Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Puun pystykaupoista luovuttava"  (Luettu 5354 kertaa)

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: "Puun pystykaupoista luovuttava"

Meysäpalvelusopimus tekee omat työt vielä kannattavammaksi. Et todellakaan ole perehtynyt asiaan. MHY kuppaa sun palkat.  ;D

Et sinäkään mene vain huviksesi eturahastasi leikkuuttamaan, ja hoitosopimuksia tekemään.  ;D Edes M-taloussuunnitelmiakaan ei ole mhy minulle tehnyt, joten missä tässä on se mhy:n ottava käsi?

Sepedeus

• Vieras
Viimeisin MTK-herrojen älynväläys: puun pystykaupoista on luovuttava, myyjän on toimitettava puut tienvarteen. (HS tänään.)

Ajatuksena on saada MHY hoitamaan puunkorjuu.

Tämähän tietäisi vihdoin parempia aikoja korjuuyrittäjille, ne pääsisivät hinnoittelmaan oman työnsä, kun asiakkaita olisi entistä useampia. Metsänomistajille jäisi ehkä vähemmän käteen, tai mistä sitä tietää...

Metsäliittohan vois ruveta kokeilemaan tuota systeemiä. Vapaa maa. ;D

Sepedeus

• Vieras

Meysäpalvelusopimus tekee omat työt vielä kannattavammaksi. Et todellakaan ole perehtynyt asiaan. MHY kuppaa sun palkat.  ;D

Et sinäkään mene vain huviksesi eturahastasi leikkuuttamaan, ja hoitosopimuksia tekemään.  ;D Edes M-taloussuunnitelmiakaan ei ole mhy minulle tehnyt, joten missä tässä on se mhy:n ottava käsi?

Metsähoitovero  ;D

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Meysäpalvelusopimus tekee omat työt vielä kannattavammaksi. Et todellakaan ole perehtynyt asiaan. MHY kuppaa sun palkat.  ;D

Et sinäkään mene vain huviksesi eturahastasi leikkuuttamaan, ja hoitosopimuksia tekemään.  ;D Edes M-taloussuunnitelmiakaan ei ole mhy minulle tehnyt, joten missä tässä on se mhy:n ottava käsi?

Metsähoitovero  ;D

Eihän sen välttääkseen tarvitse mihinkään puufirmaan itseään kahlita.  ;D Riittää kun osoittaa, että Metsäpalvelu jaska&paska hoitaa nämä nönnöön metsät. Eikä siitäkään ole haittaa, jos itse vielä sattuu omistamaan tämän metsäpalvelun.  :D

Viimeksi muokattu: 12.09.11 - klo:12:45 kirjoittanut pötsjölööm

Sepedeus

• Vieras

Meysäpalvelusopimus tekee omat työt vielä kannattavammaksi. Et todellakaan ole perehtynyt asiaan. MHY kuppaa sun palkat.  ;D

Et sinäkään mene vain huviksesi eturahastasi leikkuuttamaan, ja hoitosopimuksia tekemään.  ;D Edes M-taloussuunnitelmiakaan ei ole mhy minulle tehnyt, joten missä tässä on se mhy:n ottava käsi?

Metsähoitovero  ;D

Eihän sen välttääkseen tarvitse mihinkään puufirmaan itseään kahlita.  ;D Riittää kun osoittaa, että Metsäpalvelu jaska&paska hoitaa nämä nönnöön metsät. Eikä siitäkään ole haittaa, jos itse vielä sattuu omistamaan tämän metsäpalvelun.  :D

Niin että onko sulla näin vai untako näät?

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Niin että onko sulla näin vai untako näät?
[/quote]

Tietysti, ja miksei olisi?  ??? Kuten sanottu, kevyttä hommaa, kun ei mene mitään pahimpia perikuntien rontteikkoja setvimään. Kun vähän kesätöitä tekee, talvella pystyy maata voisulakupin kanssa pankolla.  ;D