Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Loputon kärsimys  (Luettu 3246 kertaa)

simmo

  • Vieras
Loputon kärsimys
Miten kauan eu:n päättäjät aikovat pitää kreikkalaisia löysässä hirressä?.,Se on selvinnyt jo tyhmimmällekkin, (minulle),että kansa on laitettu liian tiukille,kun sairaaloista loppuu lääkkeet,kouluissa ei ole oppikirjoja eikä opettajia,kaikilla ei varmaan enää ruokaakaan.Ja kaikki tuo euron takia,että kansa pakotetaan maksamaan velat,joka on mahdoton asia,mikä on jo todistettu.Kreikan velka kasvaa koko ajan.
Jotta se voisi päästä jaloilleen,se pitäisi erottaa eurosta,antaa suurin osa veloista anteeksi ,ottaa drakma takaisin.
Sen jälkeen se voisi alkaa päästä jaloilleen............eurossa ei koskaan.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Loputon kärsimys
Miten kauan eu:n päättäjät aikovat pitää kreikkalaisia löysässä hirressä?.,Se on selvinnyt jo tyhmimmällekkin, (minulle),että kansa on laitettu liian tiukille,kun sairaaloista loppuu lääkkeet,kouluissa ei ole oppikirjoja eikä opettajia,kaikilla ei varmaan enää ruokaakaan.Ja kaikki tuo euron takia,että kansa pakotetaan maksamaan velat,joka on mahdoton asia,mikä on jo todistettu.Kreikan velka kasvaa koko ajan.
Jotta se voisi päästä jaloilleen,se pitäisi erottaa eurosta,antaa suurin osa veloista anteeksi ,ottaa drakma takaisin.
Sen jälkeen se voisi alkaa päästä jaloilleen............eurossa ei koskaan.

Eiköhän kreikkalaisten pitäisi laittaa itse omat asiansa kuntoon: veronkierto lopetattava, korruptio myös, julkisen talouden järjettömät palkat ja etuudet on leikattava, jne jne.

Antaa Kreikan mennä velkasaneeraukseen, Suomikin hoiteli itse oman taloutensa nousukiitoon vuodesta 1995 lähtien, kun Manun "talouspolitiikasta" päästiin ja kepu  saatettiin oppositioon.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Loputon kärsimys
Miten kauan eu:n päättäjät aikovat pitää kreikkalaisia löysässä hirressä?.,Se on selvinnyt jo tyhmimmällekkin, (minulle),että kansa on laitettu liian tiukille,kun sairaaloista loppuu lääkkeet,kouluissa ei ole oppikirjoja eikä opettajia,kaikilla ei varmaan enää ruokaakaan.Ja kaikki tuo euron takia,että kansa pakotetaan maksamaan velat,joka on mahdoton asia,mikä on jo todistettu.Kreikan velka kasvaa koko ajan.
Jotta se voisi päästä jaloilleen,se pitäisi erottaa eurosta,antaa suurin osa veloista anteeksi ,ottaa drakma takaisin.
Sen jälkeen se voisi alkaa päästä jaloilleen............eurossa ei koskaan.

kreikan  valtiolla  on  huomattavia  omaisuusmassoja,,,ja  verotuskin  keveää ,,,,jos
saisivat  paikalliset  kokoomuslaiset  valtaan  niin  käteinenkin  kävisi pyytelemässä
sieltä  pikku  vippejä 8)


kreikan  varapääminiteri  ehdotti  jo  kaksi  viikkoa  sitten  panssarien tuontia  kaduille :P


eu-pressa  rompotti  taas  piti  kovan   puheen  euroalueesta  ja  siellä
nousevasta  nationalismista  ja  sanoi  nationalisten  pyrkimysten  vievän sotaan :o


täh,,,nouseeko  natsikortti  ???

