Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Inhokit  (Luettu 4189 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vs: Inhokit

Timo ja Paavo.Sauli ja Paavo A ym.

Minä en inhoa yhtäkään heistä,vaikka joskus arvostelenkin.Ei ihmisiä sovi inhota.Mitä siitä on iloa?

minä-itte

  • Vieras
Vs: Inhokit

Timo ja Paavo.Sauli ja Paavo A ym.

Minä en inhoa yhtäkään heistä,vaikka joskus arvostelenkin.Ei ihmisiä sovi inhota.Mitä siitä on iloa?

Se nyt vaan on niin, että kun ihminen on oikein paska niin inho siitä nousee. Ei siitä mitään iloa ole, vaan päinvastoin...sääli.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Inhokit

Timo ja Paavo.Sauli ja Paavo A ym.

Minä en inhoa yhtäkään heistä,vaikka joskus arvostelenkin.Ei ihmisiä sovi inhota.Mitä siitä on iloa?
ETKÖ EES PAAVO LIPPOSTA  ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

simmo

  • Vieras
Vs: Inhokit

Se nyt vaan on niin, että kun ihminen on oikein paska niin inho siitä nousee. Ei siitä mitään iloa ole, vaan päinvastoin...sääli.
[/quote]
----Ajattele,miten onnellista on elämä,kun ei vihaa eikä inhoa ketään :D
Entä eikö sua häiritse,kun sua inhotaan täällä.Ei se kyllä mua säälitä ;)

simmo

  • Vieras
Vs: Inhokit
 joskus arvostelenkin.Ei ihmisiä sovi inhota.Mitä siitä on iloa?
[/quote]ETKÖ EES PAAVO LIPPOSTA  ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
[/quote]
-no en oikeesti,en edes Fulleria enkä UCD:tä,vaikka heidän juttunsa joskus saa karvat nousemaan pystyyn. Yritän löytää joka ihmisestä jotain positiivista,välillä se on kyllä vaikeaa. ;)

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Inhokit
joskus arvostelenkin.Ei ihmisiä sovi inhota.Mitä siitä on iloa?
ETKÖ EES PAAVO LIPPOSTA  ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
[/quote]
-no en oikeesti,en edes Fulleria enkä UCD:tä,vaikka heidän juttunsa joskus saa karvat nousemaan pystyyn. Yritän löytää joka ihmisestä jotain positiivista,välillä se on kyllä vaikeaa. ;)
[/quote]No ootpa kyllä sitten erikoisen "omituinen" ihminen... :)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Pari tähdellistä asiaa...

varsinkaan ilman korvausta. Tuohan on yhtä naurettavaa kuin että mtk:n ja kepun jäsenmaksut perisi meijeri suoraa maitotilistä....  ;D ;D ;D ;D

----------80-luvulla kepun jäsenmaksua perittiin maitotilistä.Mies oli laittanut nimen paperiin,mutta kun tarkemmin luimme paperin,siinä oli että maksu perittäisiin viitenä vuotena.Me ei oltu edes puolueen jäseniä,joten kävin sanomassa,että perintää ei saanut tehdä,koska paperissa ei ollut minun nimeä.Näin sitten kävi.Kyseessä oli prosenttimäärä litroista,mutta en muista mikä se oli. ???
[/quote]

  On se tuo kepu kusettanu aivan vit,,,,, sti ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Inhokit
joskus arvostelenkin.Ei ihmisiä sovi inhota.Mitä siitä on iloa?
ETKÖ EES PAAVO LIPPOSTA  ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
[/quote]
-no en oikeesti,en edes Fulleria enkä UCD:tä,vaikka heidän juttunsa joskus saa karvat nousemaan pystyyn. Yritän löytää joka ihmisestä jotain positiivista,välillä se on kyllä vaikeaa. ;)
[/quote]

HL. juorusi että simmo rakastaa Kobraa?? Liekkö perrää?
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Inhokit
joskus arvostelenkin.Ei ihmisiä sovi inhota.Mitä siitä on iloa?
ETKÖ EES PAAVO LIPPOSTA  ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-no en oikeesti,en edes Fulleria enkä UCD:tä,vaikka heidän juttunsa joskus saa karvat nousemaan pystyyn. Yritän löytää joka ihmisestä jotain positiivista,välillä se on kyllä vaikeaa. ;)
[/quote]

HL. juorusi että simmo rakastaa Kobraa?? Liekkö perrää?
[/quote]


Simmolla on niin suuri sydän, että se rakastaa meitä kaikkia...

     ...siis niinkuin pikkuisen. Edes. :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Pari tähdellistä asiaa...
Joo... naurettavaa on... ja vielä ilman eestä keräävät... eivät pistä kuluja hintoihin, joo

Vähintään kohtuullista on, että "etujärjestömafiat" keräävät itse jäsenmaksunsa. Laittakoot vaikka viulukotelomiehet asialle, mutta rehellisten ihmisten ei heidän maksujaa tarvi periä.
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ps Aulis.... tässä suomi nimisessä banaanitasavallassa täytys myös yhden sen kalleimmasta palikoista eli klo 8-16 duunarin alkaa tehdä oikeasti töitä.

Tai samapa tuo.... Duunit vaan lähtee muualle ja mamut tekee paskaduunit ja ay-pankolla ryystetään kepulaisten sukutilamiesten kanssa voisulaa....
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
eikun PERSETTÄ PENKKIIN,jos joku tekee huokeemmalla ;D,esim. paperi ja lihanleikkaajat.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901
Vs: Edunvalvonta...
Tuohan on yhtä naurettavaa kuin että mtk:n ja kepun jäsenmaksut perisi meijeri suoraa maitotilistä....  ;D ;D ;D ;D

Milka perii mun SLC jäsenmaksut suoraa maitotilistä ::) ::)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Pari tähdellistä asiaa...
eikun PERSETTÄ PENKKIIN,jos joku tekee huokeemmalla ;D,esim. paperi ja lihanleikkaajat.

Joo... ja lääkärit  ::) :P

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Pari tähdellistä asiaa...
eikun PERSETTÄ PENKKIIN,jos joku tekee huokeemmalla ;D,esim. paperi ja lihanleikkaajat.

Joo... ja lääkärit  ::) :P

näyttää  olevan  aika  tuoda  lääkäritkin  kiinasta  8)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Pari tähdellistä asiaa...
eikun PERSETTÄ PENKKIIN,jos joku tekee huokeemmalla ;D,esim. paperi ja lihanleikkaajat.

Joo... ja lääkärit  ::) :P

näyttää  olevan  aika  tuoda  lääkäritkin  kiinasta  8)


Joo. Ja neulat. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Pari tähdellistä asiaa...

varsinkaan ilman korvausta. Tuohan on yhtä naurettavaa kuin että mtk:n ja kepun jäsenmaksut perisi meijeri suoraa maitotilistä....  ;D ;D ;D ;D

----------80-luvulla kepun jäsenmaksua perittiin maitotilistä.Mies oli laittanut nimen paperiin,mutta kun tarkemmin luimme paperin,siinä oli että maksu perittäisiin viitenä vuotena.Me ei oltu edes puolueen jäseniä,joten kävin sanomassa,että perintää ei saanut tehdä,koska paperissa ei ollut minun nimeä.Näin sitten kävi.Kyseessä oli prosenttimäärä litroista,mutta en muista mikä se oli. ???
[/quote]Ei kai se Kepun vika jos ei osaa lukea tai ei ymmärrä paperia mihin nimensä kirjoittaa.