Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tätä ei aulikset ja minä-ittet ymmärrä  (Luettu 2480 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa


http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=253


Näin Saksassa, joka nousi tyhjästä sodan jälkeen.

Suomessa sen sijaan pidetään pää pytyssä ja itketään menetettyjen saavutettujen etujen perään.

Ikään kuin mannaa sataisi taivaalta, vaikka itse ei tekisi mitään. Itse uskon uusiin mahdollisuuksiin. On vain ensiksi lopetettava sosiaalietuisuuksien jakaminen lainarahalla. ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

  • Vieras
Usko...
Ikään kuin mannaa sataisi taivaalta, vaikka itse ei tekisi mitään. Itse uskon uusiin mahdollisuuksiin.

Pikemminki sä uskot - ainaski jutuistas päätellen - saunatonttuihin   :P :P   ;D ;D ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Tätä ei aulikset ja minä-ittet ymmärrä
Der Tagespiegel -lehdessä oli juttu infarktikuolleisuudesta, joka on vähentynyt Saksassa sitten vuodesta 1980 ( 92.801 henkilöä) vuoteen 2006 (56.226). Muutokseen on tarjottu erilaisia selityksiä, mutta mielenkiintoisinta ovat suuret erot maan eri osien välillä. Entisen Itä-Saksan alueella kuolleisuus on kaksinkertainen Hampuriin verrattuna. Hampurin alue on Euroopan rikkain. Mutta sosiaalisia asioitahan ei tässä pillereiden ja pallolaajennuksen maailmassa huomioida lainkaan, joten yritetään selitellä erot suomalaisen terveyslogiikan mukaan. Nythän on niin, että DDR:n pääasiallinen ruokarasva on ollut margariini ja on edelleen siihen tottuneiden parissa, kun taas Hampurissa on syöty aina voita. Voimme siis päätellä, että margariinin syönti lisää infarktikuolleisuutta kaksinkertaisesti. MOT.
---------------------Me suomalaiset olemme sellaisia,että uskomme kaiken,mitä joku "muka"tutkii.
Kun mieheni kävi lääkärintarkastuksessa joku kuukausi sitten,niin kolesteroli oli 6 ja mukana oli tietenkin stasiiniresepti.Sanoin ettet tarvitse stasiineja.Hän oli sitä mieltä,että koska lääkäri niin määräsi,niin resepti on myös haettava.Kysyin häneltä,miten minä pärjään hyvin,vaikka mulla on sama kolesteroli? Hän oli sitä mieltä,että minutkin pitäisi lääkitä!!! Sanoin,etten ikinä suostu syömään stasiineja. Minulla on samanlainen mahdollisuus saada joku infarkti,koska olen yli kuudenkymmenen,söinpä stasiineja tai en. ???
Lääketiede yrittää pelottelun avulla lääkitä terveitä ihmisiä >:( No ukko söi muutaman päivän Lipitoria,mutta voimakkaiden sivuoireiden takia luopui niistä.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Tätä ei aulikset ja minä-ittet ymmärrä
Der Tagespiegel -lehdessä oli juttu infarktikuolleisuudesta, joka on vähentynyt Saksassa sitten vuodesta 1980 ( 92.801 henkilöä) vuoteen 2006 (56.226). Muutokseen on tarjottu erilaisia selityksiä, mutta mielenkiintoisinta ovat suuret erot maan eri osien välillä. Entisen Itä-Saksan alueella kuolleisuus on kaksinkertainen Hampuriin verrattuna. Hampurin alue on Euroopan rikkain. Mutta sosiaalisia asioitahan ei tässä pillereiden ja pallolaajennuksen maailmassa huomioida lainkaan, joten yritetään selitellä erot suomalaisen terveyslogiikan mukaan. Nythän on niin, että DDR:n pääasiallinen ruokarasva on ollut margariini ja on edelleen siihen tottuneiden parissa, kun taas Hampurissa on syöty aina voita. Voimme siis päätellä, että margariinin syönti lisää infarktikuolleisuutta kaksinkertaisesti. MOT.
---------------------Me suomalaiset olemme sellaisia,että uskomme kaiken,mitä joku "muka"tutkii.
Kun mieheni kävi lääkärintarkastuksessa joku kuukausi sitten,niin kolesteroli oli 6 ja mukana oli tietenkin stasiiniresepti.Sanoin ettet tarvitse stasiineja.Hän oli sitä mieltä,että koska lääkäri niin määräsi,niin resepti on myös haettava.Kysyin häneltä,miten minä pärjään hyvin,vaikka mulla on sama kolesteroli? Hän oli sitä mieltä,että minutkin pitäisi lääkitä!!! Sanoin,etten ikinä suostu syömään stasiineja. Minulla on samanlainen mahdollisuus saada joku infarkti,koska olen yli kuudenkymmenen,söinpä stasiineja tai en. ???
Lääketiede yrittää pelottelun avulla lääkitä terveitä ihmisiä >:( No ukko söi muutaman päivän Lipitoria,mutta voimakkaiden sivuoireiden takia luopui niistä.

 Kultun kolesteroli vajaa neljä, lääkärin mukaan arvo on hyvä, kun sen saa laskemaan noin viiteen...mummojen tekemää ruisleipää, pottua, juureksia, voita paistinpannulle ymsyms...

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Tätä ei aulikset ja minä-ittet ymmärrä
Suomikin nousi sodan jälkeen tyhjästä, mutta homman hoitanut sukupolvi on pääosin jo maatumassa. Niiden lapset taas, aulikset ja minä-ittet eli ahneiden sukupolvi, pisti hommat ranttaliksi ja söivät sekä edellisen sukupolven säästöt, että meidän seuraavien eväät ennenkuin niitä on tehtykään. Temppu tehtiin " edun"valvonnalla eli kiristämällä ja rakentamalla epämääräisiä rahoitusinstrumentteja.... meille jäi ja jää lasku käteen, maksamiseen kuluu koko elämä ;)

Suomessa on saksaan verrattuna häviävän pieni määrä realisteja, suurin osa on ay-opportunisteja ja muita mullemulleuskontokunnan edustajia....
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

  • Vieras
Aika tyly väite...
Suomikin nousi sodan jälkeen tyhjästä, mutta homman hoitanut sukupolvi on pääosin jo maatumassa. Niiden lapset taas, aulikset ja minä-ittet eli ahneiden sukupolvi, pisti hommat ranttaliksi ja söivät sekä edellisen sukupolven säästöt, että meidän seuraavien eväät ennenkuin niitä on tehtykään. Temppu tehtiin " edun"valvonnalla eli kiristämällä ja rakentamalla epämääräisiä rahoitusinstrumentteja.... meille jäi ja jää lasku käteen, maksamiseen kuluu koko elämä ;) Suomessa on saksaan verrattuna häviävän pieni määrä realisteja, suurin osa on ay-opportunisteja ja muita mullemulleuskontokunnan edustajia....

Todella tylyä tekstiä... jossa ei ole totta edes siteeksi... mutta ymmärtäähän sen kun ei saakaan kaikkea ilmaiseksi vaan pitää oikein jotain tehdäkin elääkseen... noh... luuserit ja sosiaalielätit ovat aina huudelleen... ja tekijät tekevät.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Aika tylyn ahneita olette olleet.....
Todella tylyä tekstiä... jossa ei ole totta edes siteeksi... mutta ymmärtäähän sen kun ei saakaan kaikkea ilmaiseksi vaan pitää oikein jotain tehdäkin elääkseen... noh... luuserit ja sosiaalielätit ovat aina huudelleen... ja tekijät tekevät.
Mä teen mielelläni elääkseni työtä, aloitin sen aikaisin ja olen sen luontoinen, että teen sitä loppuun asti eli niin kauan kuin kykenen. Pakkokin on, kiitos teidän.

historia tulee näyttämään kumpi meistä on oikeassa. Mä luulen, että se tuomitsee sut ja sun jengis tekemän "elämäntyön" edunvalvonnan parissa.

Toiset tekee ja toistet "valvoo etuja" :D :D :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

  • Vieras
Edunvalvonta...
Todella tylyä tekstiä... jossa ei ole totta edes siteeksi... mutta ymmärtäähän sen kun ei saakaan kaikkea ilmaiseksi vaan pitää oikein jotain tehdäkin elääkseen... noh... luuserit ja sosiaalielätit ovat aina huudelleen... ja tekijät tekevät.
Mä teen mielelläni elääkseni työtä, aloitin sen aikaisin ja olen sen luontoinen, että teen sitä loppuun asti eli niin kauan kuin kykenen. Pakkokin on, kiitos teidän. historia tulee näyttämään kumpi meistä on oikeassa. Mä luulen, että se tuomitsee sut ja sun jengis tekemän "elämäntyön" edunvalvonnan parissa. Toiset tekee ja toistet "valvoo etuja" :D :D :D

Suomessa on n. 2milj. ammatillisesti järjestäytynyttä palkansaajaan. He ovat järjestäytyneet siksi, että heidän etujaan valvotaan ja puolustetaan kun he keskittyvät oman työnsä tekemiseen parhaalla mahdollisella tavalla... sitä kutsutaan työnjaoksi.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Tätä ei aulikset ja minä-ittet ymmärrä
Suomikin nousi sodan jälkeen tyhjästä, mutta homman hoitanut sukupolvi on pääosin jo maatumassa. Niiden lapset taas, aulikset ja minä-ittet eli ahneiden sukupolvi, pisti hommat ranttaliksi ja söivät sekä edellisen sukupolven säästöt, että meidän seuraavien eväät ennenkuin niitä on tehtykään. Temppu tehtiin " edun"valvonnalla eli kiristämällä ja rakentamalla epämääräisiä rahoitusinstrumentteja.... meille jäi ja jää lasku käteen, maksamiseen kuluu koko elämä ;)

Suomessa on saksaan verrattuna häviävän pieni määrä realisteja, suurin osa on ay-opportunisteja ja muita mullemulleuskontokunnan edustajia....

