Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Käärintäkalvon kimppatilaus  (Luettu 16005 kertaa)

herttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 219
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Osallistun
välittömästi tilaukseen ongelmattoman ja edullisen muovin kohdalla. Tosin pienkäyttäjän tarve ei ole kuin vajaa 150 rullaa vuodessa.

T: Erinomainen idea

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Nyt olisi hakusessa tälle hommalle puuhamiestä tai ees apua
itsellä kun ei ole kokemusta tai tietoa sen enempää tällaisen hankkeen toteuttamisesta
ja kielitaito on välttävä niin apu olisi erittäin tervetullutta

winha35

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 185
  • Kyllä lähtee!!!
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Mä voisin ehkä kans lähtee mukaan. Mikähän se lopullinen hinta ois sitte kotona.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Tämä on kyllä hyvä idea.

-> Kunhan saatte porukan kasattua suht`koht samalta alueelta, maksut kerättyä etukäteen ja sitten sen innokkaan puuhamiehen joka taistelee asian eteen palkatta. Ja joka sitten hymyssäsuin vastaanottaa haukut siitä että "rahtikulu nousikin euron/rulla" ja että "yksi rulla lavasta oli rikki"

Mä en vieraalla porukalla lähtisi tuohon, mutta tämä on tietysti minun mielipiteeni.

Kannattaa ihan ensimmäiseksi käydä kysymässä tarjousta jostain kaupasta. Ihan vaan vertailun vuoksi. Tuhannen rullan kertatilaus kiinnostaa varmasti ketä vaan.

Yodavaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1471
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Tämä on kyllä hyvä idea.

-> Kunhan saatte porukan kasattua suht`koht samalta alueelta, maksut kerättyä etukäteen ja sitten sen innokkaan puuhamiehen joka taistelee asian eteen palkatta. Ja joka sitten hymyssäsuin vastaanottaa haukut siitä että "rahtikulu nousikin euron/rulla" ja että "yksi rulla lavasta oli rikki"

Mä en vieraalla porukalla lähtisi tuohon, mutta tämä on tietysti minun mielipiteeni.

Kannattaa ihan ensimmäiseksi käydä kysymässä tarjousta jostain kaupasta. Ihan vaan vertailun vuoksi. Tuhannen rullan kertatilaus kiinnostaa varmasti ketä vaan.
Ja maksaa niiden parin osakkaan osuuden jotka ei sitten "pystyneetkään" maksamaan. Odotellaan tukia, kone hajosi ei nyt ole rahaa...

Sen verran tehnyt kauppaa maajussien kanssa, että tiedän miten persaikusta porukkaa mukaan mahtuu. Osa laskuista menee perintään joista osa saadaan maksuun osa jää saamatta. Puhelin vaihtuu, numeroon ei saada yhteyttä.

Tämän takia nuo kaupan tavarat maksaa vähän enemmän kuin tehtaan tavarat. Hintoihin täytyy saada katetta tappiollisen kauppojen varalle.

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Toinen vaihtoehto tietenkin olisi että tilaisin yksinäni ton 450 rullaa ja siitä sitten kauppaisin pienen osan pois
Lasku kuitenkin olisi sama kuin se että ottaisin vuotuisen määrän 75€ kalvoja

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Toinen vaihtoehto tietenkin olisi että tilaisin yksinäni ton 450 rullaa ja siitä sitten kauppaisin pienen osan pois
Lasku kuitenkin olisi sama kuin se että ottaisin vuotuisen määrän 75€ kalvoja



Tämä kuullostaa hyvältä. Ota vielä Bobbari kaveriksi ja joku kolmas. Isolla porukalla tuollainen ei vaan onnistu, porukkaan tunkee aina kymmenen tyyppiä jotka haluavat "10 rullaa rahtivapaasti" eikä siitä tule tosiaankaan mitään. Yodavaari kuvaili hyvin tuota kaaosta ja syytä siihen miksi kaupassa tavara maksaa "vähän" enemmän kuin "satamassa"

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Vaikka asia ei edes minulle mitenkään kuulu niin tein silti jotain.

