Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe taas rikollinen kepulaenen  (Luettu 4712 kertaa)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
taas rikollinen kepulaenen
eikö oo tesantti ja eemeli-minäitte sekkeillä, karhuryhymää paekalle ja äkkie

http://yle.fi/alueet/lappi/2011/11/mtk-pomo_poliisikuulusteluihin_korvamerkeista_3036020.html
Elämä on parasta kometiijjaa

simmo

• Vieras
Vs: taas rikollinen kepulaenen
Aivan hullua hommaa tuo eu:n byrokratia,ei järjen häivää >:(

minä-itte

• Vieras

http://yle.fi/alueet/lappi/2011/11/mtk-pomo_poliisikuulusteluihin_korvamerkeista_3036020.html

Tuet 165 000 €.

Ei ihme, jos tuotanto siirtyy tundralle.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Taas yksi esimerkki siitä että pitäis antaa noita valviran hommia maataloiusviranomaisten hoidettavaksi,olis paperit tutkittu tarkasti..
  Ei olisi vääriä lääkäreitä,vaikka eihän ne niin suurta vahinkoa tee kun jos on jollain mullikalla paperit ja sertihvikaatit hukassa..

heh,eiks ne jossain ammukin niitä merkittömiä niille sijoilleen..

simmo

• Vieras

Tuet 165 000 €.

[/quote]
----------minä-itte on kateudesta myrkynvihreä :D

minä-itte

• Vieras

Tuet 165 000 €.

----------minä-itte on kateudesta myrkynvihreä :D[/quote]

...näkisitpä AB-alueen maidontuottajan naaman....

Onneksi kohta iskee sotien jälkeen pahin lama ja nämä maatalouttamme pahasti  vääristävät kansalliset tuet loppuvat.

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...

Tuet 165 000 €.

eihän tuo siellä saharassa oes kummonenkaa vilijatila
Elämä on parasta kometiijjaa

sorkkis

• Vieras

Tuet 165 000 €.

eihän tuo siellä saharassa oes kummonenkaa vilijatila
Voe rähmä mikä lohkaisu .

Soitin pari kuukautta sitten Poliisi asemalla koska mukulat ajo kevyenliikenteen väylää pitkin mopoilla . Ei ehditä semmosia katteleen kuului vastaus .

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Jkainenhan voi huvikseen laskeskella kuinka monta mullia enemmän A B alueella pitää olla enemmän mitä tundralla jotta saa saman tukisumman..

peppo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Pitäsköhän Eviran ja Valviran väki vaihtaa keskenään?

Valelääkäri työskentelee kymmenen vuotta, eikä kukaan huomaa; lehmä kuolleena pari kuukautta ja poliisikuulusteluihin.

Onhan lehmä tietysti tärkeämpi....mitäs sitä nyt dementiamummoista.

Lehmällä on sentään ulkoilupakko, mummolla ei.

Sepedeus

• Vieras
Aivan hullua hommaa tuo eu:n byrokratia,ei järjen häivää >:(

Ehkä kannattaisi keskittyä siihen pääelinkeinoon ja jättää tämä järjestöpolitikointi vähemmälle. On aivan oikein ,että MTK pamppua vähän kuritetaan.  ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tuet 165 000 €.

----------minä-itte on kateudesta myrkynvihreä :D

...

Onneksi kohta iskee sotien jälkeen pahin lama.
[/quote]

eiköös  kokoomuksen  pitänyt  tuollaiset  estää  kun  pensaspaloja  sammuttelivat
juuri  sentakia  ettei  leviä  ??? ???

simmo

• Vieras

Ehkä kannattaisi keskittyä siihen pääelinkeinoon ja jättää tämä järjestöpolitikointi vähemmälle. On aivan oikein ,että MTK pamppua vähän kuritetaan.  ;D
[/quote]
----------------------oli kuka tahansa,niin tuo korvamerkkipakko on typeryyden huippu.Joka päivä pitää tiirata,onko korvamerkki pudonnut joltakin.Sitteku se tapahtuu perjantai-iltana,et kerkiä mistään uutta saaha tilalle,jos maanantaina tulee tarkastaja. Meillä kävi kerran niin ja siinä kävi melekonen syyttely,vaikka vakuutin,että eilen illalla tilasin uuden merkin.Se yritti ottaa yhteyden sinne keskukseen,mistä merkki oli tilattu ja minä hermostuin ja huusin,että viekää mut linnaan ,mutta antakaa eläinparan olla.No se jätti mut viimein rauhaan,kun näki,että olin hermoromahuksen partaalla ja sanoi tarkastavansa maanantaina,oliko merkki tosiaan tilattu.En ihmettele yhtään,jos joku isäntä tai emäntä vielä joskus tappaa jonku tarkastajan,on ne sellaisia saivartelijoita. Oikeita kiusanhenkiä.Jos lehmä haetaan teuraaksi,mutta se onkin kerennyt pudottamaan toisen merkeistään,niin kyytiin ei oteta.Pitää tilata uusi merkki ja odottaa vielä muutama viikko ja elättää tuottamatonta elukkaa viikkotolokulla. >:(
Entä sitten loukkaantunut eläin.Ennen se haettiin vaikka jalaton elukka,kelkalla vedettiin sairas-autoon ja siitä sa vielä vähän teurastiliäkin.Nyt jos lehemä vähän klinkkaa,niin ei kelpaa teuraaksi,iso eläin, kuula ottaan ja Honkajoelle ??? ???.Aivan älytöntä tuhlausta.Neuvostoliittokin oli fiksumpi järjestelmä kuin tämä eu.Tämän hallintoelimet on tolloja täynnä ja byrokraatit keksii koko ajan uusia keinoja millä kiusata elinkeinon harjoittajia. En ikinä alkais tuottajaksi enää tässä järjestelmässä >:( >:( >:( >:(