Sepedeus

  • Vieras
Poliittinen itsemurha
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/09/18/suomen-valittava-velkasuo-tai-kiitos-riittaa/201113173/12?ref=tf1

  Saksassa hallituspuolueet ovat kärsineet joka vaaleissa tappion viimeisen vuoden aikana. Persujen vaalivoitto laittoi suomen politiikan aivan uuteen päiväjärjestykseen. Jos kepu olisi säilyttänyt hallituspaikkansa kokooomuksen apupuolueena, niin eurobondit olis ollu läpihuutojuttu. Vastapalveluksena olisimme saaneet luvan kaksinkertaistaa 142 tuet ;D

 

simmo

  • Vieras
Vs: Loputon kärsimys
"EU valmistelee eurovaltioiden velkojen muuttamista kaikkien euromaiden yhteisvastuulliseksi velaksi. Hanke on velkaisimpien euromaiden ja pankkien mieleen, mutta ei ratkaise velkakriisiä. Suomelle se olisi painajainen, sillä vähiten velkaisena Suomelle koituisi suhteellisesti raskain taakka. Yhteisvastuu pakottaisi Suomen valintaan: uppoaminen samaan velkasuohon kriisimaiden kanssa – tai "kiitos riittää"."
-Voi kauhiaa,mihin suomi on joutunut,kuka olis uskonut mihin suohon upotaan. >:(
Onneksi elämä on jo loppupuolella,mutta lapsiparkoja käy sääliksi.Eu pakottaa heidät ikuiseen velkavankeuteen. >:(
Ja maatalouskin menee alaspäin kuin lehmänhäntä.Kyllä Jorma Jaakkola on ollut koko ajan oikeassa,että johtajamme ovat syyllistyneet maanpetokseen.  :o

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Loputon kärsimys
"EU valmistelee eurovaltioiden velkojen muuttamista kaikkien euromaiden yhteisvastuulliseksi velaksi. Hanke on velkaisimpien euromaiden ja pankkien mieleen, mutta ei ratkaise velkakriisiä. Suomelle se olisi painajainen, sillä vähiten velkaisena Suomelle koituisi suhteellisesti raskain taakka. Yhteisvastuu pakottaisi Suomen valintaan: uppoaminen samaan velkasuohon kriisimaiden kanssa – tai "kiitos riittää"."
-Voi kauhiaa,mihin suomi on joutunut,kuka olis uskonut mihin suohon upotaan. >:(
Onneksi elämä on jo loppupuolella,mutta lapsiparkoja käy sääliksi.Eu pakottaa heidät ikuiseen velkavankeuteen. >:(
Ja maatalouskin menee alaspäin kuin lehmänhäntä.Kyllä Jorma Jaakkola on ollut koko ajan oikeassa,että johtajamme ovat syyllistyneet maanpetokseen.  :o

  Kun äänestetään Timo Suuri Ensimmäinen kuninkaaksi, niin loppuu tää hullutus ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Loputon kärsimys


  Kun äänestetään Timo Suuri Ensimmäinen kuninkaaksi, niin loppuu tää hullutus ;D
[/quote]
-------------Niin teemme,nuo Niinistön lobbaajat ovat niin epäilyttävää väkeä,.Pilasivat Niinistön imagon :o

simmo

  • Vieras
Vs: Loputon kärsimys


Eiköhän kreikkalaisten pitäisi laittaa itse omat asiansa kuntoon: veronkierto lopetattava, korruptio myös, julkisen talouden järjettömät palkat ja etuudet on leikattava, jne jne.

Antaa Kreikan mennä velkasaneeraukseen, Suomikin hoiteli itse oman taloutensa nousukiitoon vuodesta 1995 lähtien, kun Manun "talouspolitiikasta" päästiin ja kepu  saatettiin oppositioon.
[/quote]
-ei ne pysty siihen,se on siellä vuosisatoja kestänyt maan tapa.Antaa sen erota eurosta,niin sitte vois oppia.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Loputon kärsimys


Eiköhän kreikkalaisten pitäisi laittaa itse omat asiansa kuntoon: veronkierto lopetattava, korruptio myös, julkisen talouden järjettömät palkat ja etuudet on leikattava, jne jne.

