Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Boikotti  (Luettu 14955 kertaa)

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Boikotti
Nyt sitten nähdään, meneekö meillä oikeasti huonosti, rouvat on masinoineet kunnon boikotin.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/lukijalta/viestit/09/fi_FI/protestoi_kaupan_ylivaltaa_vastaan/

Nyt jos Pirkkahalli on puolillaan mullimiehiä, niin seuraavassa kriisikokouksessa kaikki NAURAA meille.

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: Boikotti
Sitä minä kyllä olen aina ihmetellyt,minkä helvatan takia kun tukilappu laskulootaan tipahtaa,alkaa myös aina tulemaan mainoksia jumalaisen kalliista koneista,näyttelyistä yms...Pitäisikö tukieurot heti tuhlata?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Boikotti
Sitä minä kyllä olen aina ihmetellyt,minkä helvatan takia kun tukilappu laskulootaan tipahtaa,alkaa myös aina tulemaan mainoksia jumalaisen kalliista koneista,näyttelyistä yms...Pitäisikö tukieurot heti tuhlata?

Kodin viihde-elektroniikka on kalleinta ennen joulua  :D Ja maatalouskoneet kun tuet tulevat ja on aika tehdä "tilinpäätöskauppoja"  ;D

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Boikotti
Nyt sitten nähdään, meneekö meillä oikeasti huonosti, rouvat on masinoineet kunnon boikotin.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/lukijalta/viestit/09/fi_FI/protestoi_kaupan_ylivaltaa_vastaan/

Nyt jos Pirkkahalli on puolillaan mullimiehiä, niin seuraavassa kriisikokouksessa kaikki NAURAA meille.

Seuraavassa kriisikokouksessa kysytään KUKA osallistui Konefoorumiin?  Koko maaseutuväki boikotoimaan foorumia!

Kamikaze

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 124
Vs: Boikotti
Minä lupaan olla menemättä.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Boikotti
Selvimpäin viljeliät väittävät täällä boikotoivansa vaikka mitä! Krapulassa vappunaamari päässä sitten mennän kilvan konefoorumiin. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Anttu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 50
Vs: Boikotti
Naisilla sentään järki pelaa. Kannatan lämpimästi ;D ;D ;D ;D

LuMon

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas
Vs: Boikotti
En mene.
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

Paskervilleri

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 320
Vs: Boikotti
Lupaan mennä ja olla ostamatta edes kahvia sieltä ;D ;D ;D

heksa100

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 258
Vs: Boikotti
Sitä minä kyllä olen aina ihmetellyt,minkä helvatan takia kun tukilappu laskulootaan tipahtaa,alkaa myös aina tulemaan mainoksia jumalaisen kalliista koneista,näyttelyistä yms...Pitäisikö tukieurot heti tuhlata?

Kodin viihde-elektroniikka on kalleinta ennen joulua  :D Ja maatalouskoneet kun tuet tulevat ja on aika tehdä "tilinpäätöskauppoja"  ;D



Jos tänä vuonna meniskin ja pättäis (lopettais) tilinsä  :o

Karel

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: Boikotti
En mene , hyvä "MARTAT" , Tiinat ja Vivilit!!!

Fuller

  • Vieras
Vs: Boikotti
Minä menen,olis edes traktoriosastoilla hyvän näköisiä miisuja niin tois kiinnostusta tuhlata rahat uuteen traktoriin :P ::) ::)

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Boikotti
Kekkoslovakialaista meininkiä.  ;D ;D


Perussuomalainen keputäppäri ei tarvitte ainoatakaan maatalousnäyttelyä siihen että vetää oman tilansa talouden kuralle.  ;D ;D Kunnon maausko riittää ja oma puolue hyvänä mielessä.  ;D ;D


Mahtaako Suomeen tulla koskaan sitä sukupolvea maatalouteen joka osaisi laskea? Suurta tehdään mutta perinteitä kunnioittaen ja vauhtisokeus sen kuin kasvaa.
Poliittinen *****.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Boikotti
Boikotoida saa rauhassa mutta tosiasia on se että jos perusmaatila ei päivitä yhtä konetta vuodessa ja korjaa yhtä taloa niin 20 vuoden päästä ei ole kuin rikkinäisiä koneita ja ränsistyneitä taloja. Jos ei siis suunnittele valojen sammuttamista niin konekantaa täytisi uudistaa joka vuosi yhden koneen osalta.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Boikotti
Boikotoida saa rauhassa mutta tosiasia on se että jos perusmaatila ei päivitä yhtä konetta vuodessa ja korjaa yhtä taloa niin 20 vuoden päästä ei ole kuin rikkinäisiä koneita ja ränsistyneitä taloja. Jos ei siis suunnittele valojen sammuttamista niin konekantaa täytisi uudistaa joka vuosi yhden koneen osalta.

Ehkä hieman väärin sanottu, että "yksi kone vuodessa", paremminkin "tietty prosentti konekannasta", tai "poistojen verran" tai jotakin ihan muuta. Joka tilalla tietenkin omat lähtökohtansa, mutta jos vain yksi kone vuodessa, niin kyllä ainakin minun konekanta olisi jo aika pian loppuun ajettu.  ;)

Kyllä se vaan niin on, että toimivalla tilalla tehdään investointeja koko ajan, riippumatta suhdanteista, toiset ne vaan vikisee ja lopulta kuolee pois....   Suhdanteissa vaan pitää olla silmää, yleensä silloin, kun toiset ei investoi, silloin on juuri oikea aika investoida. Hei, menkää vaan boikottiin ;)