Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 04.11.11 - klo:21:21Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:13Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:08noen viistoestakesäsenä, tae sanotaan että alta 18 kuitennii, sitä muurajesmättäässä tekastiin, vaen oli sevverta keskenkäynyttä että lahajotettiin paekalliselle kyläjuopolleEikö siis keskenkäynyt ollutkaan keskenkasvusille sopivaa juotavaa?no ei, hulivilisonnalleha se semmonen oes vellipesä pyöräyttäny. Seittekytäluvulla oli melekeen joka muurajaesmättäässä lekkeri pöhisemässä heti pälävviin tultuo näkösille. En minä, vaen isoo poijjaatMiks mä en nähny missään mättäässä semmosia lekkereitä??? Ja me muut ei haluta sun mättäitä nähdä myöskään Älä sano "me"...mä voisin haluta.....nähdä....
Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:13Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:08noen viistoestakesäsenä, tae sanotaan että alta 18 kuitennii, sitä muurajesmättäässä tekastiin, vaen oli sevverta keskenkäynyttä että lahajotettiin paekalliselle kyläjuopolleEikö siis keskenkäynyt ollutkaan keskenkasvusille sopivaa juotavaa?no ei, hulivilisonnalleha se semmonen oes vellipesä pyöräyttäny. Seittekytäluvulla oli melekeen joka muurajaesmättäässä lekkeri pöhisemässä heti pälävviin tultuo näkösille. En minä, vaen isoo poijjaatMiks mä en nähny missään mättäässä semmosia lekkereitä??? Ja me muut ei haluta sun mättäitä nähdä myöskään
Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:13Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:08noen viistoestakesäsenä, tae sanotaan että alta 18 kuitennii, sitä muurajesmättäässä tekastiin, vaen oli sevverta keskenkäynyttä että lahajotettiin paekalliselle kyläjuopolleEikö siis keskenkäynyt ollutkaan keskenkasvusille sopivaa juotavaa?no ei, hulivilisonnalleha se semmonen oes vellipesä pyöräyttäny. Seittekytäluvulla oli melekeen joka muurajaesmättäässä lekkeri pöhisemässä heti pälävviin tultuo näkösille. En minä, vaen isoo poijjaatMiks mä en nähny missään mättäässä semmosia lekkereitä???
Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:13Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:08noen viistoestakesäsenä, tae sanotaan että alta 18 kuitennii, sitä muurajesmättäässä tekastiin, vaen oli sevverta keskenkäynyttä että lahajotettiin paekalliselle kyläjuopolleEikö siis keskenkäynyt ollutkaan keskenkasvusille sopivaa juotavaa?no ei, hulivilisonnalleha se semmonen oes vellipesä pyöräyttäny. Seittekytäluvulla oli melekeen joka muurajaesmättäässä lekkeri pöhisemässä heti pälävviin tultuo näkösille. En minä, vaen isoo poijjaat
Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:08noen viistoestakesäsenä, tae sanotaan että alta 18 kuitennii, sitä muurajesmättäässä tekastiin, vaen oli sevverta keskenkäynyttä että lahajotettiin paekalliselle kyläjuopolleEikö siis keskenkäynyt ollutkaan keskenkasvusille sopivaa juotavaa?
