Hyvällä vaimolla ei pää särje, ei oo mooniksia, osaa keittokirjan ulkoa ja pystyy hoitamaan useeman mukulan (itse tehdyn) mukisematta. Ajeltu kukkapuska ei oo pahitteeks. Rintoja saa olla sen verran et saa tarpeet tehtyä väliin ja jos sattuu nauttimaan aidan toista puolta, ei tule kupeista riitoja. Sellaaanen olis ristuksen mukava.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 14.10.11 - klo:22:31Hyvällä vaimolla ei pää särje, ei oo mooniksia, osaa keittokirjan ulkoa ja pystyy hoitamaan useeman mukulan (itse tehdyn) mukisematta. Ajeltu kukkapuska ei oo pahitteeks. Rintoja saa olla sen verran et saa tarpeet tehtyä väliin ja jos sattuu nauttimaan aidan toista puolta, ei tule kupeista riitoja. Sellaaanen olis ristuksen mukava.Onkoha tommosta olemassakaa...
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.10.11 - klo:08:31Lainaus käyttäjältä: SKN - 14.10.11 - klo:22:31Hyvällä vaimolla ei pää särje, ei oo mooniksia, osaa keittokirjan ulkoa ja pystyy hoitamaan useeman mukulan (itse tehdyn) mukisematta. Ajeltu kukkapuska ei oo pahitteeks. Rintoja saa olla sen verran et saa tarpeet tehtyä väliin ja jos sattuu nauttimaan aidan toista puolta, ei tule kupeista riitoja. Sellaaanen olis ristuksen mukava.Onkoha tommosta olemassakaa... On niitä mutta harvassa
Kyllä mieluusti mopon suosta kaivaa että tuollaista kalkattajaa pääsee karkuun
Monen menestyneen mihen takana on hiostava muija.
Hyvä vaimo kannustaa, kun isäntä rypee pohjamudassa. http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32144825
Tuollanen akka pistää vanhatpojatkin kuriin.