Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe avustusten antaminen ja niiden pyytäminen  (Luettu 3736 kertaa)

emo-heikki

• Vieras
Vs: avustusten antaminen ja niiden pyytäminen
Hyvä soon että joku kerää niille rahaa, säästyypä verorahat ....
Kaikki tämmöset hommat pitäisi laittaa vapaaehtoispohjalle, kuten esim. kehitysapua jne... pakolaispolitiikka.

Paalaaja

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kiristää jonkinverran aivoverisuoneen nää avustusten pyytäjät kun ovat ruvenneet syyttelemään ja leimaamaan "asiakkaitaan" tyyliin että eikö teillä ole varaa laittaa 20 tähän ja onko 10 liikaa teille. Samoiten laitetaan vammaisia soittamaan jne... Ei tällaista yritystä pyörittävälle 20 tunnu missään mutta kun on niin mahdotonta valikoida juuri ne eniten tukea tarvitsevat eikä ole aikaa perehtyä asioihin. Mielestäni tällaiset tukemiset pitäisi suorittaa verovaroin missä asiaan vihkiytyneet miettisi asian tärkeyttä ja ohjaisi rahoja. Ei viitti ripittää näitä soittajia mutta miten pitäisi toimia jotta ei joutuis tekemisiin ko puheluiden kanssa.

Minä olen sanonut ihan suoraan, että minusta yhteiskunnan tulee huolehtia vammaisista ja sairaista, se on vähintä, mitä voidaan vaatia.

Olen luvannut vaikuttaa asiaan seuraavissa vaaleissa.

hienoa  että  sinäkin  alat  olla  suomalaisella  perusässä linjalla 8)

Eikös tuo nyt ole vähän äkkiväärä johtopäätös?

Persuthan vaan räksyttää olevista, ehkä tulevista ja kuvitelluista epäkohdista.
Tuulia puolestaa lupasi vaikuttaa, so. toimia asiantilan oikaisemiseksi!   ::)

polkiko  joku  varpaitasi ???

Minä kun olen paremminkin toiminnan miehiä, niin diggaan toiminnan naisia,  en tyhjän räkyttäjiä...
Slippin 'n sliding

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kiristää jonkinverran aivoverisuoneen nää avustusten pyytäjät kun ovat ruvenneet syyttelemään ja leimaamaan "asiakkaitaan" tyyliin että eikö teillä ole varaa laittaa 20 tähän ja onko 10 liikaa teille. Samoiten laitetaan vammaisia soittamaan jne... Ei tällaista yritystä pyörittävälle 20 tunnu missään mutta kun on niin mahdotonta valikoida juuri ne eniten tukea tarvitsevat eikä ole aikaa perehtyä asioihin. Mielestäni tällaiset tukemiset pitäisi suorittaa verovaroin missä asiaan vihkiytyneet miettisi asian tärkeyttä ja ohjaisi rahoja. Ei viitti ripittää näitä soittajia mutta miten pitäisi toimia jotta ei joutuis tekemisiin ko puheluiden kanssa.

Minä olen sanonut ihan suoraan, että minusta yhteiskunnan tulee huolehtia vammaisista ja sairaista, se on vähintä, mitä voidaan vaatia.

Olen luvannut vaikuttaa asiaan seuraavissa vaaleissa.

hienoa  että  sinäkin  alat  olla  suomalaisella  perusässä linjalla 8)

Eikös tuo nyt ole vähän äkkiväärä johtopäätös?

Persuthan vaan räksyttää olevista, ehkä tulevista ja kuvitelluista epäkohdista.
Tuulia puolestaa lupasi vaikuttaa, so. toimia asiantilan oikaisemiseksi!   ::)

polkiko  joku  varpaitasi ???

Minä kun olen paremminkin toiminnan miehiä, niin diggaan toiminnan naisia,  en tyhjän räkyttäjiä...

juu  kyllä  jutta  näyttää  mistä  kana  kusee :P

Aulis Anttila

• Vieras
Sivuhuomautus...
kyllä  jutta  näyttää  mistä  kana  kusee :P

Voisin vilkasta... et onks pikkupyöree reikä lumihangessa... vai onks ku vihdalla lyöty   ::) ::)   ;D ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Sivuhuomautus...
kyllä  jutta  näyttää  mistä  kana  kusee :P

Voisin vilkasta... et onks pikkupyöree reikä lumihangessa... vai onks ku vihdalla lyöty   ::) ::)   ;D ;D

kakkaleikkejäkös  aiot viikonloppuna  harrastaa ???