Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kukkahattutäti  (Luettu 3604 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Kukkahattutäti
..taas näitä julkisuutta hakevia  kukkahattutätejä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102614647272_uu.shtml

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kukkahattutäti
Tämä Thorssihan on aina ollu mielestään joku sjuttonin elitisti - varmaan ihan syntymästä lähtien vieläpä. Tämä sitaatti tiivistäneen tuon kurpan tynnyrikasvatuksen tason: 

"Olen oppinut uuden suomen kielen sanan. "
      -Astrid Thors - ristiretkeilijä alkukantaisessa maassa
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Huomenta, Astrid, huomenta. Vai pitääkö nyt tässä tapauksessa sanoa: god morgon, Astrid, god morgon. Ja kun nyt on aamu, niin voipi avata ne simmut ja alottaa maailman katselun... Siitä se lähtee uuden oppiminen; nyt olet jo oppinut että naisilla on ryntäät.. ja ehkäpä joku päivä, kuka ties, saat kuulla mikä se naisilla on siellä hameen alla.. :)

Jätkä

• Vieras

"- Olen oppinut uuden suomen kielen sanan. Niissä piireissä, joissa olen liikkunut, poliitikkona ja yksityishenkilönä, ei ole koskaan käytetty tuollaista sanaa."

Ei ne ruotsinkieliset käytä muutenkaan käytä Suomen kieltä, etenkään "niissä piireissä".
Muuten tuon Astrid Thorsin lause on rasistinen kun se halventaa Suomalaisia ja asettaa luokka yhteiskunnan jossa poliitikot tai ruotsi kieliset ovat parempaa luokkaa kuin sivistymättömät Suomen kieliset.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

"- Olen oppinut uuden suomen kielen sanan. Niissä piireissä, joissa olen liikkunut, poliitikkona ja yksityishenkilönä, ei ole koskaan käytetty tuollaista sanaa."

Ei ne ruotsinkieliset käytä muutenkaan käytä Suomen kieltä, etenkään "niissä piireissä".
Muuten tuon Astrid Thorsin lause on rasistinen kun se halventaa Suomalaisia ja asettaa luokka yhteiskunnan jossa poliitikot tai ruotsi kieliset ovat parempaa luokkaa kuin sivistymättömät Suomen kieliset.

juu  koskahan  nuo  ruottalaisen puolueen  porukat  saataisiin  hyväksymään 
suuri   suomalainen  enemmistö

mutta  näin  kahden kielen  maassa  tuo  rynnäsmieheksi  ilmottuuminen  olisi
pitänyt  olla  åkso  på  svenska 8)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No on se taas yhtä perkelettä noiden akkojen kanssa. Jos katsotaan, syytetään ahdistelusta ja jos ei katsota, syytetään syrjinnästä. 8)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

simmo

• Vieras
-- yli 90% kyselyyn vastanneista naisista oli sitä mieltä,että Pekkarinen ei halventanut naista.

Rebel

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Onkohan tuo Astrid itsekään niin puhtoinen... Kuitenki joskus pikkujouluissa yrittäny Mauria huonoin tuloksin ja siitä katkera.

Seuraava kuvamateriaali on järkyttävää katsottavaa, ei herkille.

http://apina.biz/27645/tag/Astrid%20Thors
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Aulis Anttila

• Vieras
Oikeassa...
-- yli 90% kyselyyn vastanneista naisista oli sitä mieltä,että Pekkarinen ei halventanut naista.

Enemmistö oli oikeassa... ihan ääliömäinen kohu tavallisesta arkielämän tapahtumasta.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Onkohan tuo Astrid itsekään niin puhtoinen... Kuitenki joskus pikkujouluissa yrittäny Mauria huonoin tuloksin ja siitä katkera.

Seuraava kuvamateriaali on järkyttävää katsottavaa, ei herkille.

http://apina.biz/27645/tag/Astrid%20Thors
Toi oli jo niin karua materiaalia että jopa norton kysyi oletko varma että tahdot nähdä tämän... ;D
Nothing is Something Worth Doing

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Oikeassa...

Enemmistö oli oikeassa... ihan ääliömäinen kohu tavallisesta arkielämän tapahtumasta.

mutta  aaliksella  olisi  toinen ääni  kuukuttimessa  jos  hakkarainen  olisi  sanonut noin  ???

Aulis Anttila

• Vieras
Tyhjäpää...
mutta  aaliksella  olisi  toinen ääni  kuukuttimessa  jos  hakkarainen  olisi  sanonut noin  ???

Se on mulle - ja enemmistölle suomalaisista - aivan ja tasan yks hatun maku mitä moinen tyhjäpää tekee, sanoo tai on... vuosikymmenen junttiääliöhölmö  :P

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Haluut sä julkiperSu selitellä sitä miksi Hakkarainen esitti jo toistamiseen kyseisenkaltaisia kannanottoja??? Ettei kyse ole yleisestä pahennuksesta huolimatta omaan kannattajakuntaan kohdistuneesta populismista. Ts. halutaan näyttää että omien asiaa ajetaan/tuodaan esille jopa oppositiostakin käsin.  Lienee nyt aika fakta että suuri osa väestöstä on pohjimmiltaan rasisteja ja äänioikeus se on heilläkin......PerSu voi olla röyhkeä mutta ei välttämättä aina niin tyhmä......

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tyhjäpää...

Se on mulle - ja enemmistölle suomalaisista - aivan ja tasan yks hatun maku mitä moinen tyhjäpää tekee, sanoo tai on... vuosikymmenen junttiääliöhölmö  :P

mä oon kerranki sun kans sammaa mieltä auliksesta :)
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Haluut sä julkiperSu selitellä sitä miksi Hakkarainen esitti jo toistamiseen kyseisenkaltaisia kannanottoja??? Ettei kyse ole yleisestä pahennuksesta huolimatta omaan kannattajakuntaan kohdistuneesta populismista. Ts. halutaan näyttää että omien asiaa ajetaan/tuodaan esille jopa oppositiostakin käsin.  Lienee nyt aika fakta että suuri osa väestöstä on pohjimmiltaan rasisteja ja äänioikeus se on heilläkin......PerSu voi olla röyhkeä mutta ei välttämättä aina niin tyhmä......

Juhuu. Eikös kukaan julkipersu halunnut kommentoida tätä aika merkittävää ja ajankohtaista asiaa.