Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tAAS TULI TÄLLAINEN VIESTI  (Luettu 2904 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Vs: tAAS TULI TÄLLAINEN VIESTI

Ei tuommoista nimmaria olekaan....Simmo höpäjää omiaan  :D :D :D :D
[/quote-se alkaa sillä kirjaimella,en uskaltanut laittaa koko nimmaria,sehän vois vaikka suuttua ;)

Laita reilusti vaan näkyviin!

Horttanainen

  • Vieras
Vs: tAAS TULI TÄLLAINEN VIESTI
F-alkuisia nimimerkkejä näyttää olevan kymmeniä, ei kai vaan ole Fuller kysymyksessä?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: tAAS TULI TÄLLAINEN VIESTI
Jos se on Fimppa tai forkkis?

FKN?  FoHaRa?
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: tAAS TULI TÄLLAINEN VIESTI
Jos se on Fimppa tai forkkis?

FKN?  FoHaRa?

Timppa se ei ollu koska olis fimppaa ruikuttanu .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: tAAS TULI TÄLLAINEN VIESTI
mutta onhan se ihan mukava huomata että on viälä henkilöitä jotka henk.koht laittavat viestiä toiselle!    järki on vaan näillä janipettereillä jäänyt sinne erään koulun narikkaan!   kyllä on pikkupipa tiukalla kun tollasta kirjuuttelee simmolle!       noooo, säälimmä heitä!

kahala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 377
Vs: tAAS TULI TÄLLAINEN VIESTI
Tuonlaisen viestin voisi toisaalta ottaa vaikka kunnianosoituksena. Eli on saanut aikaan jotain joka "aikuisten oikeesti" herättää ajattelemaan.
Toisaalta onko viesti kirjoitettu "aikuisesti" tai sitten ihan vaan "viinan voimalla". 

minä-itte

  • Vieras
Vs: tAAS TULI TÄLLAINEN VIESTI
Tuonlaisen viestin voisi toisaalta ottaa vaikka kunnianosoituksena. Eli on saanut aikaan jotain joka "aikuisten oikeesti" herättää ajattelemaan.
Toisaalta onko viesti kirjoitettu "aikuisesti" tai sitten ihan vaan "viinan voimalla". 


Voipi olla, että Fullerila on syntymähumala

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: tAAS TULI TÄLLAINEN VIESTI
Näyy olevan yöllä kirjoitettu!!!Voi raukkaa.Oletko  menettänyt yöunesi minun takia??? Mutta lohdutan sua sillä,että onhan täällä muita kirjoituksia.elä lue mun mielipiteitä,jos ne käy sydämem päälle :'(

  Kaikkia ei miellytä toi sun poliittinen suuntauksesi,PS-than ovat vapaata riistaa,soiniakin voi uhata tappamisella..

simmo

  • Vieras
Vs: tAAS TULI TÄLLAINEN VIESTI
F-alkuisia nimimerkkejä näyttää olevan kymmeniä, ei kai vaan ole Fuller kysymyksessä?
-en yleensä paljasta ketään,mutta koska tämä oli jo toinen kerta,niin olkoon,hän se oli ???
Tuleeko näitä toisillekkin,vai olenko minä ainoa,joka näitä viha kirjoituksia saa? :o