Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vammainen naapuriksi??? Hui kauhistus!!!  (Luettu 6209 kertaa)

simmo

• Vieras
Vs: Kepulainen naapuriksi??? Hyi *****!!!

:(

[/quote]

...ja seuroja ynnä suviseuroja kannattaa kans varoo  :o >:(
[/quote]
...tai semmosta kantakirja-kepulaista naapurina. On nimittäin pelkkää helvettiä  :o  >:(
[/quote]
-Minä pystyn asumaan kenen tahansa naapurissa,en nimittäin sekaannu kenenkään asoihin.

Aulis Anttila

• Vieras
Naapurit...
:(
...ja seuroja ynnä suviseuroja kannattaa kans varoo  :o >:(
[/quote]
...tai semmosta kantakirja-kepulaista naapurina. On nimittäin pelkkää helvettiä  :o  >:(
[/quote]
-Minä pystyn asumaan kenen tahansa naapurissa,en nimittäin sekaannu kenenkään asoihin.
[/quote]

Eihän Tundralla ja Kepulandiassa oo naapureita  :P  ;D

minä-itte

• Vieras
Vs: Vammainen naapuriksi??? Hui kauhistus!!!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011110314697310_uu.shtml

----

Vammaiset ovat vähän, kuin ulkomaalaiset, tai alkoholistit , heitä kavahdetaan... näköjään.

Mutta ajattelepas sitä, kun monella on kepu naapurina.  :P

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

----

Vammaiset ovat vähän, kuin ulkomaalaiset, tai alkoholistit , heitä kavahdetaan... näköjään.

Mulla on naapureina arvatenkin aika monenkin puolueen kannattajia. Haluat sä esittää oman näkemyksesi siitä miten kuhunkin tulisi suhtautua... ja siis oma puoluekannatus huomioiden.

Keitä mun tulisi pitää kavereina ja keitä vihollisina.....

Viimeksi muokattu: 04.11.11 - klo:16:39 kirjoittanut Luomujussi

Aulis Anttila

• Vieras
Tarkkana pitää olla...
----
Mulla on naapureina arvatenkin aika monenkin puolueen kannattajia. Haluat sä esittää oman näkemyksesi siitä miten kuhunkin tulisi suhtautua... ja siis oma puoluekannatus huomioiden. Keitä mun tulisi pitää kavereina ja keitä vihollisina.....

Mä voisin neuvoo... oo erityisen tarkkana oman puolueen ihmisten kanssa  ::) :P   ;D ;D

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Vs: Tarkkana pitää olla...
----
Mulla on naapureina arvatenkin aika monenkin puolueen kannattajia. Haluat sä esittää oman näkemyksesi siitä miten kuhunkin tulisi suhtautua... ja siis oma puoluekannatus huomioiden. Keitä mun tulisi pitää kavereina ja keitä vihollisina.....

Mä voisin neuvoo... oo erityisen tarkkana oman puolueen ihmisten kanssa  ::) :P   ;D ;D

Siis toihan on se perinteinen neuvo mutta valitettavasti näissä asioissa yleensä idiotismi valtaa mielen....vrt. se aikaisempi kannanottoni siitä miten opetamme lapsiamme.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

----

Mulla on naapureina arvatenkin aika monenkin puolueen kannattajia. Haluat sä esittää oman näkemyksesi siitä miten kuhunkin tulisi suhtautua... ja siis oma puoluekannatus huomioiden.

onkoos  siinä  naapurustossasi  kanavaanareita,,,,,,ne  on  kaikkien  kavereita  ;D

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

----

onkoos  siinä  naapurustossasi  kanavaanareita,,,,,,ne  on  kaikkien  kavereita  ;D

Kanavaanareista en tiedä , olisko ne jotain kanafarmareita, mutta kaikki yhteistyökykyiset on mun kavereita. Tosin tulipa tänään taas kerran jopa opastettua yhtä vähemmän yhteistyökykyistä.....

Viimeksi muokattu: 04.11.11 - klo:18:46 kirjoittanut Luomujussi

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

----

Kanavaanareista en tiedä mutta kaikki yhteistyökykyiset on mun kavereita. Tosin tulipa tänään jopa opastettua yhtä vähemmän yhteistyökykyistä.....

kiljunteossa  ???

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Facebookissa viime päivien aikana nopeasti kasvanut viharyhmä lakkautettiin torstaina sen perustajan toimesta. Ryhmässä lietsottiin vihaa yksittäistä sorkkahoitajaa kohti.

Nainen joutui nettiyhteisön silmätikuksi esiinnyttyään viime viikon tiistaina Ylen Ajankohtaisessa kakkosessa.

Ohjelmassa nainen kertoi vastustavansa sorkkahoitajan  muuttamista Koskella sijaitsevaan talonyhtiöön, koska asuntojen jälleenmyyntiarvo saattaisi laskea.

;D

Kui mää ain olen paras?

sorkkis

• Vieras
Facebookissa viime päivien aikana nopeasti kasvanut viharyhmä lakkautettiin torstaina sen perustajan toimesta. Ryhmässä lietsottiin vihaa yksittäistä sorkkahoitajaa kohti.

Nainen joutui nettiyhteisön silmätikuksi esiinnyttyään viime viikon tiistaina Ylen Ajankohtaisessa kakkosessa.

Ohjelmassa nainen kertoi vastustavansa sorkkahoitajan  muuttamista Koskella sijaitsevaan talonyhtiöön, koska asuntojen jälleenmyyntiarvo saattaisi laskea.

;D
Jaa et silleen . Koskelainen kauranhoitaja ei saa taloaan myydyksi koska vaikuttaa epäluotettavalta . Kepunjäsen ja kunnanhallituksenpuheenjohtaja , eli epärehellinenkoijari . ;D ;D ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

;D
Oli varmaan semmonen huono nainen  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

simmo

• Vieras
Vs: Naapurit...

[/quote]
-minä asun kerrostalossa,samassa rapussa asuu alkoholisti ja vanha mummo.Se alkoholisti on ihan ok,mutta se muori on aivan hirveä ihminen,pahansisuinen räveltäjä.Olen hänen kanssaan vain tervehdystuttu,mutta toi alkoholisti on ohan kiva naapuri. Kaikkien kanssa tulee toimeen,jos vain haluaa.  ::)

Aulis Anttila

• Vieras
Selevän tek´ ...
-minä asun kerrostalossa,samassa rapussa asuu alkoholisti ja vanha mummo. Se alkoholisti on ihan ok, mutta se muori on aivan hirveä ihminen,pahansisuinen räveltäjä.Olen hänen kanssaan vain tervehdystuttu, mutta toi alkoholisti on ohan kiva naapuri. Kaikkien kanssa tulee toimeen, jos vain haluaa.  ::)
[/quote]

O.K.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Naapurit...

-minä asun kerrostalossa,samassa rapussa asuu alkoholisti ja vanha mummo.Se alkoholisti on ihan ok,mutta se muori on aivan hirveä ihminen,pahansisuinen räveltäjä.Olen hänen kanssaan vain tervehdystuttu,mutta toi alkoholisti on ohan kiva naapuri. Kaikkien kanssa tulee toimeen,jos vain haluaa.  ::)
[/quote]
Minusta on aina hämmentävää, kun ihmiset puhuu itestään eri persoonissa. Niinku mää puhun aina et Courtney sitä ja tätä, eikä minä. Ja Simmo puhuu mummosta...Mut se on semmonen tyylikeino  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.