Rauli Virtanen kertoi, että aluksi suomalaisten rauhanturvaajien kaksi pääasillisinta tehtävää olivat, joko istua juppoputkassa, tai vartioida niitä putkassa istujia.Kumpaahan tehtävää Sepe ansiokkaasti hoiti?
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 20.11.11 - klo:14:31Rauli Virtanen kertoi, että aluksi suomalaisten rauhanturvaajien kaksi pääasillisinta tehtävää olivat, joko istua juppoputkassa, tai vartioida niitä putkassa istujia.Kumpaahan tehtävää Sepe ansiokkaasti hoiti? No tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Rauli on arvostettu toimittaja, mutta tässä asiassa tuli huti.
Sehän juuri ON sitä rauhanturvaamista että pannaan juopot putkaan remuamasta
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.11.11 - klo:14:40Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 20.11.11 - klo:14:31Rauli Virtanen kertoi, että aluksi suomalaisten rauhanturvaajien kaksi pääasillisinta tehtävää olivat, joko istua juppoputkassa, tai vartioida niitä putkassa istujia.Kumpaahan tehtävää Sepe ansiokkaasti hoiti? No tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Rauli on arvostettu toimittaja, mutta tässä asiassa tuli huti. Useinhan sitä itse sokeutuu "liian lähellä" oleviin asioihin.
Viimeksi muokattu: 20.11.11 - klo:15:46 kirjoittanut Sepedeus
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 20.11.11 - klo:15:24Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.11.11 - klo:14:40Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 20.11.11 - klo:14:31Rauli Virtanen kertoi, että aluksi suomalaisten rauhanturvaajien kaksi pääasillisinta tehtävää olivat, joko istua juppoputkassa, tai vartioida niitä putkassa istujia.Kumpaahan tehtävää Sepe ansiokkaasti hoiti? No tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Rauli on arvostettu toimittaja, mutta tässä asiassa tuli huti. Useinhan sitä itse sokeutuu "liian lähellä" oleviin asioihin. Monesti asiat vääristyy, jos ei tiedä asiasta mitään. Yksikään juoppo ei pysty sitä hommaa tekemään. Lyhin keikka minkä minä olen nähnyt, oli viikon reissu. Rotaatiossa pari lentoa. Meni ekalla ja tuli tokalla Suomeen. Veti heti perseet olalle ja se oli siinä. Se oli sit toinen juttu, että jotkut alkoholisoitui vuodessa niin pahasti, että joutuivat katkolle. Hommat ne kyllä hoiti.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.11.11 - klo:15:45Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 20.11.11 - klo:15:24Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.11.11 - klo:14:40Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 20.11.11 - klo:14:31Rauli Virtanen kertoi, että aluksi suomalaisten rauhanturvaajien kaksi pääasillisinta tehtävää olivat, joko istua juppoputkassa, tai vartioida niitä putkassa istujia.Kumpaahan tehtävää Sepe ansiokkaasti hoiti? No tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Rauli on arvostettu toimittaja, mutta tässä asiassa tuli huti. Useinhan sitä itse sokeutuu "liian lähellä" oleviin asioihin. Monesti asiat vääristyy, jos ei tiedä asiasta mitään. Yksikään juoppo ei pysty sitä hommaa tekemään. Lyhin keikka minkä minä olen nähnyt, oli viikon reissu. Rotaatiossa pari lentoa. Meni ekalla ja tuli tokalla Suomeen. Veti heti perseet olalle ja se oli siinä. Se oli sit toinen juttu, että jotkut alkoholisoitui vuodessa niin pahasti, että joutuivat katkolle. Hommat ne kyllä hoiti. No selvisitkö pelkällä katkasuhoidolla vai vaihtuko se emäntä siinä samassa hässäkässä ?
Rauli Virtanen on asiantunteva toimittaja, tuskin valehteli. Ja siis hän puhuikin niistä alkuvuosista, kun Suomi oli mukana touhussa.
Viimeksi muokattu: 20.11.11 - klo:22:32 kirjoittanut Sepedeus
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 20.11.11 - klo:21:04Rauli Virtanen on asiantunteva toimittaja, tuskin valehteli. Ja siis hän puhuikin niistä alkuvuosista, kun Suomi oli mukana touhussa. Mä luulen että niinä vuosina kun Reino Raitasaari oli remmissä, niin ei siellä hirvestii ryypätty töissä. Toisaalta nyt kun Afganistanissa muutama tappio on tullut, niin Kypros, Suez Siinai, Libanon on ollut paljon vaikeampi paikka. Afganistanissa on paljon parempi kalusto ja Nato turvana
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.11.11 - klo:22:29Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 20.11.11 - klo:21:04Rauli Virtanen on asiantunteva toimittaja, tuskin valehteli. Ja siis hän puhuikin niistä alkuvuosista, kun Suomi oli mukana touhussa. Mä luulen että niinä vuosina kun Reino Raitasaari oli remmissä, niin ei siellä hirvestii ryypätty töissä. Toisaalta nyt kun Afganistanissa muutama tappio on tullut, niin Kypros, Suez Siinai, Libanon on ollut paljon vaikeampi paikka. Afganistanissa on paljon parempi kalusto ja Nato turvana Taineet olla Afganistanin rinnalla nuo muut lähinnä kylpylälomia.
Viimeksi muokattu: 20.11.11 - klo:22:48 kirjoittanut Sepedeus