Aulis Anttila

• Vieras
Kyllä tuottaja osaa ja tietää...
----------------------oli kuka tahansa,niin tuo korvamerkkipakko on typeryyden huippu.Joka päivä pitää tiirata,onko korvamerkki pudonnut joltakin.Sitteku se tapahtuu perjantai-iltana,et kerkiä mistään uutta saaha tilalle,jos maanantaina tulee tarkastaja. Meillä kävi kerran niin ja siinä kävi melekonen syyttely,vaikka vakuutin,että eilen illalla tilasin uuden merkin.Se yritti ottaa yhteyden sinne keskukseen,mistä merkki oli tilattu ja minä hermostuin ja huusin,että viekää mut linnaan ,mutta antakaa eläinparan olla.No se jätti mut viimein rauhaan,kun näki,että olin hermoromahuksen partaalla ja sanoi tarkastavansa maanantaina,oliko merkki tosiaan tilattu.En ihmettele yhtään,jos joku isäntä tai emäntä vielä joskus tappaa jonku tarkastajan,on ne sellaisia saivartelijoita. Oikeita kiusanhenkiä.Jos lehmä haetaan teuraaksi,mutta se onkin kerennyt pudottamaan toisen merkeistään,niin kyytiin ei oteta.Pitää tilata uusi merkki ja odottaa vielä muutama viikko ja elättää tuottamatonta elukkaa viikkotolokulla. >:( Entä sitten loukkaantunut eläin.Ennen se haettiin vaikka jalaton elukka,kelkalla vedettiin sairas-autoon ja siitä sa vielä vähän teurastiliäkin.Nyt jos lehemä vähän klinkkaa,niin ei kelpaa teuraaksi,iso eläin, kuula ottaan ja Honkajoelle ??? ???.Aivan älytöntä tuhlausta.Neuvostoliittokin oli fiksumpi järjestelmä kuin tämä eu.Tämän hallintoelimet on tolloja täynnä ja byrokraatit keksii koko ajan uusia keinoja millä kiusata elinkeinon harjoittajia. En ikinä alkais tuottajaksi enää tässä järjestelmässä >:( >:( >:( >:(

Tuon pitkän ja sekavan lötinän sisältö on tiivistettynä "kyllä tuottaja tietää ja osaa"... eli mitään sääntelyä ja lakeja ei tarvita. Onneks sunlaises ei tässä yhteiskunnassa päätä.

simmo

• Vieras
Vs: Kyllä tuottaja osaa ja tietää...

[/quote]

Tuon pitkän ja sekavan lötinän sisältö on tiivistettynä "kyllä tuottaja tietää ja osaa"... eli mitään sääntelyä ja lakeja ei tarvita. Onneks sunlaises ei tässä yhteiskunnassa päätä.
[/quote]
--Ei ennen eu:ta ollut mitään tuollaisia typeriä kiusantekoja,ja eipä ollut stressiäkään.Elettiin ihan normaalia mukavaa maalaiselämää.Ei kukaan epäillyt rikolliseksi.Liha oli hyvää ja maito samoin.Ei niistä kukaan sairastunut.Nykyinen järjestelmä työllistää vain byrokraatteja,turhia virkamiehiä.No,katotaan,miten kauan tätä onnea kestää.Olen sanonut tytölle,että voit lopettaaki tuon lehmänpidon,että ei mun takia ainakaan tartte tehä sitä.Mutta se aiko katsoa vielä muutaman vuoden.Se kyllä pärjäis ilman karjaakin,kun sillä on leskeneläke,samoin lapsilla.Ja metsää voi myydä,jos sitä vielä joskus ostetaan.