Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oletteko metallimiehiä?  (Luettu 1486 kertaa)

Horttanainen

• Vieras
Oletteko metallimiehiä?
Taitaa moni agroon kirjoitelija olla metallialan ihminen, kun ei paljon täällä kritisoida metallimiesten kovaa palkkavaatimusta.

Metallimiehet olisivat  saaneet 4 % korotuksen palkkoihinsa, mutta vaativat nyt 6% ja uhkaavat lakolla, mokomat ahneet paskiaiset.

Viimeksi muokattu: 08.10.11 - klo:13:57 kirjoittanut Horttanainen

minä-itte

• Vieras
Vs: Oletteko metallimiehiä?
Taitaa moni agroon kirjoitelija olla metallialan ihminen, kun ei paljon täällä kristisoida matallimiesten kovaa palkkavaatimusta.

Metallimiehet olisivat  saaneet 4 % korotuksen palkkoihinsa, mutta vaativat nyt 6% ja uhkaavat lakolla, mokomat ahneet paskiaiset.

...seuraavat paperimiehiä....kortistoon.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Metallialalla on kiire saada loputkin työpaikat suomesta ulos ;D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

juttakin jutskasi kreikan yhtiöiden yksityistämisestä outoa puhetta demarille :D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Se on hyvä asia, että metallimiehillä riittää ostovoimaa. Olen myynyt tänäkin syksynä polttopuita metallimiehelle :D

Ja olen ollut takavuosina konepajassa jonkun aikaa töissäkin. Kyllä mun sympatiat on täysin duunarin puolella. Sen mitä itsekin olen kokenut, niin aina on palkankorotus tuntunut hyvältä. Ei oikein ole varaa moittia muita ::)

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Paikallinen sopiminen kunniaan. Jos firma sanoo ett' meill' on toita 200 jampalle, mutta voidaan maksaa vain taman ja taman verran, vastavuoroisestu duunari sanoo etta han tekee duunia n summalla. siita se soppari syntyy.

Ammattimies voi pyytaa ja sille maksetaan, loput ruikuttaa ja yrittaa loisia itselleen saman palkan. sitahan taa AY toiminta on parhaimmillaan.  ;D
Nothing is Something Worth Doing

sorkkis

• Vieras
Se on hyvä asia, että metallimiehillä riittää ostovoimaa. Olen myynyt tänäkin syksynä polttopuita metallimiehelle :D

Ja olen ollut takavuosina konepajassa jonkun aikaa töissäkin. Kyllä mun sympatiat on täysin duunarin puolella. Sen mitä itsekin olen kokenut, niin aina on palkankorotus tuntunut hyvältä. Ei oikein ole varaa moittia muita ::)
Samoin .

Aulis Anttila

• Vieras
Pyytäminen ja saaminen...
Paikallinen sopiminen kunniaan. Jos firma sanoo ett' meill' on toita 200 jampalle, mutta voidaan maksaa vain taman ja taman verran, vastavuoroisestu duunari sanoo etta han tekee duunia n summalla. siita se soppari syntyy. Ammattimies voi pyytaa ja sille maksetaan, loput ruikuttaa ja yrittaa loisia itselleen saman palkan. sitahan taa AY toiminta on parhaimmillaan.  ;D

Niinhän se on... miksi eivät viljeliät valvo etujaan... pelikkiä ruikuttajia koko joukkio  :o :o :o

simmo

• Vieras
Paikallinen sopiminen kunniaan. Jos firma sanoo ett' meill' on toita 200 jampalle, mutta voidaan maksaa vain taman ja taman verran, vastavuoroisestu duunari sanoo etta han tekee duunia n summalla. siita se soppari syntyy.

Ammattimies voi pyytaa ja sille maksetaan, loput ruikuttaa ja yrittaa loisia itselleen saman palkan. sitahan taa AY toiminta on parhaimmillaan.  ;D
---näin on :D