Tuo on alennus Olen saanut *****ilutieteenprofessorin arvonimen 90-luvulla kun olin oikeasti paha suustani Siitä on kunniakirjakin, mut en muista minin veehen sen olen työntänyt, stna
Toinen teistä on pötsitieteen maisteri ja toinen sorkatieteen kemisti.....voitte arpoa arvonimet
Lainaus käyttäjältä: LuMon - 14.09.11 - klo:20:40Toinen teistä on pötsitieteen maisteri ja toinen sorkatieteen kemisti.....voitte arpoa arvonimet Tuo "sorkatieteen kemisti" sopii Sinulle paremmin siitäkin syystä että siinä on kirjoitusvirhe joka toisessa sanassa
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 14.09.11 - klo:21:07Lainaus käyttäjältä: LuMon - 14.09.11 - klo:20:40Toinen teistä on pötsitieteen maisteri ja toinen sorkatieteen kemisti.....voitte arpoa arvonimet Tuo "sorkatieteen kemisti" sopii Sinulle paremmin siitäkin syystä että siinä on kirjoitusvirhe joka toisessa sanassa vain hintit huomauttelee kirjoitusvirheistä.
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 14.09.11 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 14.09.11 - klo:21:07Lainaus käyttäjältä: LuMon - 14.09.11 - klo:20:40Toinen teistä on pötsitieteen maisteri ja toinen sorkatieteen kemisti.....voitte arpoa arvonimet Tuo "sorkatieteen kemisti" sopii Sinulle paremmin siitäkin syystä että siinä on kirjoitusvirhe joka toisessa sanassa vain hintit huomauttelee kirjoitusvirheistä. Yllättävän paljon viljelet tuota h-sanaa kirjoituksissasi Minä en tiedä edes mitä se tarkoittaa
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 14.09.11 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 14.09.11 - klo:21:07Lainaus käyttäjältä: LuMon - 14.09.11 - klo:20:40Toinen teistä on pötsitieteen maisteri ja toinen sorkatieteen kemisti.....voitte arpoa arvonimet Tuo "sorkatieteen kemisti" sopii Sinulle paremmin siitäkin syystä että siinä on kirjoitusvirhe joka toisessa sanassa vain hintit huomauttelee kirjoitusvirheistä. Hinttihommista kuppa kuuppaan.Sorkka hommilla hintansa???
Herra Aulis Anttilalle : Olet tosi kova toisille *****ileen mutta ittees kohdistuvaa herjaa et siedä ollenkaan .Onneksi olkoon , sinusta on ainesta rehumyyjäksi .