Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.11.11 - klo:14:06Mul on se ongelma että kärkeen täytyy laittaa luistoa, mutta puoliväliin jo pitovoidetta Tuntuu varmaan veikeeltä kun ensin luistaa niin maanmainiosti, mutta puolessavälissä alkaa esinahkaa veikeästi kiristämään... Olettaen että sulla semmoinen on, jos ei, niin tuntuma saattaa olla vielälkin veikeämpi... Eihän sulla kumminkaan nyt NIIN iso voi olla...
Mul on se ongelma että kärkeen täytyy laittaa luistoa, mutta puoliväliin jo pitovoidetta
Manteliöljyä........ ei kai . Mutta oliiviöljyä sattumat mukana - siinä kunnon venäläinen ruletti
Mulla oli joskus NeverWax-sukset. Käytännös ne oli NeverSki -sukset. Sillon mää opin voitelun tärkeyden
Viimeksi muokattu: 01.11.11 - klo:17:17 kirjoittanut Aulis Anttila
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 01.11.11 - klo:16:28Mulla oli joskus NeverWax-sukset. Käytännös ne oli NeverSki -sukset. Sillon mää opin voitelun tärkeyden ...ja ku ikää tulee ni se on entistäki tärkeempää... se voitelu
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 01.11.11 - klo:17:14Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 01.11.11 - klo:16:28Mulla oli joskus NeverWax-sukset. Käytännös ne oli NeverSki -sukset. Sillon mää opin voitelun tärkeyden ...ja ku ikää tulee ni se on entistäki tärkeempää... se voitelu Hei Aulis... ny ei ole jutun aiheena viimeinen voitelu.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 01.11.11 - klo:17:23Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 01.11.11 - klo:17:14Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 01.11.11 - klo:16:28Mulla oli joskus NeverWax-sukset. Käytännös ne oli NeverSki -sukset. Sillon mää opin voitelun tärkeyden ...ja ku ikää tulee ni se on entistäki tärkeempää... se voitelu Hei Aulis... ny ei ole jutun aiheena viimeinen voitelu. Niin, eikös toi viimeinen voitelu viittaa pikkasen johonkin saattohoitoihin
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 01.11.11 - klo:18:50Lainaus käyttäjältä: Timppa - 01.11.11 - klo:17:23Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 01.11.11 - klo:17:14Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 01.11.11 - klo:16:28Mulla oli joskus NeverWax-sukset. Käytännös ne oli NeverSki -sukset. Sillon mää opin voitelun tärkeyden ...ja ku ikää tulee ni se on entistäki tärkeempää... se voitelu Hei Aulis... ny ei ole jutun aiheena viimeinen voitelu. Niin, eikös toi viimeinen voitelu viittaa pikkasen johonkin saattohoitoihin Onko tuollainen saattohoito sellainen nainen joka esim. konenäyttelyssä taluttaa halukkaita hotellihuoneeseen
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.11.11 - klo:18:59Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 01.11.11 - klo:18:50Lainaus käyttäjältä: Timppa - 01.11.11 - klo:17:23Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 01.11.11 - klo:17:14Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 01.11.11 - klo:16:28Mulla oli joskus NeverWax-sukset. Käytännös ne oli NeverSki -sukset. Sillon mää opin voitelun tärkeyden ...ja ku ikää tulee ni se on entistäki tärkeempää... se voitelu Hei Aulis... ny ei ole jutun aiheena viimeinen voitelu. Niin, eikös toi viimeinen voitelu viittaa pikkasen johonkin saattohoitoihin Onko tuollainen saattohoito sellainen nainen joka esim. konenäyttelyssä taluttaa halukkaita hotellihuoneeseen Et kai sää yritä kettuilla mulle siitä sen erään näyttelyn jonnuosaston kääpiömetusalemista, minkä eksytin sinne puimurin sisuksiin Ja nyt EN viittaa yhteenkään Agronet-persoonaan
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 01.11.11 - klo:19:27Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.11.11 - klo:18:59Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 01.11.11 - klo:18:50Lainaus käyttäjältä: Timppa - 01.11.11 - klo:17:23Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 01.11.11 - klo:17:14Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 01.11.11 - klo:16:28Mulla oli joskus NeverWax-sukset. Käytännös ne oli NeverSki -sukset. Sillon mää opin voitelun tärkeyden ...ja ku ikää tulee ni se on entistäki tärkeempää... se voitelu Hei Aulis... ny ei ole jutun aiheena viimeinen voitelu. Niin, eikös toi viimeinen voitelu viittaa pikkasen johonkin saattohoitoihin Onko tuollainen saattohoito sellainen nainen joka esim. konenäyttelyssä taluttaa halukkaita hotellihuoneeseen Et kai sää yritä kettuilla mulle siitä sen erään näyttelyn jonnuosaston kääpiömetusalemista, minkä eksytin sinne puimurin sisuksiin Ja nyt EN viittaa yhteenkään Agronet-persoonaan Mää jo melkkesten loukkantusin.