Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Turvetuotanto lopetetaan"  (Luettu 5081 kertaa)

LuMon

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas
Vs: "Turvetuotanto lopetetaan"
Ja korvataan millä?

Jos kerran katotaan tämän hallituksen älyttömyydet, niin niitten kanssa linjassa, oleva päätös korvataan Puolalaisella kivihiilellä.
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Ja korvataan millä?

Jos kerran katotaan tämän hallituksen älyttömyydet, niin niitten kanssa linjassa, oleva päätös korvataan Puolalaisella kivihiilellä.

--jotain tämäntapaista varmaan.Toinen vaihtoehto on jostainpäin tuleva yrinsähky....

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
MOT TV1 klo 20.00 huomenna.

Viherpipertäjät: Ei turvetuotantoa, ei ydinvoimaa, ei vesivoimaa.

.... niitä ei tarvita, viherpipertäjien sähkö tulee pistorasiasta.

kakolaanen minä itte
on täällä aina vastustanu suomen turpeen käyttöä
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

minä-itte

• Vieras

kakolaanen minä itte
on täällä aina vastustanu suomen turpeen käyttöä

Ei pidä paikkaansa, esim. sotien aikaan turpeella oli merkitystä energiantuotannossa.

Sensijaan vesistöjen saastuttaminen turvesoitten kuivatuksen yhteydessä on lopetettava!

Aulis Anttila

• Vieras
Vastustaminen...
kakolaanen minä itte on täällä aina vastustanu suomen turpeen käyttöä

Niin tekee jokainen täys´päinen... ja heihin eivät kepulaiset - ja Kepu - liity millään tavalla   :P :P :P

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Vastustaminen...

Niin tekee jokainen täys´päinen... ja heihin eivät kepulaiset - ja Kepu - liity millään tavalla   :P :P :P

Täyspäiset ymmärtää että sähkö ja mahdolisesti tulevaisuuden liikennepoltoaineet pitää jostain raapia kasaan. ::) ::)
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Aulis Anttila

• Vieras
Kasaan raapiminen...
Täyspäiset ymmärtää että sähkö ja mahdolisesti tulevaisuuden liikennepoltoaineet pitää jostain raapia kasaan. ::) ::)

Niinpä ja niin... ja näin sen on tehnyt Maalaisliitto... ja tuhojoukkion perinne jatkuu   :o :o :o
=
http://suomenhistoriaa.blogspot.com/2010/01/osaran-aukiot.html

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kasaan raapiminen...

Niinpä ja niin... ja näin sen on tehnyt Maalaisliitto... ja tuhojoukkion perinne jatkuu   :o :o :o
=

Aikoinaan väitivät jotkut ettei "Osaran" aukolla kasva enää IKINÄ mitään. Taitaa olla jo toinen jos ei kolmaskin harvennus menossa. No näille viherstalinisteille on valehtelukin sallittu.

Osara myi puuta VALTIONOMISTAMALLE Ensolle VALTIONMAILTA. Sitä en kiistä että onko vai eikö ole laitanut välistä rahaa omaan taskuun, mutta se on kiistaton tosiasia että se työllisti Suomessa ja toi suomeen valuuttatuloja. Toisin kuin nämä toihin kontaavat STTK:N politrukit.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

LuMon

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas
Vs: Kasaan raapiminen...

=

On se ihmeellistä mitenkä joillain ääri oikeistolaisilla on intoa värittää tätä suomen
historiaakin
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs:kokoomuslainen osaa

=

ylijohtaja  osara  taisi  olla  kokoomuslainen  kartanonomistaja, entinen hilden ???

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei oo vaikia ennustaa että kakolaaset lahjottaa turpeen

kaivos oikuvet norjalaisille

+ pohjaveet
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei oo vaikia ennustaa että kakolaaset lahjottaa turpeen

kaivos oikuvet norjalaisille

+ pohjaveet

Yritysten on helpompi toimia Suomessa ulkolaisessa omistuksessa. Siitä pitää Suomalainen perus kateus "Made by AY-väki" huolen

Paalaaja

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mitäs meni Katainen ottamaan viherpiipertäjät hallitukseen. Jälki on rumaa. Ei tosin tuossa metsäkeskus asiassa, jos joensuu saa metsäkeskuksen niiden ansiosta.

hallitus kasattiin mitä jäljelle jäi...Soini ilmoitti ennen vaaleja, että' vihreät eivät pääse hallitukseen...itseasiassa Soini hoiteli asiat niin, että viherpipertäjät ja kommarit ovat nyt vaa`ankielenä.

Metsäkeskuksen vieminen Joensuuhun on taas yksi terroriteko viherpipertäjiltä.

Tässä puhu Aluepolitiikan Vanaja, Tierumpu-poliitikko minä-itte, jota keljuttaa että Metsäkeskus lipsahti Hämeeltä sivu suun.

Joensuussa sentään on metsätieteellinen tiedekunta, ja sitä kautta jonkinlaista synergiaa sekä ammattitaitoista väkeä. Joskin myönnettäköön, että tuolta Joensuu laitoksilta tulee suhteessa enemmän epäilyttävää viherhippiväkeä Metsänhoitajan vaatteissa, kuin Helsingin yliopiston Maa- ja metsätieteellisestä.
Slippin 'n sliding

minä-itte

• Vieras

nestori2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei pidä paikkaansa, esim. sotien aikaan turpeella oli merkitystä energiantuotannossa.

Sensijaan vesistöjen saastuttaminen turvesoitten kuivatuksen yhteydessä on lopetettava!
Jo nyt turvetuotanto on niin voimakkasti tuettua, että vesistöjä saastuttamaatoman turvesuon perustaminen on kannattamatonta puuhaa.
Kyllä tuo käytännössä merkisee sitä, että turvetuotanto on lopetettava. Ja jos oikein järjellä ajatellaan, niin kuivaamattomat suot toimivat helevetin hyvinä säätövoimaaltaina vesivoimalaitoksille eli ihan sama hyöty on saatavissa toista kautta. Lisäksi etuna on, että ei tuhota hyviä hillasoita. Eräänölaista aluepoltiikkaahan tuo turvetuotanto on ollut, josta lähinnä minä-itten suosikkipuolue KEPU on hyötynyt