Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ÄO-Testi  (Luettu 4063 kertaa)

jeep

• Vieras
ÄO-Testi

Suuri Ajattelija

• Vieras
Vs: ÄO-Testi
http://tieku.fi/aeotesti
Mitteepä saet, kun et ilennyt julukasta tulostas  ;D

jeep

• Vieras

Suuri Ajattelija

• Vieras
Minä sen tein, mutten kerro tulosta. Menisi leuhkimiseksi...

Kerron sen, että kuulun 5 % vähemmistöön, kuten ruotsalaiset, somalit ja mustalaiset.

jeep

• Vieras

Kerron sen, että kuulun 5 % vähemmistöön, kuten ruotsalaiset, somalit ja mustalaiset.

http://www.afot.net/Luovuus/Lu-Tekstit/lu-lah.html

Suuri Ajattelija

• Vieras
Teeppäs, Jeep, tämä testi ja kerro tulos:

http://www.testaa.net/htesti.htm

Muutkin saavat osallistua.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vaatimattomuus kaunistaa...

Hyvin lahjakas

Pistemääräsi oli korkeampi kuin 92.88%:lla väestöstä keskimäärin.

8)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Lyödäänkö virtuaalipullosta viskiä vetoa, ettei Itte, Eemeli, Landehande ja Aukki julkaise tulostaan?

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kuka perkele tuollaisia jaksaa väsätä.  :(
Kui mää ain olen paras?

Greenpwr

• Vieras

Onkos täällä jossain mensattomuus-ryhmää, olis sopiva viitekehys...helppoo olla vaatimaton...

JoHaRa

• Vieras
99,18%

Oli aika tiukalle säädetty testi   ::)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuos pitäis kyllä jotenkin huomioida testiin käytetty aika. Et tekeekö puol päivää vai 10 minuuttia. Ja minua henk.koht. aina vatuttaa se, että älliä mitataan pääsääntöisesti matemaattisin testein  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras
Tuos pitäis kyllä jotenkin huomioida testiin käytetty aika. Et tekeekö puol päivää vai 10 minuuttia. Ja minua henk.koht. aina vatuttaa se, että älliä mitataan pääsääntöisesti matemaattisin testein  >:(

Sinä ja miehesi, salaperäinen jonnumies, muodostatte hyvin keskimääräisen perheen. Jonnumies tasopainottaa Ä-osamäärienne keskiarvon sataan  ;D

Suuri Ajattelija

• Vieras

Senkö vuoksi sait noinkin vaatimattoman tuloksen  ::)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Senkö vuoksi sait noinkin vaatimattoman tuloksen  ::)
Minä olen ihan onneton matematiikassa. Aikanaan tahkosin lukion laajan oppimäärän läpi asuvalinnoilla, hyväksikäyttämällä ujoja, mutta kiimaisia nörttipoikia ja lirkuttelemalla opettajalle mukavia...baarissa  :o 

Sinä ja miehesi, salaperäinen jonnumies, muodostatte hyvin keskimääräisen perheen. Jonnumies tasopainottaa Ä-osamäärienne keskiarvon sataan  ;D

Mukavasti tuonut myös lisää yhteisiä aviovuosia, kun toinen ei aina ihan tajuu, mitä sanon tai puuhailen  :P