Kepulaiset on olemassa siks, ettei kookoookoomuslaisten tarvis kanniskella vaivalloista vastuuta. Aina on syntipunkki 
Jäin hämmästelemään, miten malmion sijoittuminen maan alle voi olla aluepolitiikan syy. Tuleville sukupolville jäävästä mammonasta huolehtiminen on naivia ja irvokasta, varsinkin minä-itten tapaisen ahneiden sukupolven edustajan suusta. Sen hyödyntäminen taitaa olla pakko, kun hyvinvointiyhteiskunta on tuhlannut jo mun lasteni elannon ja törsää paraikaa mun mahdollisesti tulevien lastenlasten leipää. Ja jeesustelee

Yllättävän kova paikka jopa aatamille myöntää, että pellepekkarisen aikana GrowHow kauppa valmisteltiin.
Ihmettelen kyllä. Vai uskotko todella, että vastaavaksi ministeriksi päästyään häkäpää teki heti ruutupaperille kauppakirjan ja rustasi siihen nimensä alle? Et edes sinä ole niin yksikertainen!
Tämä ei ole täydellinen "yhteenveto", mutta aika liki.
http://www.boy.fi/stu/uutiskommentti13.phpKepulit antoivat käytännössä uudelle virkaintoiselle (holhousta vaativalle?) KaKo-ministerille valmiin kauppakirjan allekirjoitettavaksi uuden virkanimityksensä kunniaksi. Mitäpä siinä uusi ministeri voisi tehdä, kuin laittaa nimen paperiin. "
Koska kaikki on valmisteltu ja viennyt aikaa jo monta vuotta." Ei ole ainoa vastaava uuden ministerin eka toimenpide laatuaan, on niitä koijattu ennenkin.
Näin saatiin tosikepuliuskovaisille täydellinen syntipukki, mikäli kauppa räjähtäisi silmille.
Ei sinänsä, siihen aikaan sen olisi ehkä voineet valmistella/myydä muutkin, mutta nyt se jäänee historiaan kepuloisien suurimpana töppäyksenä koskaan.
Ja tätä näkökantaa en tule koskaan muuttamaan!
Itkekää kuinka paljon lystäätten, kele, tana nii!