Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Turha toivo. /Hotelli Valjus, Kajaani 15.11.2011 klo18.14  (Luettu 1385 kertaa)

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Saapuessani työmatkaltani tänne Hotelli Valjukseen tulevaa yötäni viettämään, huomaan hotelli huoneeni ikkunasta kadun toisella puolella näkyvän Kajaanin kirkon, joka on mielestäni kyllä kaunis, rumempia kirkkoja löytyy kyllä ihan Helsinkiäkin myöten.
Tästä kirkosta tulikin mieleeni muutamia viikkoja sitten eräässsä pikkukaupungissa minulle sattunut tapaus.
Työmatkani kyseiseen pikkukaupunkiin oli jo kestänyt neljä vuorokautta. Koska elämäni on työmatkoillani  lähes täyttä työtä 24/7. Olin väsynyt ja vaipumassa syvähköön morkkikseen. Lisäksi mieleeni tuli ne lukemattomat tempaukseni, joita en itse ole kyennyt tunnustamaan edes Luojalleni, saatikka katumaan.
Tästä syystä ajattelin mennä vähän kuin itselle helpomman kautta tunnustamaan ne jehovalaisille lähimpään paikkakunnalla olevaan valtakunnan saliin, mutta siellä ei näkynyt valoja..
 Mutta matka jatkui koivukujaa pitkin ja oli kuin matka Golgatalle. Mutta lopulta edessäni oli tämän kylän Helluntaiseurakunnan kokoontumistila, valot loistivat ikkunoista kirkkaasti ja ennalta tuntemani Helluntaiseurakunnan talonmies Ransu, tuo 26-vuotta puliukkona toiminut harjanheiluttaja teki virkaansa kuuluvaa portaan harjausta.
Ransu oli taysin lopettanut nuo pullottelut jo viisi vuotta sitten.
Heti tuoreimmat kuulumisemme vaihdettuamme, kerroin pakonomaisesta tarpeestani saada tunnustaa ja saada ne ainakin jollakin tapaa anteeksi.
Ransu lupasi ainakin kuunnella..
Aloitin tunnustukset; (Tässä tilan säästämseksi tivistettynä)
¤Kalastelu vierailla vesillä
¤ Katiskan kokeminen luvattomana aikana
¤katiskan kokeminen myös luvattomalla alueella
¤ halu kokea myös naapurin katiskaa
Tunnustukseni katkesi kuitenkin havaitsemaani Ransun kärsivään kasvonilmeeseen. Kysyin vosinko auttaa sinua näin? Ja kaivon taskustani kolmen vartin Leijona pullon. Ransun ilmeessä oli syvää kiitollisuutta, heti sanoen että Kiitos, tätä ihmettä olen jo odottanut jo viisi pitkää vuotta.Täältä kun ei oikein pääse oikein ulkopuolelle ostamaan ja täällähän ei ole kuin noita eht. viinejä..
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

Takatalonantti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11
Ymmärrän kyllä Erkin synnintunnustus halun miehenä. Tämä katiska on monelle meistä aiheuttanut paljon erilaista halua ja synnintekotarvetta.
Erkki nähtävästi lisäksi ymmärtää myös lähimmäisiään.

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Tee lähimmäiselle se, minkä haluaisit itsellesi tehtävän..
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Lieventävä asianhaara lienee, jos omistaja ei ole pyydysyksikköään asianmukaisin merkein merkannut ts.hänelläkään ei ole kalastuslupaa ?
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
1. Minä olen katiska, sinun pyyntivälineesi, älä pidä muita katiskoja.

2. Älä käytä väärin Katiskan, sinun pyyntivälineesi nimeä.

3. Pyhitä pyyntipäivä.


En ossaa muita... no sen kuuennen mutten muita.
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Hyvät kanssa keskustelijat:
Vaikka käynnit katiskalla monin eri tavoin ja ajoin sekä oikeaa omistajaa peläten tuottavat myös sressiä ja suoranaista väsymistä, on silti olo tämän jälkeen usein raukean onnellinen.
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta