Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuulutteko kirkkoon?  (Luettu 10235 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Vs: Rippikoulu...
Voihan sitä kirkkoon kuulua vaikkei ihan satasella uskokaan luomisteoriaan. Krikon tekemä työ varhaiskasvatuksessa on hyvä juttu. 15-vuotiaat koltiaiset joutuu edes jokusen viikonlopun olemaan kunnolla kun käyvät rippikoulua.

Meiän ripparilla ainaski naitiin enemmän ku luokkaretkillä  ::) :P   ;D ;D ;D

Oliko sielläkin flyygeli?

Aulis Anttila

• Vieras
Rippikoulun välineistö...
Voihan sitä kirkkoon kuulua vaikkei ihan satasella uskokaan luomisteoriaan. Krikon tekemä työ varhaiskasvatuksessa on hyvä juttu. 15-vuotiaat koltiaiset joutuu edes jokusen viikonlopun olemaan kunnolla kun käyvät rippikoulua.

Ei ollu ku polettava uskuharmooni... ja niitä likkoja  :P :P   ;D ;D ;D

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Rippikoulun välineistö...
[/quote]

Meilläpäin likat tunnetaan, mutta ei polettavaa uskuharmoonia.
Mahtoi olla joku niistä Terijoen kolhoosin valtionsoittimista?.

minä-itte

• Vieras

Urkuharmoonin kansi on pikkuisen liian kapea. 

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die

Ja mää taas uskon että aukin rippikoulussa naitiin ihan yhtä paljon kuin luokkaretkelläkin, eli ei yhtään. Se vaan tuppaa aika kultaamaan muistot siinäkin, että rippi-ikäinen, finninaamainen, ujo pojankloppi olisikin ollut kylän kovin sonni...   :o ;D

Viimeksi muokattu: 12.11.11 - klo:17:30 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Rebel

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kuulutteko kirkkoon?
Vanhemmat ukot kertoilee tosiaan panojuttujaan tyyliin: Maitolaiturissa tonkkaa vasten huh huh...
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

CARINA2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Erosin kirkosta samala ku akasta.. Mittää henkistä tai muutakaan apua ei kirkko tarijonu, vaikka jäin käytännösä 2 pienen lapsen yksinhuoltajaksi >:(
Ite en kyllä ois halunu lapsiani kastettavan, mutta ex-muijja vaati. No ripariin saavat mennä, jos oikeen kovasti haluavat.
Itelä riparista ei häävit muistot. Leiririppikoulu oli varattu vain lestadiolaisile, ja meijjän muijjen parinpäivän leirilä oli isosena SAMAN ikäsiä lestadiolaislapsia. >:( Siskon lapsen sylikummina olin, vaikken virallinen kummi voi ollakkaa. Muut ei oo kummiksi lapselleen kyselly..

rommel

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
No jaa, körttejä ollaan

Rebel

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
No jaa, körttejä ollaan

Mulla on tallessa körttien 200 vuotta vanha virsikirja. Tuttu oli panemassa kaatopaikkakuormaan paljon muutaki "vanhaa" juttua.
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Puraat

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Että tämmönen Tapaus
Minä en, muu perhe kyllä.

LuMon

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas

Juu kyllä , mutta on huomannu tossa yhessä jehovien  lapsiperheessä  ongelmia joulun aikaan......
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

Aulis Anttila

• Vieras
Ben...
Juu kyllä , mutta on huomannu tossa yhessä jehovien  lapsiperheessä  ongelmia joulun aikaan......

"Se" Beni on mun nuoruuskaveri... juutalaisena niillä ei ollu joulua... se otti pikkupoikana Benillä koville.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ben...

"Se" Beni on mun nuoruuskaveri... juutalaisena niillä ei ollu joulua... se otti pikkupoikana Benillä koville.

Juttelin eilen yhden turkkilaisen appelssiininviljelijän kanssa. Se oli vakaasti sitä mieltä että lähes kaikki maailman sodat on juutalaisten syytä. Ne ovat aina olevinaan parempia ja ovat tunkemassa ittiään joka paikkaan.
Kui mää ain olen paras?

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Ben...

Juttelin eilen yhden turkkilaisen appelssiininviljelijän kanssa. Se oli vakaasti sitä mieltä että lähes kaikki maailman sodat on juutalaisten syytä. Ne ovat aina olevinaan parempia ja ovat tunkemassa ittiään joka paikkaan.
Oli, tai on varmaan juutalainen tämä vakaasti mieltä oleva turkkilainen appelsiinienviljelijä  ::)