Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ämteekoolaista propagandaa  (Luettu 3139 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Ämteekoolaista propagandaa
MaasTullin takasivulla kerrotaan, että muualla viljan hinnat laskussa, meillä nousussa.

Voi herttileiti sentään, vehnä Keski-Euroopassa 217 €/t. meillä 185 €/t.

MaasTullin markkinakatsaussivulla on nähtävissä, että viljan hinta on Suomessa edelleenkin EU:n alapäässä, eikä muutosta ole näkyvissä  >:( >:( >:( >:(

..ja MTK-vilja-asiamies jaksoi jauhaa paskaa  viljan kalleudesta Suomessa...  >:( >:( >:( >:( >:(


sorkkis

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Suomalaisille se on varmaan kallista .  ::) ::) ::)

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Paljonkohan keski-euroopassa tuottaja saa viljasta nettona?

Sinänsä  kyllä tuo narina viljan muka kalleudesta on naurettavaa, kun kustannuksetkin  on nousseet mielettömästi.

Eräät vaan luulee, että se 80€/tonni on jokin normaali normihinta, joka pitäisi vallita iankaikkisesta iankaikkiseen.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Et sitten ole harkinnut viljasi myyntiä keski-eurooppaan?

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Et sitten ole harkinnut viljasi myyntiä keski-eurooppaan?

Niin ja sitä maituahan vois tuoda tullessa?

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
MaasTullin takasivulla kerrotaan, että muualla viljan hinnat laskussa, meillä nousussa.
Saattahan tuo olla ihan totta eli ei mitään propagandaa. Ei tuossa mielestäni puhuta mitään hintatasosta, vaan hinnanmuutoksista.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Et sitten ole harkinnut viljasi myyntiä keski-eurooppaan?

Taikka lehmien ottamista? Sen jälkeen mtk-ajaisi minä-itten etuja, eikä olisi tarvetta kolmen aikaan yöllä odotella kaikenlaisia vastineita, ja vastauksia.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Et sitten ole harkinnut viljasi myyntiä keski-eurooppaan?

Taikka lehmien ottamista? Sen jälkeen mtk-ajaisi minä-itten etuja, eikä olisi tarvetta kolmen aikaan yöllä odotella kaikenlaisia vastineita, ja vastauksia.

Se on kuutamoviljeliä. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Jos esim. rehuohra oli edellisellä viikolla 163€/tn ja nyt 167€, niin kyllä se minun mielestäni on noussut.

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Jos esim. rehuohra oli edellisellä viikolla 163€/tn ja nyt 167€, niin kyllä se minun mielestäni on noussut.

Liian halpaa vielä,  varastoimme  huolella ja oottelemme hinnan  nousua tuonne 200€/tonni hujakoille... ;D ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Jos esim. rehuohra oli edellisellä viikolla 163€/tn ja nyt 167€, niin kyllä se minun mielestäni on noussut.

Liian halpaa vielä,  varastoimme  huolella ja oottelemme hinnan  nousua tuonne 200€/tonni hujakoille... ;D ;D
Kallistuote jää helpolla varastoon .

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Jos esim. rehuohra oli edellisellä viikolla 163€/tn ja nyt 167€, niin kyllä se minun mielestäni on noussut.

Liian halpaa vielä,  varastoimme  huolella ja oottelemme hinnan  nousua tuonne 200€/tonni hujakoille... ;D ;D
Kallistuote jää helpolla varastoon .

Vähän kuten Bjarne Kalliksen tuotteet, jäävät säkkeihin happanemaan  :D

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Jos esim. rehuohra oli edellisellä viikolla 163€/tn ja nyt 167€, niin kyllä se minun mielestäni on noussut.

Liian halpaa vielä,  varastoimme  huolella ja oottelemme hinnan  nousua tuonne 200€/tonni hujakoille... ;D ;D
Kallistuote jää helpolla varastoon .

Vähän kuten Bjarne Kalliksen tuotteet, jäävät säkkeihin happanemaan  :D

Mitäs se tuottaa.....se Kallis?

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
Jos esim. rehuohra oli edellisellä viikolla 163€/tn ja nyt 167€, niin kyllä se minun mielestäni on noussut.

Liian halpaa vielä,  varastoimme  huolella ja oottelemme hinnan  nousua tuonne 200€/tonni hujakoille... ;D ;D


Sitä odotellessa,voi vaik kutoa sukanvartta.

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Ämteekoolaista propagandaa
MaasTullin takasivulla kerrotaan, että muualla viljan hinnat laskussa, meillä nousussa.

Voi herttileiti sentään, vehnä Keski-Euroopassa 217 €/t. meillä 185 €/t.

MaasTullin markkinakatsaussivulla on nähtävissä, että viljan hinta on Suomessa edelleenkin EU:n alapäässä, eikä muutosta ole näkyvissä  >:( >:( >:( >:(

..ja MTK-vilja-asiamies jaksoi jauhaa paskaa  viljan kalleudesta Suomessa...  >:( >:( >:( >:( >:(




Paljonko sulla M-I on siellä valtakunnan parhaalla alueella vehnäätuottavia aareja?
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...