Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 21.11.11 - klo:08:51Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.11.11 - klo:08:48Lainaus käyttäjältä: iskra - 21.11.11 - klo:06:04P ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen Mut nykyäänhän onkin tää alvihomma,sorkkis yrittää opettaa meitä siinä...Ei se häävi proffa oo toi sorkkis ku en mä kässää siitäkää mitää Jos se onkin niinpäin että sää et ymmärrä korkeampaa matematiikkaa?
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.11.11 - klo:08:48Lainaus käyttäjältä: iskra - 21.11.11 - klo:06:04P ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen Mut nykyäänhän onkin tää alvihomma,sorkkis yrittää opettaa meitä siinä...Ei se häävi proffa oo toi sorkkis ku en mä kässää siitäkää mitää
Lainaus käyttäjältä: iskra - 21.11.11 - klo:06:04P ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen Mut nykyäänhän onkin tää alvihomma,sorkkis yrittää opettaa meitä siinä...
P ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.11.11 - klo:08:55Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 21.11.11 - klo:08:51Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.11.11 - klo:08:48Lainaus käyttäjältä: iskra - 21.11.11 - klo:06:04P ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen Mut nykyäänhän onkin tää alvihomma,sorkkis yrittää opettaa meitä siinä...Ei se häävi proffa oo toi sorkkis ku en mä kässää siitäkää mitää Jos se onkin niinpäin että sää et ymmärrä korkeampaa matematiikkaa?Mä oon julkisesti tunnustanu et en kässää... siks tilastotiede oli mulle vaa vitsi... ku kaikki käsittämätön naurattaa mua... nii ku toi Kepu... ja PerSut, joo