtoa) asiathan on tosi hyvin.