Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kioskinohjaus-ohjelman käyttö  (Luettu 2212 kertaa)

Katriina

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Kioskinohjaus-ohjelman käyttö
Lehmät saavat rehua kioskista, mutta koneella ei näy käyntejä. Pitäiskö tiedot kioskilla käynneistä jotenkin hakea ohjelmaan, vai mikä on ongelmana? Siis olen seurannut että vaikka tietty lehmä kävisi kioskilla ja saisi rehua, ohjelmassa ei välttämättä näy kyseiselle elukalle yhtään käyntiä...

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Kioskinohjaus-ohjelman käyttö
Lehmät saavat rehua kioskista, mutta koneella ei näy käyntejä. Pitäiskö tiedot kioskilla käynneistä jotenkin hakea ohjelmaan, vai mikä on ongelmana? Siis olen seurannut että vaikka tietty lehmä kävisi kioskilla ja saisi rehua, ohjelmassa ei välttämättä näy kyseiselle elukalle yhtään käyntiä...


Mikä järjestelmä? Onko toiminut aiemmin?

Katriina

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: Kioskinohjaus-ohjelman käyttö
Joku SAC(?), ei ole missään vaiheessa toiminut sen kummemmin. Jossain vaiheessa laitoin sinne ohjelmaan tiedon siilon täytöstä että olis voinut sieltä seurata millon pitää tilata lisää rehua kun ei ole siilossa mitään antureita vahtimassa vajentumista. Mutta eihän se ohjelma näyttänyt varaston olevan läheskään tyhjä siinä vaiheessa kun se oikeasti oli tyhjä.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Kioskinohjaus-ohjelman käyttö
No kyllä sitten on laitteissa vikaa. Joka kerta kun elukka kioskista tavaraa saa, pitäisi koneen tietenkin se summata, miten se edes osaa sitä rehua jakaa, jollei se edes itse tiedä mitä on annettu?

ömppä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Vs: Kioskinohjaus-ohjelman käyttö
kaliprointi ei oo kohillaan enempi tullee rehua mitä kone luulee antavasa.

härmänhäjy

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Kioskinohjaus-ohjelman käyttö
Prosessikone jakaa muistissaan olevat määrät mikäli PC-yhteyttä ei ole !!!
Ongelma joko PC:N COM-portissa tai tietoliikennemuuntimessa PC:n ja Prosessikoneen välissä !!!
Tai yhteyskaapelissa ?
Tilaa alueen huoltomies paikalle !!!