Ainahan jos tilanne käy kovin tukalaksi voi yrittää viime hetken pelastusta kertomalla että kyllä juu liikuin siellä suunnalla, mutten minkään isomunaisen rakastajan perässä vaan himokkaan rakastajattaren. Vielä kun ehdottaa että hän voisi tulla joskus mukaan asia varmastikkin painetaan villaisella.
Lainaus käyttäjältä: bouli - 30.10.11 - klo:11:35Ainahan jos tilanne käy kovin tukalaksi voi yrittää viime hetken pelastusta kertomalla että kyllä juu liikuin siellä suunnalla, mutten minkään isomunaisen rakastajan perässä vaan himokkaan rakastajattaren. Vielä kun ehdottaa että hän voisi tulla joskus mukaan asia varmastikkin painetaan villaisella. Hei! Älä lue mun ajatuksia
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 30.10.11 - klo:11:48Lainaus käyttäjältä: bouli - 30.10.11 - klo:11:35Ainahan jos tilanne käy kovin tukalaksi voi yrittää viime hetken pelastusta kertomalla että kyllä juu liikuin siellä suunnalla, mutten minkään isomunaisen rakastajan perässä vaan himokkaan rakastajattaren. Vielä kun ehdottaa että hän voisi tulla joskus mukaan asia varmastikkin painetaan villaisella. Hei! Älä lue mun ajatuksia No entäpä sitten, jos hän innostuukin asiasta, ja pyytääkin mukaan? Ketäkö sitten haetaan kimppaan?
Lainaus käyttäjältä: sirkussonni - 30.10.11 - klo:12:55Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 30.10.11 - klo:11:48Lainaus käyttäjältä: bouli - 30.10.11 - klo:11:35Ainahan jos tilanne käy kovin tukalaksi voi yrittää viime hetken pelastusta kertomalla että kyllä juu liikuin siellä suunnalla, mutten minkään isomunaisen rakastajan perässä vaan himokkaan rakastajattaren. Vielä kun ehdottaa että hän voisi tulla joskus mukaan asia varmastikkin painetaan villaisella. Hei! Älä lue mun ajatuksia No entäpä sitten, jos hän innostuukin asiasta, ja pyytääkin mukaan? Ketäkö sitten haetaan kimppaan?Sit kilautetaan Pekka Haavistoa äänestäville kavereille
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 30.10.11 - klo:13:30Lainaus käyttäjältä: sirkussonni - 30.10.11 - klo:12:55Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 30.10.11 - klo:11:48Lainaus käyttäjältä: bouli - 30.10.11 - klo:11:35Ainahan jos tilanne käy kovin tukalaksi voi yrittää viime hetken pelastusta kertomalla että kyllä juu liikuin siellä suunnalla, mutten minkään isomunaisen rakastajan perässä vaan himokkaan rakastajattaren. Vielä kun ehdottaa että hän voisi tulla joskus mukaan asia varmastikkin painetaan villaisella. Hei! Älä lue mun ajatuksia No entäpä sitten, jos hän innostuukin asiasta, ja pyytääkin mukaan? Ketäkö sitten haetaan kimppaan?Sit kilautetaan Pekka Haavistoa äänestäville kavereille Älä ainaskaa Jani Toivolalle kilauta ku se äänestää sitä Piudeettia
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 30.10.11 - klo:13:35Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 30.10.11 - klo:13:30Lainaus käyttäjältä: sirkussonni - 30.10.11 - klo:12:55Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 30.10.11 - klo:11:48Lainaus käyttäjältä: bouli - 30.10.11 - klo:11:35Ainahan jos tilanne käy kovin tukalaksi voi yrittää viime hetken pelastusta kertomalla että kyllä juu liikuin siellä suunnalla, mutten minkään isomunaisen rakastajan perässä vaan himokkaan rakastajattaren. Vielä kun ehdottaa että hän voisi tulla joskus mukaan asia varmastikkin painetaan villaisella. Hei! Älä lue mun ajatuksia No entäpä sitten, jos hän innostuukin asiasta, ja pyytääkin mukaan? Ketäkö sitten haetaan kimppaan?Sit kilautetaan Pekka Haavistoa äänestäville kavereille Älä ainaskaa Jani Toivolalle kilauta ku se äänestää sitä Piudeettia Ja käyttää bideetä
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 30.10.11 - klo:13:37Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 30.10.11 - klo:13:35Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 30.10.11 - klo:13:30Lainaus käyttäjältä: sirkussonni - 30.10.11 - klo:12:55Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 30.10.11 - klo:11:48Lainaus käyttäjältä: bouli - 30.10.11 - klo:11:35Ainahan jos tilanne käy kovin tukalaksi voi yrittää viime hetken pelastusta kertomalla että kyllä juu liikuin siellä suunnalla, mutten minkään isomunaisen rakastajan perässä vaan himokkaan rakastajattaren. Vielä kun ehdottaa että hän voisi tulla joskus mukaan asia varmastikkin painetaan villaisella. Hei! Älä lue mun ajatuksia No entäpä sitten, jos hän innostuukin asiasta, ja pyytääkin mukaan? Ketäkö sitten haetaan kimppaan?Sit kilautetaan Pekka Haavistoa äänestäville kavereille Älä ainaskaa Jani Toivolalle kilauta ku se äänestää sitä Piudeettia Ja käyttää bideetä Emmä' tiä käyttääks noista kumpikaa mut Uolevi Raaden työhuoneen veskissä oli bidee - ku siitä kysyttiin ni se sano "mä oon nii *****mainen mies"
Joskus ihmettelin että miksi esim. koulun luokkahuoneessa on taulun vieressä käsienpesualtaan yhteydessäbidee?
Alkuperäiseen ongelmaan......... kansis mennä tänään "luvalliselle" ajelulle eikä kameraa räpsäyttämättä - ja sitten ihmetellä huuli pyöreenä kun tulee sakko kotiin -"en edes huomannut" kellonajat yms saa huomaamatta ohitettua