oli todella panostettu fentin myyntiin jyväskylässä , kävin istumassa kopissa heti tuli myyjä esittelemään konetta. onko tuo 415 fentti minkämoinen peli vai onko noita myyty yhtään suomessa?
Mä voin kertoa että 550 tunnin kokemuksella en löydä oikein mitään moittimista. Ehkä ainostaan lyhyen akselivälin ja pitkäaisaisen kuormaajan vuoksi kevyehkö perä (neloskone.) Menee pienellä aineella ja kulkee pirteästi. Lähes kaikki tarvittava isobus:ia ja kunnon renkaita myöden vakiona. Kyllähän noita on Suomeen myyty lukuisia johtuen ilmeisen hyvästä hinta/laatusuhteesta.
Fendtistä puhuttaessahan ei esimerkiksi täysin riittämätön määrä hydrauliikan ulosottoja ole vika
Voi pojat sitä ojalan ja muitten valitusvirttä jos N141 sais etukormaajan käytössä ollessa vaan kaks lohkoa taakse! Huh huh...ååååå....
Tosiaankin juu...se on kyllä typerä ominaisuus. Eli etukuormaimen ohjaus on varastettu suoraan kahdelta taka-lohkolta, kun muissa on pääsääntöisesti laitettu kuormaajalle omat lohkonsa. Uudemmissa 700-900-sarjoissa on onneksi tämäkin epäkohta korjattu. Törmäsin samaan ongelmaan viilunleveydensäädöllä varustettujen paluu-aurojen kanssa lisättynä hydraulisella työntövarrella. Piti oikein sulkea kuormaajan letkut(ottaa irti), että sai kolme lohkoa taakse pelittämään. Jotkut ovat laittaneet huollossa vaihtoventtiilit että voi valita käyttääkö kuormainta tai yli kahta takalohkoa. Ja uusissa mallisarjoissa on kaikki lohkot täysin propo-ohjattavia.
Toisaalta koneen oma joystick on aika hyvässä paikassa, joten mielummin säilyttäis sen kuormaaja-käytöllä ja laittais sitten taakse erillisen ohjauksen harvemmin käytettäville lohkoille.