Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä tänään ruuaksi?  (Luettu 5494 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Mitä tänään ruuaksi?
Mulla on nyt uunissa lohta jonka päällä purjoa, aurajuustoa, kanttarellia ja kermaa, lisukkeena uuniperinoita kermaviili-, tilli-, suolakurkkukastikkeella ja kasvisgartiini, jossa tomaattia, paprikaa, kesäkurpitsaa ja kermainen mozzarellakastike... Nam, iltapalaksi on eilistä paahtopaistia...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Mitä tänään ruuaksi?
Tanan kulinaristi!!

Vaimo laittoi muusia ja jauhelihakastiketta, paistettuja lanttuja&porkkanoita. Hyvää oli, vaikka lähes sänkypotilaana lentsua potiessa en paljoa maista.... mitään kikkailuja, kun 2/3 osaa perheestä on sairaana :P
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Mitä tänään ruuaksi?
Mulla on nyt uunissa lohta jonka päällä purjoa, aurajuustoa, kanttarellia ja kermaa, lisukkeena uuniperinoita kermaviili-, tilli-, suolakurkkukastikkeella ja kasvisgartiini, jossa tomaattia, paprikaa, kesäkurpitsaa ja kermainen mozzarellakastike... Nam, iltapalaksi on eilistä paahtopaistia...  ;D
Aattelitko oikeesti että meitä nälkäsii kiinnostaa mitä sinä syöt  ??? ??? ???

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mitä tänään ruuaksi?
En uskonutkaan tietä kiinnostavan, mutta kunhan kerroin...  ;D
Meillä on perheestä 4/4 sairaana, että ihan hyvin menee. Ei tässä muuta ole tehtävänä kuin vääntää safkaa ja vetää panadolia vuoron perään.  :(

paistettuja lanttuja&porkkanoita.
Uunilanttu ja -porkkanasoosi lihalla ja sipulilla höystettynä on loistavaa...

Viimeksi muokattu: 05.11.11 - klo:17:02 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Mitä tänään ruuaksi?
Mulla on nyt uunissa lohta jonka päällä purjoa, aurajuustoa, kanttarellia ja kermaa, lisukkeena uuniperinoita kermaviili-, tilli-, suolakurkkukastikkeella ja kasvisgartiini, jossa tomaattia, paprikaa, kesäkurpitsaa ja kermainen mozzarellakastike... Nam, iltapalaksi on eilistä paahtopaistia...  ;D

Eikös kannattais jo tuo lohi jättää kokonaan pois kun lisukkeet on noin hyviä?

Sanokko sää emäntääs paahtopaistiksi?
Kui mää ain olen paras?

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Mitä tänään ruuaksi?


 Ton lohen kun vaihtaa hirveen, niin menee tämmöselle kala rajoittuneellekin...btw tän päivän savarissa haastattelussa ravintolakokkiperhe, jossa kaikki ruuat tehdään itse, mutta lasten suosikki on eines-maksalaatikko...jokin lievästi vinossa...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mitä tänään ruuaksi?
Sammakko olisi ihan superia  ::)

Mä syön nykyään 60% tarpeesta ja loput läskeistä.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Mitä tänään ruuaksi?
Onpas kauheeta hifistelyä, vielä la iltana  :P
Natrium-vaje korjataan pakaste-pizzoilla, jotka tuunattu homejuustolla ja jalopenoilla  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mitä tänään ruuaksi?


 Ton lohen kun vaihtaa hirveen, niin menee tämmöselle kala rajoittuneellekin...btw tän päivän savarissa haastattelussa ravintolakokkiperhe, jossa kaikki ruuat tehdään itse, mutta lasten suosikki on eines-maksalaatikko...jokin lievästi vinossa...
Ei hirvikään ole huono, pitisi vain tehdä voimakkaampi ja ehkä hieman suolaisempi kuorrutus, ja aurajuusto/hirvi kombinaation toimivuudestaa en ole ihan varma. Mulla on pakkasessa marinoitumassa peuran selkää oliiviöljy, sipuli, pippuri soosissa... Siitä tulee vielä namia...  :P

Ja tänään jälkkäriksi 12-packi kukkoa...  8)

Viimeksi muokattu: 05.11.11 - klo:18:26 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Mitä tänään ruuaksi?


 Ton lohen kun vaihtaa hirveen, niin menee tämmöselle kala rajoittuneellekin...btw tän päivän savarissa haastattelussa ravintolakokkiperhe, jossa kaikki ruuat tehdään itse, mutta lasten suosikki on eines-maksalaatikko...jokin lievästi vinossa...
Ei hirvikään ole huono, pitisi vain tehdä voimakkaampi ja ehkä hieman suolaisempi kuorrutus, ja aurajuusto/hirvi kombinaation toimivuudestaa en ole ihan varma. Mulla on pakkasessa marinoitumassa peuran selkää oliiviöljy, sipuli, pippuri soosissa... Siitä tulee vielä namia...  :P

Ja tänään jällkäriksi 12-packi kukkoa...  8)

 Ääni tuolle tzimppelille vaihtoehdolle. Kanttarellit ja aurat nauta-possun kanssa...

Horttaukko

  • Vieras
Vs: Mitä tänään ruuaksi?
Esim. tätä palstan naisväelle

<--------

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Mitä tänään ruuaksi?
Esim. tätä palstan naisväelle

<--------


Courtney onkin lähtenyt poistamaan natrium vajettaan, kebab rullalla jossa on aurajuusto kuorrutus. :o

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Mitä tänään ruuaksi?
Grillattua broilerin leikettä maalaislohkojen kera. Kastikkeena sauce béarnaise, johon lisätty kurkumaa ja lisukkeina parsakaalia ja grillattuja tomaatin puolikkaita. Jälkiruokana omena/tyrnikiisseli kermamaidon kanssa. Eli ihan tavallista arkiruokaa.  ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Mitä tänään ruuaksi?
Esim. tätä palstan naisväelle

<--------


Courtney onkin lähtenyt poistamaan natrium vajettaan, kebab rullalla jossa on aurajuusto kuorrutus. :o
Erittäin käypä ratkaisu. Kuka oikeesti kokkaa la iltana jotain gourmeeta? En mää kerkee ainakaan olla hellan ja hetekan välissä  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Mitä tänään ruuaksi?
Esim. tätä palstan naisväelle

<--------


Courtney onkin lähtenyt poistamaan natrium vajettaan, kebab rullalla jossa on aurajuusto kuorrutus. :o
Erittäin käypä ratkaisu. Kuka oikeesti kokkaa la iltana jotain gourmeeta? En mää kerkee ainakaan olla hellan ja hetekan välissä  :o
Päivällä pari juustoburkerii mikroon , nam , illalla vaimon  tekemää hyvää lohikiusausta , mmmm . Nam .