Mulla olisi nyt hyvä kontakti joka tarjoaa apuaan ison erän maahantuontiin. Kyseessä on maatalouskauppaa harjoittava liike jota kiinnostaa tällaisen kaupan tekeminen ja logistinen hoitaminen pienellä provikalla. Aika riskitön vaihtoehto..

En laita tähän yhteystietoja, ne voi kysyä minulta YV:llä.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Lähtö kohtaisesti pitää olla tietenkin täysin lavoin toimitus. Eihän siitä mitään tule jos pitää alkaa yksittäisiin rulliin hanskan jälkiä laittamaan. Jos yksi lava on 40 kpl, niin tänne ehdottomasti yksi lava kokeiltavaksi. Kiinalaisia näyttäis nuo edulliset kalvot olevan, mutta puhallus sellaisia kuitenkin... Joko erik on alkanu hoitaa kalvoja suomeen päin ::) Hyvä homma jos saatais tuollaisella joharan ehdottamalla systeemillä kalvoja suomeen. Olis valmis laskutus kanava ja todennäköisesti rahtien järjestäminen helpottuisi huomattavasti.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Lähtö kohtaisesti pitää olla tietenkin täysin lavoin toimitus. Eihän siitä mitään tule jos pitää alkaa yksittäisiin rulliin hanskan jälkiä laittamaan. Jos yksi lava on 40 kpl, niin tänne ehdottomasti yksi lava kokeiltavaksi. Kiinalaisia näyttäis nuo edulliset kalvot olevan, mutta puhallus sellaisia kuitenkin... Joko erik on alkanu hoitaa kalvoja suomeen päin ::) Hyvä homma jos saatais tuollaisella joharan ehdottamalla systeemillä kalvoja suomeen. Olis valmis laskutus kanava ja todennäköisesti rahtien järjestäminen helpottuisi huomattavasti.

Nää "mun kontaktini" kalvot ovat kyl sitten Euroopassa valmistettuja  ::)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Toinen vaihtoehto tietenkin olisi että tilaisin yksinäni ton 450 rullaa ja siitä sitten kauppaisin pienen osan pois
Lasku kuitenkin olisi sama kuin se että ottaisin vuotuisen määrän 75€ kalvoja


Vaan saakos sitä määrää nyt vielä sitten edullisesti ???   Kyllä minä nyt olettaisin että täydestä kontillisesta kannattaa hieroa kauppaa, vaikka 40:stä kontista ::)   Kyllä sille markkinoita löytyy jos hinta vaan on kohdallaan. Kyllä minäkin useamman lavan voisin ottaa jos ei muuten jakaannu.

viiri45

Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Toinen vaihtoehto tietenkin olisi että tilaisin yksinäni ton 450 rullaa ja siitä sitten kauppaisin pienen osan pois
Lasku kuitenkin olisi sama kuin se että ottaisin vuotuisen määrän 75€ kalvoja


Vaan saakos sitä määrää nyt vielä sitten edullisesti ???   Kyllä minä nyt olettaisin että täydestä kontillisesta kannattaa hieroa kauppaa, vaikka 40:stä kontista ::)   Kyllä sille markkinoita löytyy jos hinta vaan on kohdallaan. Kyllä minäkin useamman lavan voisin ottaa jos ei muuten jakaannu.

Mä olen ihmetellyt. Miksei kukaan myy netissä. Kauko-kiitolinja kuljettavat helposti tuollaista lavatavaraa. Käsittääkseni se pitäisi olla kilpailukykyinen. Rahan sais varmasti ja kenenkään ei tarvitsisi tehdä kauppaa. netti hoitaisi sen.

http://www.agro-tuonti.fi

Tämä on jo lähellä sitä. Hintaa ei vain kerrota ja siten ei voi tilata >:(
-Kaikki saa mutta komiat ensi!

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
niin no kukaan ei ole niin tyhmä yrittäjä, ettei se maksimoisi voittoja, jobbarivirmojen perusongelma. hinta on vähän alle agrinhinnan, ei muuta. tätä esim. lantajobbareilla...  ::)
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Pitäskö perustaa Agrolaisten osuuskunta. Sorkkis laskemaan alveja.  :D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Käärintäkalvon kimppatilaus
Pitäskö perustaa Agrolaisten osuuskunta. Sorkkis laskemaan alveja.  :D

ja rälläköisi hinnoista liiat pois ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?