Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Banaanit pannaan  (Luettu 5910 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Vs: Banaanit pannaan
No jotain tuonkaltaista epäilinkin mutta olis ihan kiva saada ne persuluuserit vastuuseen teoistaan.......

Suosittelen jotan vastuullista tapaa

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
No jotain tuonkaltaista epäilinkin mutta olis ihan kiva saada ne persuluuserit vastuuseen teoistaan.......

Ja minä en edes keksi tapaa jolla persuluuserit edes voidaan saada vastuuseen teoistaan....

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kerroppa  mistä  teoista,,,,,onko sinuun  tungettu  banaani ihan  oikeasta  reiästä  ???

JoHaRa

• Vieras

Minä en edes keksi tapaa jolla persuluuserit edes voidaan saada vastuuseen teoistaan....

Miksi käänsit rasisminvastaisen aiheeni poliittisiksi vihapuheiksi  ???

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Minä en edes keksi tapaa jolla persuluuserit edes voidaan saada vastuuseen teoistaan....

Miksi käänsit rasisminvastaisen aiheeni poliittisiksi vihapuheiksi  ???

tundapellellä  näkyy  ryyppyputki  alkaneen  koska  on      vihalinjalla,,,,,keskity   ohriesi 
korjuuseen 8)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
No heräsihän se persuluusereiden ykkösässä vihdoinkin. Eikös se mene teillä niin että se on teille vain hyödyksi mitä raflaavimpia otsikoita saatte julkisuuteen. Soini yrittää esittää sovinnaista mutta siitä teidän Halla-Aholaisten suosio vain kasvaa...

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No heräsihän se persuluusereiden ykkösässä vihdoinkin. Eikös se mene teillä niin että se on teille vain hyödyksi mitä raflaavimpia otsikoita saatte julkisuuteen. Soini yrittää esittää sovinnaista mutta siitä teidän Halla-Aholaisten suosio vain kasvaa...

laitas  ny   sitä  luetteloa  perusässien  pahoista teoista   novanko,kevanko,raynko ryöstivät
ja  kävivätkö  ampumssa  norjan mamut sinne saarelle  ???

tuollaiset  kaltaisesi  naulaavat  kepun  arkkua  väitteillään :P :P :P

sorkkis

• Vieras
Jos Neek eiku Tummaihoinen nainen työntää *****unsa banaanin ja valkoihoinen syö sen (siis banaanin) niin voidaanko de Cittaria syyttää rasismista ja jos voida niin miks ei .

JoHaRa syytetään varmuuden vuoksi rasismista koska Romaanit siis Mustalaiset eivät osta hevosenkauroja häneltä .

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Mites sä persuluusereiden ykkösässä puolustat Halla-ahon Kreikan sotilasjuntta kannanottoja. Itse asiassa mulla vois olla jopa paremmat perustelut kuin sulla luuserilla.....

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Jos Neek eiku Tummaihoinen nainen työntää *****unsa banaanin ja valkoihoinen syö sen (siis banaanin) niin voidaanko de Cittaria syyttää rasismista ja jos voida niin miks ei .

JoHaRa syytetään varmuuden vuoksi rasismista koska Romaanit siis Mustalaiset eivät osta hevosenkauroja häneltä .

Ja kekkosen fanikerhon pitämisestä rasistisena järjestönä.  ;D Mulitukka ja roikkuvat henkselit. Se on vähän niin kun kekkonen tulossa paskalta. Siis kaikki skinit ei todellakaan ole rasisteja.

Viimeksi muokattu: 23.09.11 - klo:17:06 kirjoittanut pötsjölööm

sorkkis

• Vieras
Mites sä persuluusereiden ykkösässä puolustat Halla-ahon Kreikan sotilasjuntta kannanottoja. Itse asiassa mulla vois olla jopa paremmat perustelut kuin sulla luuserilla.....

Sielt on uus lama tulossa johtuen euroalueen velka kriisistä . Luulen et Halla-Ahoa vielä kiitellään etenkin jos Ruotsi ja Norja käyttää tilannetta hyväksi . 

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mites sä persuluusereiden ykkösässä puolustat Halla-ahon

Kreikan sotilasjuntta kannanottoja.

Itse asiassa mulla vois olla jopa paremmat perustelut kuin sulla luuserilla.....

joo  vanhana  korpikommunistina sinä  hyökkäisit  kreikkaan  :P

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1394221/nalka-yllatti-prinssi-danielin-lentokentalla

Prinssi Danielin rasistinen ele  ??? Taatusti kikelomaa antoi vaihdevuosikirjan välissä ohjeet heittää banaanin *******n jalkoihin  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

sorkkis

• Vieras

Ja kekkosen fanikerhon pitämisestä rasistisena järjestönä.  ;D Mulitukka ja roikkuvat henkselit. Se on vähän niin kun kekkonen tulossa paskalta. Siis kaikki skinit ei todellakaan ole rasisteja.
Onkos JoHaRa skini ?????  :D

JoHaRa

• Vieras
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1394221/nalka-yllatti-prinssi-danielin-lentokentalla

Prinssi Danielin rasistinen ele  ??? Taatusti kikelomaa antoi vaihdevuosikirjan välissä ohjeet heittää banaanin *******n jalkoihin  ???

Mielestäni on todellä törkeää että kunnioittamani Ruotsin Kuningashuone on tällaisen kansainvälisen ja rasistisen eleen välikappaleena ja toteuttajana. Tuskin Daniel oli banaania evääksi ottanut tai viemässä sitä kälylleen Madelinelle tuliaisiksi  >:(