Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Erehtyikö Professori sanomaan totuuden...  (Luettu 1629 kertaa)

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
uutisissa, kun totesi, että helpoiten Itämeren päästöjä saataisiin laskettua parantamalla YHDYSKUNTAVESIEN PUHDISTUSTA, joissa on jopa 70% korjaamisvara.

Ehei...maajussithan ne vedet pilaa..
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Erehtyikö Professori sanomaan totuuden...
Homma kannattaisi aloittaa noista naapurimaista, esim. Venäjältä.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Erehtyikö Professori sanomaan totuuden...
Homma kannattaisi aloittaa noista naapurimaista, esim. Venäjältä.

jos  kumminkin  tekisivät  sen  omilla  rahoillaan,,,,mutta  anna  sinä   käsky  :P

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Erehtyikö Professori sanomaan totuuden...
uutisissa, kun totesi, että helpoiten Itämeren päästöjä saataisiin laskettua parantamalla YHDYSKUNTAVESIEN PUHDISTUSTA, joissa on jopa 70% korjaamisvara.

Kukas näin viisas rohvessori mahto olla... ???
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Erehtyikö Professori sanomaan totuuden...
uutisissa, kun totesi, että helpoiten Itämeren päästöjä saataisiin laskettua parantamalla YHDYSKUNTAVESIEN PUHDISTUSTA, joissa on jopa 70% korjaamisvara.

Tämän suuntaista kommenttia olen jo vuosia tällekin palstalle silloin tällöin laittanut, mutta palstan "ympäristöystävälliset" viljelijät tykkäävät mieluummin itse olla syyllisiä.  :P ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Erehtyikö Professori sanomaan totuuden...
uutisissa, kun totesi, että helpoiten Itämeren päästöjä saataisiin laskettua parantamalla YHDYSKUNTAVESIEN PUHDISTUSTA, joissa on jopa 70% korjaamisvara.

Tämän suuntaista kommenttia olen jo vuosia tällekin palstalle silloin tällöin laittanut, mutta palstan "ympäristöystävälliset" viljelijät tykkäävät mieluummin itse olla syyllisiä.  :P ;D

sama  hommeli  kepulaisilla  etelä-euroopan  talouskriisiin,,,,vastuuntuntoa,,,,,vastuunkantoa :P

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Erehtyikö Professori sanomaan totuuden...
No äsken maikkarilla haastattelivat ja taisivatpa tuon Puolan ottaa esimerkiks. Totesivat että kyllä Venäjälläkii on saatu hyviä tuloksia aikaan. Venäläiset laittaa 800miljardia sotakaluston uusimiseen, mutta SUomen pitää maksaa apurahaa poikain vesienpuhistamisiin. Voi voi niitä velikultia  ::)
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: Erehtyikö Professori sanomaan totuuden...
Niin mites se oli, kun fosvori suodatetaan yhteiskuntapaskasta, ja sitten multana levitellään viheralueille, eihän se lähde sieltä liikkeelle, eihän :(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Erehtyikö Professori sanomaan totuuden...
Juu... kohta ympäristötuen rahat siirretäänkin jätevedenpuhdistamojen uusimiseen joten.... ollaan me vaan ihan hiljaa tästä asiasta  ::) ::) ::)

Joskus nääs kannattaa olla vähän tyhmä ja rikollinen jotta valtio jatkaa maksamista jos me luvataan vähän parantaa tapojamme  ;D ;D

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Erehtyikö Professori sanomaan totuuden...
Juu... kohta ympäristötuen rahat siirretäänkin jätevedenpuhdistamojen uusimiseen joten.... ollaan me vaan ihan hiljaa tästä asiasta  ::) ::) ::)

Joskus nääs kannattaa olla vähän tyhmä ja rikollinen jotta valtio jatkaa maksamista jos me luvataan vähän parantaa tapojamme  ;D ;D

Ympäristötukien kohteet vaan sit vaihdetaan. Lainattais vaikka läntisestä naapurimaasta esim. tuki kiviaitojen säilyttämiselle, tai koivukujan hoidon tuki.  ;D

On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Erehtyikö Professori sanomaan totuuden...
Juu... kohta ympäristötuen rahat siirretäänkin jätevedenpuhdistamojen uusimiseen joten.... ollaan me vaan ihan hiljaa tästä asiasta  ::) ::) ::)

Joskus nääs kannattaa olla vähän tyhmä ja rikollinen jotta valtio jatkaa maksamista jos me luvataan vähän parantaa tapojamme  ;D ;D

Ympäristötukien kohteet vaan sit vaihdetaan. Lainattais vaikka läntisestä naapurimaasta esim. tuki kiviaitojen säilyttämiselle, tai koivukujan hoidon tuki.  ;D

Myös se tuki avo-ojille olisi mukava. Mulla kun on tuo oja-aurakin... Mä saisin äkkiä ojia vaikka 2 metrin välein  :)