Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naisen tarve. /Kiiminki, ABC;llä kahvilla 16.11.2011 klo 23.30  (Luettu 1885 kertaa)

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Ihanaa, kohta pääsen tyttöystäväni vesisänkyyn nukkumaan. Siellä on lämmintä ja ehkä kosteaa.Ouluun on enää n.20 km. Hyvä.
Ei millään pahalla Kuusamoa kohtaan, mutta työmatkani sinne oli , anteeksi ilmaisuni, suoraan perseestä. Ja sitäkään ei saanut.
 Vanha tyttöystäväni Tuija oli löytänyt nuoren Afroafrikkalaisen miehen, ja päässyt osuuskauppaan töihin. Kuitenkin tässä lienee syytä mustuttaa lukijoitani siitä, että en ole mitenkään rasisti, mutta tämä uusi poikaystävänsä rassaa minua silti. No,se siitä.
Tästä tulikin mieleeni, kun ajattelin pikaista pääsyä Ouluun tyttöystäväni luo,
kuinka ihmeellisiä nuo naisten tarpeet  rehellisesti sanoen miehestä usein ovat ja kuinka erikoisiltakin ne voivat tuntua.
Kun haluttaisi vain pikaisesti ottaa esille töistä tultuaan, tehdä tarvittava ruumiillinen työ ja päästää asia loppuun ja sitten siirtyä nukkumaan, nainen kieltää moisen mutkien oikomisen.
Ensimmäiseksi on riisuttava hänen farkunsa, välihousuista selvittyään alta löytyvät ne punaiset Hipsterit. On ensin käsiteltävä yleensä naisen vaatimuksesta käsin hipsterien läpi jolloin ne usein tahriintuvat, moista hipsterien sotkemista ei välttämättä miehen toimesta tehtynä hyvällä katsota.
Tämän jälkeen on miehen vielä useinkin ennen toivomaansa jatkoa riisuttava ne poiskin, naisen eritavoin hidastaen ja vaikeuttaen tätä prosessia.
Kun lopulta koittaa se hetki kun mies luuleekin pääsevänsä itse asiaan, nainen vaatiikin hakemaan heti ne lateksi suojat sieltä maitohuoneen vanhan karjantarkkailuvihkon välistä, sieltä toiselta puolen pihaa, epäillen miehensä täyttä terveyttä.
Miehen palatessa nainen onkin jo useimmissa tapauksissa mennyt suihkuun..
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

emo-heikki

  • Vieras
Suomalaisen seksi-akti kestää yleensä noin tunnin ja kolme minuuttia, ensin on tunnin ruinaaminen ja sitten kolmen minuutin rykäsy päälle ....

max

  • Vieras
Onx Erkki niinku jonkinsortin kravattisonni ? Vai mil ihmeen asioil Kalajoen mies niinku vaeltaa loppuviimex Oulu-Kuusamoakselil ?
Siis aikuistenoikeest, kerro se oi Erkki meille uteliaille...
Entäs kuka hoitaa poissaollessas lehmät, vaimoparkako ?
Kenen tilille maitotili kilahtaa ? Entäs tuet ? Erkki omii fyffet ?

sorkkis

  • Vieras
Suomalaisen seksi-akti kestää yleensä noin tunnin ja kolme minuuttia, ensin on tunnin ruinaaminen ja sitten kolmen minuutin rykäsy päälle ....

Mää olen heltyny vartissa , jää panemis aikaa enempi .  ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Suomalaisen seksi-akti kestää yleensä noin tunnin ja kolme minuuttia, ensin on tunnin ruinaaminen ja sitten kolmen minuutin rykäsy päälle ....

Mää olen heltyny vartissa , jää panemis aikaa enempi .  ;D

miehetkö  kyselee  ???

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Erkki.e.Kukka ei voi, vaikka kyllä haluaisikin kertoa tästä työstään. Teen lähinnä vaatimattomia palveluksia Suurelle työantajalleni. Matkustan pitkin suurta Suomenniemeä.
Hyvä Max;
¤Erkki ei itse tunne ainakaan olevansa kravatti..sonni.   Vai sonni sittenkin?
¤ Vastaukseni kysymääsi syyhyn tähän matkusteluun näet ylhäältä. Enempää en oikein voi asiasta valottaa ---> mahdollinen negatiivinen mainosarvo huomattavalle työantajalleni..
¤ Vaimoni hoitaa lehmät. Kävin siellä viimeksi heti ympäristö- ja LFa tukien maksun jälkeen. Hän ei ole parka, kuulin jo hänen saaneen uutta karjanhoitoapua naapurin mieheltä. Hän käy siellä kuulemma usein.
¤Vaimoni saa pitää itse maitotilin, kunhan maksaa kahden uuden Masseyn lyhennykset kuukausittain, hoitaa rehulaskut, maksaa muut karjatalouden menot, rakennus investointeja unohtamatta. Myel eläkemaksut myös kummankin osalta kuuluvat tähän pakettiin. Vaimo saa kyllä käyttää vapaasti loput, kunhan ei pane niitä turhuuteen..
Käytän itse MMM:n maksattamat Eu- ja kansalliset tuet, kotielaintukia unohtamatta.
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

max

  • Vieras
Ok, toivottavast vaimos on niinku sillee säästäväine, ettei tosiaa hassaa niit ylimääräisii fyrkkoi itseasias mihinkä humpuukii.
Säästäväiset eukot on loppuviimex kiven alla, ei semmosii tahdo löytyy oikee mistää. Nettiaika on tehny niist nii vaativaisii ku ne näkee kaikkee turhaa, mitä muillaki naisil on ja sillee....

Onhan se jo fysikaalisestikki todistettu, ett naisen aivot on niinku aikalailla pienemmät, ku meil miehill. Ei voi mitää. Loppuviimex.


 

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Ok, toivottavast vaimos on niinku sillee säästäväine, ettei tosiaa hassaa niit ylimääräisii fyrkkoi itseasias mihinkä humpuukii.
Säästäväiset eukot on loppuviimex kiven alla, ei semmosii tahdo löytyy oikee mistää. Nettiaika on tehny niist nii vaativaisii ku ne näkee kaikkee turhaa, mitä muillaki naisil on ja sillee....

Onhan se jo fysikaalisestikki todistettu, ett naisen aivot on niinku aikalailla pienemmät, ku meil miehill. Ei voi mitää. Loppuviimex.
Tottakai, miesten aivojen suurempi koko on todistettu eläinkokeilla   :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.