Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joko minä-itte on lukenut....  (Luettu 6273 kertaa)

Loordi Fordson

• Vieras
Joko minä-itte on lukenut....
....nimittäin uusimman MTK-Viestin. On Koskinenkin vakavailmeinen MTK:n johtokunnan tapaamisessa. Pahiten kalskahtaa lause mm. metsätilojen sukupolvenvaihdoksista ollessa kyseessä Koskisen lausuma, että ilmapiiri sen hoitamiseen ei ole erityisen hyvä vaikka asia on hallitusohjelmassa. Samoin Koskinen on lausunut asioiden olevan hyvin avoinna tulevan suhteen. Pitäsköhän nyt minä-ittenkin tilata MTK-viesti ?

minä-itte

• Vieras
Vs: Joko minä-itte on lukenut....
....nimittäin uusimman MTK-Viestin. On Koskinenkin vakavailmeinen MTK:n johtokunnan tapaamisessa. Pahiten kalskahtaa lause mm. metsätilojen sukupolvenvaihdoksista ollessa kyseessä Koskisen lausuma, että ilmapiiri sen hoitamiseen ei ole erityisen hyvä vaikka asia on hallitusohjelmassa. Samoin Koskinen on lausunut asioiden olevan hyvin avoinna tulevan suhteen. Pitäsköhän nyt minä-ittenkin tilata MTK-viesti ?

Höh, miksi tilata kun se muutenkin on luettavissa.

Totta helvetissä asiat ovat levällään tulevaan, kun EU:n maatalousneuvottelut ovat edessä ja Suomi (Persut) on suututtanut muut EU-maat. 

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos tilataan minä-ittelle MTK-Viesti lahjatilauksena....

Sepedeus

• Vieras

Mulle kans'. Muuten se on syrjintää tai ainakin lahjonta ja korruptiota ;D

Loordi Fordson

• Vieras

Kyllä se nyt kelpaisi, kun Koskisen kuvilla kohta koko lehti vuorattu....

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Totta helvetissä asiat ovat levällään tulevaan, kun EU:n maatalousneuvottelut ovat edessä ja Suomi (Persut) on suututtanut muut EU-maat. 

Minusta ei mitään syytä huoleen kun maatalousministeri koskinen varmaan "pyrkii vaikuttamaan" tähänkin asiaan, vai mitä vihtori :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

On toi Katainen aika paskahousu vaalien voittaneen puolueen pääministerinä kun on antanut Persuluusereiden vaikuttaa hallituskumppaneiden Demareiden linjauksiin, jotka ovat saaneet meidät epäsuosioon EU:n poliittisessa päätöksenteossa. Siinä onkin sitten neuvottelemista maatalous- ja aluetukiasioissa.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Heti kun Koskinen oli valittu ministeriksi hän nosti kädet pystyyn ja vakuutti että me (maajussit) hävitään tää peli ja niin on valitettavasti käymässä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Antaa ainakin sitten heti kättelyssä totuudenmukaisen kuvan, eikä kuten kepuluuserit.

Torjuntavoittoa torjuntavoiton jälkeen ja nyt virheellisen mielikuvan luomisen jälkeen c-alueen investoijat ovat huulipyöreänä, etteikö etelän rahaa kannetakkaan pohjattomasti enää.

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
>ja vakuutti että me (maajussit) hävitään tää peli ja niin on valitettavasti käymässä.

http://www.youtube.com/watch?v=6EfZxDD6pa8

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Antaa ainakin sitten heti kättelyssä totuudenmukaisen kuvan, eikä kuten kepuluuserit.

Torjuntavoittoa torjuntavoiton jälkeen ja nyt virheellisen mielikuvan luomisen jälkeen c-alueen investoijat ovat huulipyöreänä, etteikö etelän rahaa kannetakkaan pohjattomasti enää.

Siis miten niin etelän rahaa kannetaan johonkin??? Onko jokin raha korvamerkittyä??? Entä sitten kun väistämättä globaalin viljapulan vuoksi etelän viljan vienti alkaa vetää toden teolla, pääsevätkö muutkin mukaan siihen rahanjakoon???

krest yanin

• Vieras
Entä sitten kun väistämättä globaalin viljapulan vuoksi etelän viljan vienti alkaa vetää toden teolla, pääsevätkö muutkin mukaan siihen rahanjakoon???

Ja vitut, elelkää niillä säilyttävillä pohjoisen tuilla!  ;D

Rebel

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

minä-itte lukee lehtensä.....     http://www.youtube.com/watch?v=BjrOe-48970
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

On toi Katainen aika paskahousu vaalien voittaneen puolueen pääministerinä kun on antanut Persuluusereiden vaikuttaa hallituskumppaneiden Demareiden linjauksiin, jotka ovat saaneet meidät epäsuosioon EU:n poliittisessa päätöksenteossa. Siinä onkin sitten neuvottelemista maatalous- ja aluetukiasioissa.

lykkää  sinä   tundapelle  ne  rahasi  konkurssimaihin  ,,,eivät  muuten  edes  kiitä 8)
kummallisen   heiko  itsetunto  suomalaisilla  kun lukee  sinun  kirjoituksiasi
että  meidän   olisi  suosiomme  ostettava,,,,ryssänkin  kanssa  pärjättiin
pelkästään  nuolemalla :(

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
kummallisen   heiko  itsetunto  suomalaisilla  kun lukee  sinun  kirjoituksiasi
että  meidän   olisi  suosiomme  ostettava,,,,ryssänkin  kanssa  pärjättiin
pelkästään  nuolemalla :(
Minusta heikon itsetunnon merkki on ennemminkin tuommonen nuoleskelun häpeäminen. Hyvällä itsetunnolla voi toimia kulloinkin tarpeen mukaan ja huonolla on pakko koko ajan persuilla notta mehän ollaan ihan ITTE mitä tykätään.

;D ;D ;D ;D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.