Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tähän se sitten johtaa..  (Luettu 6989 kertaa)

Aimo Jortikka

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Tähän se sitten johtaa..
Kyllä se on sillä tavalla, että halvimmaksi tulee noudattaa tessiä, sillä jos asiat jompikumpi riitauttaa, niin työnantaja maksaa aina tessin muakisen palkan ja täyden korvauksen päälle ????
Sanon vaan kokemuksesta, että noudattakaa aina yleissitovaa työehtosopimusta, kerran kun käräjillä häviätte, niin huomaatte että hävisitte enempi mitä kymmenenssä vuodessa säästitte, sitä kiertämällä.

Tessi syrjäyttää myös kaikki teidän keskinäiset sopimukset, vaikka ne olisivat kirjallisia.

*** Varma on aina varmaa. Ja kaikkein varminta on rehellinen rahat näppiin tehdystä työstä, siinä muita papereita tarvita  ;). Jumalauta kuka nyt duunarinsa kanssa naimisiin haluaa. Vähenee ne rokulipäivätkin kummasti, siis selkeä vaikutus kansanterveyteen. Pimeitten töitten teettämisestä pitäis siis olla oikeus hakea kelalta korvausta  ;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Osuma :-)
Pimeitten töitten teettämisestä pitäis siis olla oikeus hakea kelalta korvausta  ;D ;D ;D

;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Paavolle kenkää ???
Kiva ennekuva   ;D ;D ;D
=
Viestintäyrittäjä Jussi Lähde arvioi, että sosialidemokraatit saattavat joutua pohtimaan Paavo Lipposen vaihtamista pois presidenttikilvasta. Ylen Radio 1:n Ykkösaamussa haastateltu Lähde katsoi, että vaihtospekulaatiot puhkeavat, jos Lipposen kannatus matelee vielä seuraavassakin mielipidemittauksessa. MTV3:n loka-marraskuun vaihteessa teettämässä mittauksessa Lipponen kannatus oli pudonnut viiteen prosenttiin. Sauli Niinistön lukema oli 47 prosenttia, Timo Soinin yhdeksän, Paavo Väyrysen ja Pekka Haaviston kuusi.
+
 ;D ;D ;D
+
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/jussi_l%C3%A4hde_vilautti_lipposen_vaihtamista_uuteen_ehdokkaaseen_5545491.html

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tähän se sitten johtaa..
jos tälläkin saitilla mellastavat työehtosopimusten yleissitovuutta vastustavat ja työvoiman "vapaata" liikkuvuutta kannattavat hihhulit pääsevät niskan päälle:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2011/09/1388821/the-guardian-britanniasta-loytyi-orjakeskus---osa-miehista-pakkotyossa-jopa-15-vuotta

sielloo ollu se kakojen hurmosliike  :)

eikä se tarkota nyt sitä sissään ulos sissään ulos liikettä :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Aulis Anttila

• Vieras
Kokoomus ja Kepu...
jos tälläkin saitilla mellastavat työehtosopimusten yleissitovuutta vastustavat ja työvoiman "vapaata" liikkuvuutta kannattavat hihhulit pääsevät niskan päälle:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2011/09/1388821/the-guardian-britanniasta-loytyi-orjakeskus---osa-miehista-pakkotyossa-jopa-15-vuotta
sielloo ollu se kakojen hurmosliike  :) eikä se tarkota nyt sitä sissään ulos sissään ulos liikettä :o

Kokoomus toimii sekä suomalaisessa että kansainvälisessä ay-liikkeessä hyvinkin aktiivisesti turvaten palkansaajien asemaa suhteessa työnantajiin. Kepu puolestaan on täynnä muiluttajasukupolven roskasakkijälkeläisiä jotka pyrkivät orjayhteiskuntaan   :o :o   :(   >:( >:(

Viimeksi muokattu: 11.11.11 - klo:13:24 kirjoittanut Aulis Anttila

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Vs: Kokoomus ja Kepu...
Kokoomus toimii sekä suomalaisessa että kansainvälisessä ay-liikkeessä hyvinkin aktiivisesti turvaten palkansaajien asemaa suhteessa työnantajiin. Kepu puolestaan on täynnä muiluttajasukupolven roskasakkijälkeläisiä jotka pyrkivät orjayhteiskuntaan   :o :o   :(   >:( >:(
Sulla on sellainen harhakäsityst, että orjayhteiskunta seuraa automaattisesti, jos laillisesta kiristämisestä luovutaan. Mulla taas on sellainen harhakäsitys, että jonkinasteinen anarkia ja degeneraatio seuraa automaattisesti tätä ylimielistä asennetta ;)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

• Vieras
Harhoja...
Sulla on sellainen harhakäsityst, että orjayhteiskunta seuraa automaattisesti, jos laillisesta kiristämisestä luovutaan. Mulla taas on sellainen harhakäsitys, että jonkinasteinen anarkia ja degeneraatio seuraa automaattisesti tätä ylimielistä asennetta ;)

Harhansa kullakin   :P ::)   ;D ;D ;D

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
on joo....
Jup. Mun harhani on sellainen, että yhteisö on olemassa ihmisiä, ei edunvalvontaa varten....

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

• Vieras
Mun harhani...
Jup. Mun harhani on sellainen, että yhteisö on olemassa ihmisiä, ei edunvalvontaa varten....

Mun harhani on sellanen et edunvalvontaa ei tarvita ku ihmiset ei oo pahoja riistäjiä...

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Mun harhani...

Mun harhani on sellanen et edunvalvontaa ei tarvita ku ihmiset ei oo pahoja riistäjiä...

eiköös  ne  riistäjät  NL:  ssä  tapettu  joten  siellä  oli  partiisi ???