noen viistoestakesäsenä, tae sanotaan että alta 18 kuitennii, sitä muurajesmättäässä tekastiin, vaen oli sevverta keskenkäynyttä että lahajotettiin paekalliselle kyläjuopolle
Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:25Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 04.11.11 - klo:21:21Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:13Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:08noen viistoestakesäsenä, tae sanotaan että alta 18 kuitennii, sitä muurajesmättäässä tekastiin, vaen oli sevverta keskenkäynyttä että lahajotettiin paekalliselle kyläjuopolleEikö siis keskenkäynyt ollutkaan keskenkasvusille sopivaa juotavaa?no ei, hulivilisonnalleha se semmonen oes vellipesä pyöräyttäny. Seittekytäluvulla oli melekeen joka muurajaesmättäässä lekkeri pöhisemässä heti pälävviin tultuo näkösille. En minä, vaen isoo poijjaatMiks mä en nähny missään mättäässä semmosia lekkereitä??? Ja me muut ei haluta sun mättäitä nähdä myöskään Joko olit mielessäs jo siellä...hohhoijaa...Jos olisin bulimikko, niin sitten
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 04.11.11 - klo:21:21Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:13Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:08noen viistoestakesäsenä, tae sanotaan että alta 18 kuitennii, sitä muurajesmättäässä tekastiin, vaen oli sevverta keskenkäynyttä että lahajotettiin paekalliselle kyläjuopolleEikö siis keskenkäynyt ollutkaan keskenkasvusille sopivaa juotavaa?no ei, hulivilisonnalleha se semmonen oes vellipesä pyöräyttäny. Seittekytäluvulla oli melekeen joka muurajaesmättäässä lekkeri pöhisemässä heti pälävviin tultuo näkösille. En minä, vaen isoo poijjaatMiks mä en nähny missään mättäässä semmosia lekkereitä??? Ja me muut ei haluta sun mättäitä nähdä myöskään Joko olit mielessäs jo siellä...hohhoijaa...
Siellä maha missä painitaan.
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 04.11.11 - klo:21:26Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:25Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 04.11.11 - klo:21:21Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:13Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:08noen viistoestakesäsenä, tae sanotaan että alta 18 kuitennii, sitä muurajesmättäässä tekastiin, vaen oli sevverta keskenkäynyttä että lahajotettiin paekalliselle kyläjuopolleEikö siis keskenkäynyt ollutkaan keskenkasvusille sopivaa juotavaa?no ei, hulivilisonnalleha se semmonen oes vellipesä pyöräyttäny. Seittekytäluvulla oli melekeen joka muurajaesmättäässä lekkeri pöhisemässä heti pälävviin tultuo näkösille. En minä, vaen isoo poijjaatMiks mä en nähny missään mättäässä semmosia lekkereitä??? Ja me muut ei haluta sun mättäitä nähdä myöskään Joko olit mielessäs jo siellä...hohhoijaa...Jos olisin bulimikko, niin sitten Joku mikko sinä olet joka tapauksessa. Holimikko varmaanki
Oottekos te koskaan valmistaneet ja/tai juoneet kiljua? ....siis kiljua?
Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:30Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 04.11.11 - klo:21:26Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:25Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 04.11.11 - klo:21:21Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 04.11.11 - klo:21:13Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 04.11.11 - klo:21:08noen viistoestakesäsenä, tae sanotaan että alta 18 kuitennii, sitä muurajesmättäässä tekastiin, vaen oli sevverta keskenkäynyttä että lahajotettiin paekalliselle kyläjuopolleEikö siis keskenkäynyt ollutkaan keskenkasvusille sopivaa juotavaa?no ei, hulivilisonnalleha se semmonen oes vellipesä pyöräyttäny. Seittekytäluvulla oli melekeen joka muurajaesmättäässä lekkeri pöhisemässä heti pälävviin tultuo näkösille. En minä, vaen isoo poijjaatMiks mä en nähny missään mättäässä semmosia lekkereitä??? Ja me muut ei haluta sun mättäitä nähdä myöskään Joko olit mielessäs jo siellä...hohhoijaa...Jos olisin bulimikko, niin sitten Joku mikko sinä olet joka tapauksessa. Holimikko varmaanki Voe tokkiisa, kun tuo Tuulitunneli on niin näppärä esimerkiksi suustaan
Tsot, tsot likat. Älkääs ny alkako tukkanuottasille.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 04.11.11 - klo:21:34Tsot, tsot likat. Älkääs ny alkako tukkanuottasille. Ei kurttu oo likka, kaikesta huomaa!
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 04.11.11 - klo:21:28 Siellä maha missä painitaan. Oliskin vaan maha
Lainaus käyttäjältä: Horttaukko - 04.11.11 - klo:21:06Oottekos te koskaan valmistaneet ja/tai juoneet kiljua? ....siis kiljua?Kaikki käy. Pillerit, pesuaineet, pilvi ja pontikka. Koskaan ei oo tarvinnu mitään pois heittää.