Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Esimerkillistä palvelua  (Luettu 3820 kertaa)

Fuller

  • Vieras
Esimerkillistä palvelua
Sain tänään kokea esimerkillistä palvelua Kinnusen myllyn taholta. Olivat siellä laskeneet että tilallamme ensi viikolla tarvittais täydennystä tiivistesiiloon. Tehtaalta soittivat ja tiedustelivat tilannetta. Itse asiassa eilen juuri keskustelimme asiasta että tarttis tilata,noh aamupäivällä olivat Kinnusella asialla ja soittivat. Täytyy sanoa että firma pitää huolen asiakkaastaan.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Esimerkillistä palvelua
Ääh. Oli koossa suuntakuorma josta puuttui 3 tonnia.Kattoivat tilaushistorian ja löysivät Fullerin.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10967
Vs: Esimerkillistä palvelua
Sain tänään kokea esimerkillistä palvelua Kinnusen myllyn taholta. Olivat siellä laskeneet että tilallamme ensi viikolla tarvittais täydennystä tiivistesiiloon. Tehtaalta soittivat ja tiedustelivat tilannetta. Itse asiassa eilen juuri keskustelimme asiasta että tarttis tilata,noh aamupäivällä olivat Kinnusella asialla ja soittivat. Täytyy sanoa että firma pitää huolen asiakkaastaan.

Suomenrehun asiakkaana tietää käydä edes koluuttamas siiloa, kun soitto tulee. Muistuttelee nekin vaikka ei oo edes sopimusasiakas.

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Esimerkillistä palvelua
Suomenrehun asiakkaana tietää käydä edes koluuttamas siiloa, kun soitto tulee. Muistuttelee nekin vaikka ei oo edes sopimusasiakas.
Joo harvon tarttee ite soittaa rehutilausta bonuskauppaan.  Enimmäkseen pittää vaan toppuutella, että elekää ny vielä tuoko.
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Esimerkillistä palvelua
Suomenrehun asiakkaana tietää käydä edes koluuttamas siiloa, kun soitto tulee. Muistuttelee nekin vaikka ei oo edes sopimusasiakas.
Joo harvon tarttee ite soittaa rehutilausta bonuskauppaan.  Enimmäkseen pittää vaan toppuutella, että elekää ny vielä tuoko.

Kun olis vaa-at siilon alla niin vois tieto mennä suoraan tilaukseen ja auto tois koska toisi. Sitten vaan olis so*****na että hinnat tarkastetaan vaikka neljännesvuosittain. Säästäis isännän hommia kun e tarttis siiloja kytätä ja helpompi ennakoida kuljetuksia. Kunnon vaa-at autoihinkin että laskutettais sen mukaan mitä siiloon tyhjennetään.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Esimerkillistä palvelua
Meillekin rehufirma soittelee usein, että olisiko siilossa tilaa, kun autossa olisi vielä tyhjää. Toki pienemmän määrän ottaminen olisi rahtikustannuksiltaan kalliimpaa, mutta usein sekin on neuvoteltavissa.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Esimerkillistä palvelua
Kyllä ne ovat raisiostakin soitelleet, että heidän koneensa mukaan olis rehut loppu, joskus olen sanonut, että ei tarvita vielä, on hiukan seiniä vielä jäljellä....
Mutta onhan se toisaalta hyvä että soittelevat, vaan on tuotu siksi joskus liian aikaisin, eikä siiloon sopinutkaan kaikki, ja sehän sitten on kuskin naama ihan norsun*****na ja isännän vika.....

Fuller

  • Vieras
Vs: Esimerkillistä palvelua
Arvostan kuitenkin Kinnusen Myllyn palvelua kun ovat pikkufirma ison sr.n ja raision rinnalla.

hepsankeikka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52
  • näillä mennään mitä on
Vs: Esimerkillistä palvelua
Joo kyllä Kinnusen Myllyllä palvelu pelaa aivan loistavasti.
Ja kyllä, tosiasiahan se on, että tarjoavat jo rehuja siksikin jos samaan suuntaan on tulossa vajaa kuorma.
Tosin kyllä pitävät huolen asiakkaistaan muutenkin. Jokunen kerta on tullu todettua, että pääsipähän siilo tyhjäksi asti. Eikun soitto, eikä aikaakaan kun sitä evästä taas on  ;D

suomileijona

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 460
Vs: Esimerkillistä palvelua
Joo kyllä Kinnusen Myllyllä palvelu pelaa aivan loistavasti.
Ja kyllä, tosiasiahan se on, että tarjoavat jo rehuja siksikin jos samaan suuntaan on tulossa vajaa kuorma.
Tosin kyllä pitävät huolen asiakkaistaan muutenkin. Jokunen kerta on tullu todettua, että pääsipähän siilo tyhjäksi asti. Eikun soitto, eikä aikaakaan kun sitä evästä taas on  ;D
mutta kun on kalliimpaa kuin suomen rehulla, vaikka tehas tuossa 50km päässä

retuperä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 82
Vs: Esimerkillistä palvelua
kymmenen vuoden aikana ei oo tarvinu huolehtia et kapulat olis loppu. raisio on kyl pitäny huolen. ei tarvi ees käyä kolkutteleen, vaan heilä kone laskee kulutusta. kaks kertaa ku on päässy kymmenen vuoden aikana loppuun on mies tullu tuomaan vaikka pakettiautola 400km päästä jos auto ei kulkemassa sille päivää.