Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tiedonantaja  (Luettu 6011 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Vs: Julkitunnustaminen...
P ;D ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen  :P  ;D ;D
Mut nykyäänhän onkin tää alvihomma,sorkkis yrittää opettaa meitä siinä...
Ei se häävi proffa oo toi sorkkis ku en mä kässää siitäkää mitää  :P  ;D ;D
Jos se onkin niinpäin että sää et ymmärrä korkeampaa matematiikkaa?

Mä oon julkisesti tunnustanu et en kässää... siks tilastotiede oli mulle vaa vitsi... ku kaikki käsittämätön naurattaa mua... nii ku toi Kepu... ja PerSut, joo  :P :P   ;D ;D ;D
[/quote]

Pakko myöntää, että vaikka meikä on lukenut pikkuisen tilastotiedettä ja matikkaa, ja verotustakin,  niin Sorkkiksen ALV-matikka on meikäläiselle ylivoimaisen vaikeaa. Myönnän tyhmyyteni.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Opetus...
P ;D ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen  :P  ;D ;D

Ei se häävi proffa oo toi sorkkis ku en mä kässää siitä alvistakaa mitää  :P  ;D ;D
[/quote]

aalis  on  oppinut  tukku-ja  vähittäisverovelvollisten  verohommelit  eikä  uutta  opi

ei  niin  mistään  asiasta  ::)

Aulis Anttila

• Vieras
Bwaaaaahahhhaaaaaaaaaaa :-) + Osuma :-)
Ei se häävi proffa oo toi sorkkis ku en mä kässää siitäkää mitää  :P  ;D ;D
Jos se onkin niinpäin että sää et ymmärrä korkeampaa matematiikkaa?
Mä oon julkisesti tunnustanu et en kässää... siks tilastotiede oli mulle vaa vitsi... ku kaikki käsittämätön naurattaa mua... nii ku toi Kepu... ja PerSut, joo  :P :P   ;D ;D ;D
Pakko myöntää, että vaikka meikä on lukenut pikkuisen tilastotiedettä ja matikkaa, ja verotustakin,  niin Sorkkiksen ALV-matikka on meikäläiselle ylivoimaisen vaikeaa. Myönnän tyhmyyteni.
[/quote]

;D ;D ;D