Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TractorCam  (Luettu 7664 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
TractorCam
Jännittävä uutuus tämä TractorCam, jonka mainos oli tänään Maatilan Pilkka -lehdessä. Onko se vähän niinku vastaava CowCam? Viritetäänkö tuo konehalliin ja sitten voi yölläkin vaikka sängyssä seurata, millai jonnu poikii tai kun massikka sairastaa, katsella öljyn tippumista  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Veijo Esso

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 151
  • Jätkäkulttuurin ammattilainen
Vs: TractorCam
Vieppä se kamera yön pimeydessä naapurin makuukammarin ikkunan taakse.Kelpaa sitte katella iltasella mittee siellä oikein tapahtuu,vähä niiku BB-talo.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: TractorCam
Vieppä se kamera yön pimeydessä naapurin makuukammarin ikkunan taakse.Kelpaa sitte katella iltasella mittee siellä oikein tapahtuu,vähä niiku BB-talo.
En vie. Se on enempi semmonen Don't Bother -talo  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: TractorCam
Ihan turha kapine. Kyllä olen huomannut aina ilman kameraakin koska meidän Jonnut ovat ruvenneet poikimaan  :D Aina osaavat poikia päivällä ja kun olen muutenkin paikalla  ???

LuMon

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas
Vs: TractorCam
Ihan turha kapine. Kyllä olen huomannut aina ilman kameraakin koska meidän Jonnut ovat ruvenneet poikimaan  :D Aina osaavat poikia päivällä ja kun olen muutenkin paikalla  ???

Sullahan kummia jonnuja on kun eivät tallissa seisoessaan poiji.. :D  Vaan ihan on tuo kamera tarpeellinen Kombi paalaimissa , että jotain edes taakse näkee..
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

JoHaRa

  • Vieras
Vs: TractorCam
Ihan turha kapine. Kyllä olen huomannut aina ilman kameraakin koska meidän Jonnut ovat ruvenneet poikimaan  :D Aina osaavat poikia päivällä ja kun olen muutenkin paikalla  ???

Sullahan kummia jonnuja on kun eivät tallissa seisoessaan poiji.. :D  Vaan ihan on tuo kamera tarpeellinen Kombi paalaimissa , että jotain edes taakse näkee..

Laita istuin sinne paalaajan katolle ja vedä ohjakset traktorin koppiin  ??? :D

LuMon

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas
Vs: TractorCam
Ihan turha kapine. Kyllä olen huomannut aina ilman kameraakin koska meidän Jonnut ovat ruvenneet poikimaan  :D Aina osaavat poikia päivällä ja kun olen muutenkin paikalla  ???

Sullahan kummia jonnuja on kun eivät tallissa seisoessaan poiji.. :D  Vaan ihan on tuo kamera tarpeellinen Kombi paalaimissa , että jotain edes taakse näkee..

Laita istuin sinne paalaajan katolle ja vedä ohjakset traktorin koppiin  ??? :D

Tollanen traktori olikin olemassa ja siitä on videokin Yle Areenassa muistelen joku Ford traktori esittely kiertue...miksi ei koneinsinöörit noin hyvää ideaa jatko jalostaneet  :D :D :D
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: TractorCam
Jännittävä uutuus tämä TractorCam, jonka mainos oli tänään Maatilan Pilkka -lehdessä. Onko se vähän niinku vastaava CowCam? Viritetäänkö tuo konehalliin ja sitten voi yölläkin vaikka sängyssä seurata, millai jonnu poikii tai kun massikka sairastaa, katsella öljyn tippumista  ???

Näkyy siellä Timppa tinasotilas ja Massikka.  :D

http://www.youtube.com/watch?v=tVoozhqRARY
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: TractorCam
Jännittävä uutuus tämä TractorCam, jonka mainos oli tänään Maatilan Pilkka -lehdessä. Onko se vähän niinku vastaava CowCam? Viritetäänkö tuo konehalliin ja sitten voi yölläkin vaikka sängyssä seurata, millai jonnu poikii tai kun massikka sairastaa, katsella öljyn tippumista  ???

Näkyy siellä Timppa tinasotilas ja Massikka.  :D

http://www.youtube.com/watch?v=tVoozhqRARY
Timpan lempiohjelma YLE FST -kanavalla on "Tinan keittiössä"  :D
http://www.youtube.com/watch?v=WAZmG_059P4
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: TractorCam
Jännittävä uutuus tämä TractorCam, jonka mainos oli tänään Maatilan Pilkka -lehdessä. Onko se vähän niinku vastaava CowCam? Viritetäänkö tuo konehalliin ja sitten voi yölläkin vaikka sängyssä seurata, millai jonnu poikii tai kun massikka sairastaa, katsella öljyn tippumista  ???


Näkyy siellä Timppa tinasotilas ja Massikka.  :D

http://www.youtube.com/watch?v=tVoozhqRARY
Timpan lempiohjelma YLE FST -kanavalla on "Tinan keittiössä"  :D
http://www.youtube.com/watch?v=WAZmG_059P4

Juu, Timppa sanoo Kaurajoen Essolla, että nyt lähden tinaan keittiöön.  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: TractorCam
Onks Timpan lempilaulaja Tina Turner  ???

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: TractorCam
Timpan RyhäTeeveen pakissa on aina muutama rulla turnerin tinaa.  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

JoHaRa

  • Vieras
Häätietoa
1 Paperihäät
2 Pumpulihäät
3 Nahkahäät
4 Keramiikkahäät
5 Puuhäät
6 Sokerihäät
7 Villahäät
7 ½ Messinkihäät
8 Kumi/Pronssihäät
9 Pellavahäät
10 Tinahäät  = 10 vuotta saman Massikan kanssa
11 Teräshäät
12 Silkkihäät
12 ½ Kuparihäät
13 Pitsihäät
14 Norsunluuhäät
15 Kristallihäät
20 Pronssi/Posliinihäät
25 Hopeahäät
30 Helmihäät
35 Korallihäät
40 Rubiinihäät
45 Safiirihäät
50 Kultahäät
55 Smaragdihäät
60 Timanttihäät
65 Kruununtimanttihäät
70 Rautahäät
80/75 Briljanttihäät

emo-heikki

  • Vieras
Vs: TractorCam
Noista häistä ja avioliitoista senverran ...

Minun mielestä on parempi, että on muutama lyhyt ja hyvä avioliitto, kuin yksi helvetin pitkä ja huono avioliitto ????

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: TractorCam
20 Pronssi/Posliinihäät


Tinpa tykkää!
Kui mää ain olen paras?