Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tiainen *****ilee!!!  (Luettu 1155 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Tiainen *****ilee!!!

""""
Tiainen muistuttaa, että meillä nuorten viljelijöiden tukijärjestelmä on toiminut hyvin jo vuosia ja se antaa paremmat mahdollisuudet tukeen kuin komission esitys.

""""

MaasTul:

CAP-uudistuksesta tänään s.7

Niinpä, meillä MTK junttasi NUORTEN VILJELIJÖITTEN TUEN pois AB-alueelta heti jäsenyyden alussa!!!!  

"”Ongelmana meille on nyt, vaatiiko komissio mallinsa pakollista toteuttamista.”"

Viimeksi muokattu: 12.10.11 - klo:06:52 kirjoittanut minä-itte

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tiainen *****ilee!!!

""""
Tiainen muistuttaa, että meillä nuorten viljelijöiden tukijärjestelmä on toiminut hyvin jo vuosia ja se antaa paremmat mahdollisuudet tukeen kuin komission esitys.

""""

MaasTul:

CAP-uudistuksesta tänään s.7

Niinpä, meillä MTK junttasi NUORTEN VILJELIJÖITTEN TUEN pois AB-alueelta heti jäsenyyden alussa!!!! 
;D

minä-itte

• Vieras

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=5116.0

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=6493.0

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=3411.0

...sama talitintti on lähetetty "hoitamaan" tuottajien asiaa Brysseliin....  >:( >:( >:( >:( >:(

Etelä-suomalaisten viljelijöitten kriisikokouksessa Huittisissa sai buuauksia osakseen. 

minä-itte

• Vieras
Simonkadulla ollaan erityisesti huolissaan EU:n suunnitelmasta kieltää turvepeltojen kyntäminen....jää tundran raiviopellot viljelemättä.

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Koko nuorisotuki pitäisi lakkauttaa eikä sitä olisi saanut koskaan ottaakaan käyttöön.

Tuon kaltaiset tuet aiheuttavat kaikenlaista poukkoilua ja ehkäisevät tehokkaasti rakennemuutosta.

Viimeksi muokattu: 12.10.11 - klo:10:05 kirjoittanut Herra Heinamaki

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

""""

"”Ongelmana meille on nyt, vaatiiko komissio mallinsa pakollista toteuttamista.”"

komissio,,,,,,mikä  hemmetin  komissio,,,,,asutko  neuvostoliitossa   kun  kommisiota
kumarrat ???

minä-itte

• Vieras

""""

komissio,,,,,,mikä  hemmetin  komissio,,,,,asutko  neuvostoliitossa   kun  kommisiota
kumarrat ???

Tiaisen lausunto.

gutiguti

• Vieras

""""

kumarrat ???
Komissio kootaan mielenkiintoisella tavalla ja toimii päätösautomaattina ilman poliittista vastuuta.