Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kelkkareittimafia  (Luettu 3066 kertaa)

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kelkkareittimafia
Että näin Pohjois karjalassa!
http://sakutimonen.blogit.fi/erimieliset-ulos/

minä-itte

• Vieras
Vs: Kelkkareittimafia
..ja MTK:n Marttila ilmoitti joulun alla kannattavansa moottorikelkkareittien rakentamista.

Kiuruvedellä maksettiin kelkkaurasta kertakaikkista korvausta MTK:n hintasuositusten mukaisesti 150 €/km, mikä ei kata edes puolta tyhjän metsänpohjan arvosta....haittakorvauksista puhumattakaan.... reitti 200 m päässä päärakennuksesta.

...tämmöistä "edunvalvontaa" Simonkadulla.   

bobbari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Sosiaalinen erakko
Tässä kelkkareitti asiassa edetään samoilla pelisäännöillä, kuin Turun seudun vesi Virttaankankaan
raiskaamisessa...      Tekopohjavesi imeytysalueella kasvaa jo nyt harjumaisemalle tyypillisiä kosteikon
kasveja !  >:( >:(       Ja lupa toisensa perään irtoaa hyvälle hankkeelle... :P     Peikkomainen tuuri.
Tuskahiki on köyhän sauna...

JoHaRa

• Vieras
Tässä kelkkareitti asiassa edetään samoilla pelisäännöillä, kuin Turun seudun vesi Virttaankankaan
raiskaamisessa...      Tekopohjavesi imeytysalueella kasvaa jo nyt harjumaisemalle tyypillisiä kosteikon
kasveja !  >:( >:(       Ja lupa toisensa perään irtoaa hyvälle hankkeelle... :P     Peikkomainen tuuri.

Valtosen kaivoon pitäisi käydä vähintään kusella  >:(

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Vesi- ja viemärihankkeissa on sentään järkevät tarkoitusperät toisin kuin pienen piirin harrastustarpeisiin luoduilla kelkkareiteillä.

Pasi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vesi- ja viemärihankkeissa on sentään järkevät tarkoitusperät toisin kuin pienen piirin harrastustarpeisiin luoduilla kelkkareiteillä.

Vesihankkeiden tarkoituksesta samaa mieltä, mutta ei niitäkään ihan miten tahansa saisi tehdä. Virttaankangas on oikein malliesimerkki miten paikaillisten mielipiteillä ja luontoarvoilla pyyhitään persettä, kun jotain halutaan tehdä tarpeeksi suuressa kaupungissa. Saisivat johtaa Kokemäen joen veden sellaisenaan Turkuun putsattavaksi.

Pohjois-Karjalan voisin kyllä pistää tuosta hyvästä henkilökohtaiseen matkailuboikittiin. Silloin kun hankkeeseen kriittisesti suhtautuvat heitetään ns. tiedoitus- ja keskustelutilaisuudesta kyseenalaisen keinoin ulos, reittiä perustetaan uskomattoman härskisti ja viranomaisille täysin sopimattomin tavoin.

emo-heikki

• Vieras
Onko Minä-itte heitetty ulos kokouksesta, ulkopaikkakuntalaisena häiriköimästä ....

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Näemmekö edes ensi kevättä kun kepuluuserit alkavat syyttämään nykyhallitusta yksitysen maanomistusoikeuden murentamisesta moottorikelkkareitistöä tehtäessä, varsinkin kun kunnallisvaalit lähestyvät.

Aika samoilla ajatuksilla  kuin mitä minä-itte täällä on inttänyt, mutteivat kepuluuserit osaa ottaa kantaa, kun kepu/mtk on sosialisoinnin kannalla.

Taas viedään kepuluuseria kuin pässiä narussa.

minä-itte

• Vieras
Onko Minä-itte heitetty ulos kokouksesta, ulkopaikkakuntalaisena häiriköimästä ....

..eri taitaisi löytyä tarpeeksi voimaa siihen...

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

Massa on teoreettista voimaa, mutta vain teoreettista ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

LuMon

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas

Massa on teoreettista voimaa, mutta vain teoreettista ;)

Onhan tuo aika provosoiva hankeen nimenä : Reitistä traileriksi - Karjalan kierros luonto matkailun suuntaajana. Kun on kumminkin koko ajan puhuttu vain talvikäytöstä, ja reittejä peltojen poikkikin.
meinaako ne tosissaan kesällä mönkijöillä ym. laitteilla pelloilla ajella... :'(
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.

Juu, sellanen 150 kiloa velttoa lihaa on vaikeeta kannettavaa.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Horttaukko

• Vieras
Nythän kokoomuksella olisi oiva tilaisuus näyttää, miten puolustetaan yksityistä omistusoikeutta, mutta epäilempä että kokoomus puolustaa mieluummin rikkaiden moottorikelkkamatkailijoiden oikeuksia ajella missä haluavat.

Kokoomus on skitsofreninen puolue, sosialisoidaan maita ja mantuja, mutta  sosialisoidaan ne rikkaiden yksityiskäyttöön.

Aulis Anttila

• Vieras
Rosvojoukkio...
Kokoomus on skitsofreninen puolue, sosialisoidaan maita ja mantuja, mutta  sosialisoidaan ne rikkaiden yksityiskäyttöön.

Pikkujuttu sen rinnalla mitä kepulaisten rosvojoukkio on ihmisiltä varastanu, joo  :P

minä-itte

• Vieras
Nythän kokoomuksella olisi oiva tilaisuus näyttää, miten puolustetaan yksityistä omistusoikeutta, mutta epäilempä että kokoomus puolustaa mieluummin rikkaiden moottorikelkkamatkailijoiden oikeuksia ajella missä haluavat.

Ettei totuus unohtuisi: kok. kansanedustajat kaatoivat Ympäristöministeriön herra Tuunasen ja MTK:n Marttilan ajaman uuden  maastoliikennelain alkuvuodesta, ts. moottorikelkkareittien pakkolunastusta ja urien muuttamista reiteiksi  ei tehty läpihuutojutuksi.

Ittelläkin oli vahvasti sormet pelissä.