Hölö hölö, kyllä meikäkin on ollut nostamassa Suomea jaloilleen, töissä enemmän tai vähemmän koulun ohessa jo 1960-luvun alusta.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Edunvalvonta...
Suomessa on n. 2milj. ammatillisesti järjestäytynyttä palkansaajaan. He ovat järjestäytyneet siksi, että heidän etujaan valvotaan ja puolustetaan kun he keskittyvät oman työnsä tekemiseen parhaalla mahdollisella tavalla... sitä kutsutaan työnjaoksi.
Juuri näin. Tätä siirrettyä vastuuta käytetään ja käytettiin väärin, edunvalvonnasta tulikin itseään ja yhteiskuntaa vahingoittavaa yleisen hyvän sijaan. Ay-liike sulkee mielellään silmänsä lisääntyvältä byrokratialta eli työpaikkojen siirtymiseltä yksityiseltä sektorilta julkiselle, työttömyydeltä ja tehottomuudelta.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Edunvalvonta...
Suomessa on n. 2milj. ammatillisesti järjestäytynyttä palkansaajaan. He ovat järjestäytyneet siksi, että heidän etujaan valvotaan ja puolustetaan kun he keskittyvät oman työnsä tekemiseen parhaalla mahdollisella tavalla... sitä kutsutaan työnjaoksi.
Juuri näin. Tätä siirrettyä vastuuta käytetään ja käytettiin väärin, edunvalvonnasta tulikin itseään ja yhteiskuntaa vahingoittavaa yleisen hyvän sijaan. Ay-liike sulkee mielellään silmänsä lisääntyvältä byrokratialta eli työpaikkojen siirtymiseltä yksityiseltä sektorilta julkiselle, työttömyydeltä ja tehottomuudelta.


Maatalous on hyvä esimerkki: vielä 1970-luvulla sai vapaasti yrittää, rakentaa, laajentaa  jne jne. Neuvontapuolella oli paljon ihmisiä, jotka auttoivat tuottajaa.

Nyt meillä on kauhia määrä suuripalkkaisia "tarkastajia" ym.  immeisiä, joiden ainoa tehtävä on vaikeuttaa tuottajan elämää., kieltoja ja rajoituksia ja näitä viherpipertäjäterroristeja.

Viimeksi muokattu: 14.11.11 - klo:11:36 kirjoittanut minä-itte

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Edunvalvonta...
Suomessa on n. 2milj. ammatillisesti järjestäytynyttä palkansaajaan. He ovat järjestäytyneet siksi, että heidän etujaan valvotaan ja puolustetaan kun he keskittyvät oman työnsä tekemiseen parhaalla mahdollisella tavalla... sitä kutsutaan työnjaoksi.
Juuri näin. Tätä siirrettyä vastuuta käytetään ja käytettiin väärin, edunvalvonnasta tulikin itseään ja yhteiskuntaa vahingoittavaa yleisen hyvän sijaan. Ay-liike sulkee mielellään silmänsä lisääntyvältä byrokratialta eli työpaikkojen siirtymiseltä yksityiseltä sektorilta julkiselle, työttömyydeltä ja tehottomuudelta.


Maatalous on hyvä esimerkki: vielä 1970-luvulla sai vapaasti yrittää, rakentaa, laajentaa  jne jne. Neuvontapuolella oli paljon ihmisiä, jotka auttoivat tuottajaa.

Nyt meillä on kauhia määrä suuripalkkaisia "tarkastajia" ym.  immeisiä, joiden ainoa tehtävä on vaikeuttaa tuottajan elämää., kieltoja ja rajoituksia ja näitä viherpipertäjäterroristeja.

 Kait Jykä vois tempaista täysnelsonin nuista pikkuvastuksista...yrittäjän ystävänä...voisulaa, pleace...

Horttaukko

  • Vieras
Vs: Tätä ei aulikset ja minä-ittet ymmärrä
Esim. tämä turpeen käyttöä vastaan nostettu kampanja ympäristöministerin taholta on juuri sitä kusetusta, jossa syödään  tulevien sukupolvien  varoja.   Ja vain  sen takia, kun muutaman mökkilkäisen uimavesi on saanut hiukan väriä.

Ympäristöministeriössä muhii  Suomen taloudellinen tuho, sitten on vielä Satu Hassi, todellinen maanpetollinen, joka touhuaa suomalaisen teollisuuden kannattavuutta  rapauttavan rikkidirektiivin  voimaansaattamiseksi mahdollisimman nopealla aikataululla.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Tätä ei aulikset ja minä-ittet ymmärrä
Hassi on stalinisti, jolle yhteiskunnan torpedointi on oikein sydämen asia.

Aulis Anttila

  • Vieras
Turveterroristit...
Esim. tämä turpeen käyttöä vastaan nostettu kampanja ympäristöministerin taholta on juuri sitä kusetusta, jossa syödään  tulevien sukupolvien  varoja.   Ja vain  sen takia, kun muutaman mökkilkäisen uimavesi on saanut hiukan väriä.

Kepulaisille turveterroristeille ei mikään riitä... ensin pilattiin vesistöt... ja nyt suot... seuraavaksi ovat vuorossa metsät... ja sitten Natura-alueiden kimppuun... täytyyhän kepulaisten sosiaalielättien jostain rahaa saada   :o :o :o