Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuulutteko kirkkoon?  (Luettu 10255 kertaa)

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kuulutteko kirkkoon?
Skännä kuuluu.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kuulutteko kirkkoon?
Käykkö laulaa aina GhettoGospelia IceCuubin, 2pacin ja Dren tahtiin?

ja kyllä, kuulun kirkkoon
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

emo-heikki

• Vieras
Kuulun tähän yleisimpään, mihin kuuluu kai jotain 80 %:tia suomalaisista ....

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kyvväkyvvä ku et paa pivavve.. :D :D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

taisker

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
en

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
En oo eronnu.
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Husokkikin kuuluu kirkkoon.
Käteinen ratkasee

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
 Määkin kuulun kirkkoon enkä myöskään hyväksy homojen ja lesbojen adoptioita.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
> Kuulutteko kirkkoon?

Olen ajatellut erota, jo monta vuotta sitten...monestakin syystä mutta on ole vielä sitä tehnyt. Tiedän hyvin syyt miksi erota mutta haluako joku kertoa sen miksi kirkon jäsenenä tulisi pysyä......Ja nyt ei kannata höpistä mitään jostain kuvitellusta taivaspaikasta......

emo-heikki

• Vieras
> Kuulutteko kirkkoon?

Olen ajatellut erota, jo monta vuotta sitten...monestakin syystä mutta on ole vielä sitä tehnyt. Tiedän hyvin syyt miksi erota mutta haluako joku kertoa sen miksi kirkon jäsenenä tulisi pysyä......Ja nyt ei kannata höpistä mitään jostain kuvitellusta taivaspaikasta......

Kirkko on osa kansallisperimäämme ja johonkinhan sitä on kumminkin kuuluttava ....

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
> Kuulutteko kirkkoon?

Kai se on samanlaista kollektiivista halua kuulua yhteen suureen massaan, joka ihmistä siellä pitää. Kunhan tässä kiristelevät vielä vähän menopuolta, niin kirkosta eroaminen on hyvä keino alkaa karsimaan..
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

minä-itte

• Vieras

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
> Kuulutteko kirkkoon?

Kirkko on osa kansallisperimäämme ja johonkinhan sitä on kumminkin kuuluttava ....

Jos ajatellaan meidän, etenkin pohjoisen asukkien kansallisperimaa niin kirkko on siinä vain pieni sivujuonne.......Ja kysymys kuuluukin että mikä tekisi meistä syntisiä jos irtautuisimme siitä monen mielestä saastaiseksi näkemästämme kirkosta....

Viimeksi muokattu: 11.11.11 - klo:19:29 kirjoittanut Luomujussi

emo-heikki

• Vieras
> Kuulutteko kirkkoon?

Jos ajatellaan meidän, etenkin pohjoisen asukkien kansallisperimaa niin kirkko on siinä vain pieni sivujuonne.......

Esin tuli kirkko ja sitten vasta satojen vuosien kuluttua ruotsin valta, senjälkeen onkin ollut yhtä alamäkeä ....

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
> Kuulutteko kirkkoon?

Jos ajatellaan meidän, etenkin pohjoisen asukkien kansallisperimaa niin kirkko on siinä vain pieni sivujuonne.......

Esin tuli kirkko ja sitten vasta satojen vuosien kuluttua ruotsin valta, senjälkeen onkin ollut yhtä alamäkeä ....

Niin mut mitä oli ennen sitä autuasta ja ihanaa kansan piirin päätynyttä kristinuskoa.

Oliko se kaikki sitä saastaista ja syntistä elämää....