Antaa Kreikan mennä velkasaneeraukseen, Suomikin hoiteli itse oman taloutensa nousukiitoon vuodesta 1995 lähtien, kun Manun "talouspolitiikasta" päästiin ja kepu  saatettiin oppositioon.
-ei ne pysty siihen,se on siellä vuosisatoja kestänyt maan tapa.Antaa sen erota eurosta,niin sitte vois oppia.
[/quote]

  Luulisin, ettei Kreikka eroa eurosta vapaaehtoisesti. Ei lypsävää lehmää kannata tappaa.  ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Loputon kärsimys


Onko kukaan todella ajatellut kuinka pieni kreikan kansa laittaa euroopan union konkurssin partaalle ???ei kovin uskottavaa ;D 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

  • Vieras
Höpönpöpön...
Onko kukaan todella ajatellut kuinka pieni kreikan kansa laittaa euroopan union konkurssin partaalle ???ei kovin uskottavaa ;D 8)

Kreikka ei laita yhtään mitään muuta konkaan ku itsensä.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Höpönpöpön...
Onko kukaan todella ajatellut kuinka pieni kreikan kansa laittaa euroopan union konkurssin partaalle ???ei kovin uskottavaa ;D 8)

Kreikka ei laita yhtään mitään muuta konkaan ku itsensä.

  Koska itsenäinen valtio on mennyt konkurssiin. Vastaan itse. Ei koskaan. Argentiina teki aikoinaan oikein, kun ei ottanut vastaan tukipaketteja, vaan ilmoitti etteivät maksa velkojaan. Ja sillä siisti. Aseiden avullhan ne pitäisi mennä perimään, mutta kun pankkiireilla ei oo panssarivaunuja.  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Höpönpöpön...
Onko kukaan todella ajatellut kuinka pieni kreikan kansa laittaa euroopan union konkurssin partaalle ???ei kovin uskottavaa ;D 8)

Kreikka ei laita yhtään mitään muuta konkaan ku itsensä.
  Koska itsenäinen valtio on mennyt konkurssiin. Vastaan itse. Ei koskaan. Argentiina teki aikoinaan oikein, kun ei ottanut vastaan tukipaketteja, vaan ilmoitti etteivät maksa velkojaan. Ja sillä siisti.

Noinhan se menee... hölmöt rahottaa... ja fiksut jättää maksamatta


Aseiden avullhan ne pitäisi mennä perimään, mutta kun pankkiireilla ei oo panssarivaunuja.  ;D

Jäähylle... niinku se höllöahonlaitaki... vai haluut sä oikeesti et alkais sota... tai hällä ja väliä... ei se sun halustas ala  :P :P :P

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Höpönpöpön...
Onko kukaan todella ajatellut kuinka pieni kreikan kansa laittaa euroopan union konkurssin partaalle ???ei kovin uskottavaa ;D 8)

Kreikka ei laita yhtään mitään muuta konkaan ku itsensä.
  Koska itsenäinen valtio on mennyt konkurssiin. Vastaan itse. Ei koskaan. Argentiina teki aikoinaan oikein, kun ei ottanut vastaan tukipaketteja, vaan ilmoitti etteivät maksa velkojaan. Ja sillä siisti.

Noinhan se menee... hölmöt rahottaa... ja fiksut jättää maksamatta


Aseiden avullhan ne pitäisi mennä perimään, mutta kun pankkiireilla ei oo panssarivaunuja.  ;D

Jäähylle... niinku se höllöahonlaitaki... vai haluut sä oikeesti et alkais sota... tai hällä ja väliä... ei se sun halustas ala  :P :P :P

  Taidat nähdä jo haamuja seinillä. ??? Halla-Aho mitään sotaa lietsonut. Kertoi vaan sen, mihin EU politiikka johtaa.  ;D

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Höpönpöpön...
Onko kukaan todella ajatellut kuinka pieni kreikan kansa laittaa euroopan union konkurssin partaalle ???ei kovin uskottavaa ;D 8)

Kreikka ei laita yhtään mitään muuta konkaan ku itsensä.

  Koska itsenäinen valtio on mennyt konkurssiin. Vastaan itse. Ei koskaan. Argentiina teki aikoinaan oikein, kun ei ottanut vastaan tukipaketteja, vaan ilmoitti etteivät maksa velkojaan. Ja sillä siisti. Aseiden avullhan ne pitäisi mennä perimään, mutta kun pankkiireilla ei oo panssarivaunuja.  ;D
Kreikan  kansa ei mitään laita.   Ne on ranskalaiset ja saksalaiset pankit ja riskisijoittajat ympäri koko maan piirin kun laittaa eurooppalaista veronmaksajaa polvilleen menemään >:( >:( >:(