Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita  (Luettu 2946 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
A-studio YLE TV1 21.00 - 21.30 Eläinaktivistien uusia kuvia suomalaisilta sikatiloilta. Harakan kolumni.

minä-itte

  • Vieras
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
MaasTullin mielipidesivu tänään:

***************************************   

Taas se

on sikatehtaat.fi

Rakkaat eläinaktivistit, nyt pyydän ammattitovereilleni rauhaa. Ajat on todella kovat lihantuottajille ja ihan äärirajoilla toimimme.

Käräjäoikeus antoi teille tavallaan luvan kulkea meidän tiloillamme keskellä yötä, mutta toivoisin inhimillisyyttä. Emme enää jaksa.

Jos olette lihansyönnin vastustajia, antakaa silti toisten syödä, mitä haluavat. Vai miksi aina joulun alla hyökkäätte ammattiamme vastaan?

Turun yli kulkevalla sillalla näin taas suuren lakanan ”Sikatehtaat.fi”. Jos haluatte kiusata, voisitteko kiusata jotain muuta ryhmää välillä.

Ihan vain siksi, että meitä kiusataan muiltakin tahoilta. EU ja oma hallitus ovat heikentämässä ihmiselämän tärkeintä eli toimeentuloa. Kotimaisen tuotannon saatte helpolla loppumaan ja monta työpaikkaa elintarvikealalta.

Jollei tämä ole henkistä raakaa kiusaamista, niin mikä sitten on?

Tervetuloa katsomaan, millaista todellinen elämä on. Minä voin kertoa, jollei kotona ole muistettu.

Teija Ketola

paimiolainen sikafarmari

Jollei tämä ole henkistä raakaa kiusaamista, niin mikä sitten on?

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
Taas suoritetaan kotirauhanhäirintää ja murtautumissia tuotantorakennuksiin!!!!! Mitä tekee hallitus????? Vastaan itse!!!!!! EI MITÄÄN!!!!!
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

minä-itte

  • Vieras
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
Taas suoritetaan kotirauhanhäirintää ja murtautumissia tuotantorakennuksiin!!!!! Mitä tekee hallitus????? Vastaan itse!!!!!! EI MITÄÄN!!!!!

Mitä teki Vanhasen hallitus?...entä maatalousministeri Anttila?... Vastaan itse: EI MITÄÄN!!!!!!!!!

Yksi turhistarhaaja latasi haulikolla perseeseen, niin loppuivat tarhaiskut,

Viimeksi muokattu: 21.11.11 - klo:09:34 kirjoittanut minä-itte

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
>Mitä teki Vanhasen hallitus?...entä maatalousministeri Anttila?... Vastaan itse: EI MITÄÄN!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=xGES37mrKKg

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
se ei lopu ennen kuin suomess ei oo yhtään sikalaa tai menee yhtäharvinaiseksi kuin valko selkätikka ;D

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
Ympäristön- ja eläintensuojeluväki asettaa itsensä ja normistonsa toisinajattelevien yläpuolelle. Vertautuu mukavasti kiinan tai pohjoiskorean tapaan suhtautua toisinajattelijoihin: heitä varten ovat omat lait ja omat tulkinnat.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
Ympäristön- ja eläintensuojeluväki asettaa itsensä ja normistonsa toisinajattelevien yläpuolelle. Vertautuu mukavasti kiinan tai pohjoiskorean tapaan suhtautua toisinajattelijoihin: heitä varten ovat omat lait ja omat tulkinnat.

iltalehdessä  oli   liittovaltio  usa   kuvaa   kanaloista  >:(

minä-itte

  • Vieras
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
>Mitä teki Vanhasen hallitus?...entä maatalousministeri Anttila?... Vastaan itse: EI MITÄÄN!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=xGES37mrKKg

-17%

jeep

  • Vieras
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
Ympäristön- ja eläintensuojeluväki asettaa itsensä ja normistonsa toisinajattelevien yläpuolelle. Vertautuu mukavasti kiinan tai pohjoiskorean tapaan suhtautua toisinajattelijoihin: heitä varten ovat omat lait ja omat tulkinnat.
http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2011/11/tarhakoirakin_tarvitsee_lenkkia_3016788.html
Parempi pitää koirat aina vapaana, ettei vaan ympäristö- ja eläintensuojeluväki valita ;D

Viimeksi muokattu: 21.11.11 - klo:12:07 kirjoittanut jeep

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
Oliskohan ns. pukki kaalimaan vartijana... vai sokea ?  :P ::)   ;D  :P
=
Suomalaisten sikojen hyvinvointi on tutkitusti Suomessa selvästi parempi kuin useissa muissa EU-maissa, Suomen sikayrittäjät ry:n puheenjohtaja Martin Ylikännö muistuttaa. ”Meillä ei ole mitään hävettävää. Toki parannettavaa löytyy tilatasolla aina.”

jeep

  • Vieras
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
Mites on tuon vanhusten hoidon ja ulkoilun laita, Suomen vanhainkodeissa :o?

minä-itte

  • Vieras
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
Mites on tuon vanhusten hoidon ja ulkoilun laita, Suomen vanhainkodeissa :o?

No ei, sikojen hyvinvointi on tärkeämpää.  :o

jeep

  • Vieras
Vs: TV1 klo 21.00 uusia sikalavideoita
Mites on tuon vanhusten hoidon ja ulkoilun laita, Suomen vanhainkodeissa :o?

No ei, sikojen hyvinvointi on tärkeämpää.  :o
Niinpä, asiat tärkeys järjestyksessä :o

Aulis Anttila

  • Vieras
Utelu...
Mites on tuon vanhusten hoidon ja ulkoilun laita, Suomen vanhainkodeissa :o?

Kysele kepukunnista - niitä on yli puolet Suomen kunnista... toistaiseksi - niin eiköhän se selviä  :P :P