Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Häviäjäksi syntynyneen asenteella.....  (Luettu 1421 kertaa)

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Häviäjäksi syntynyneen asenteella.....
Aiemmin ollessaan mm-ministerinä tuntui aika värittömältä ja lähinnä kuunteluoppillallata.

Nyt olisi syytä näyttää onko ukosta mihinkään.

Kepulaiset ovat taitonsa näyttäneet ja tulokset näkee suoraan pankkitililtä

minä-itte

  • Vieras
Vs: Häviäjäksi syntynyneen asenteella.....
Aiemmin ollessaan mm-ministerinä tuntui aika värittömältä ja lähinnä kuunteluoppillallata.

Nyt olisi syytä näyttää onko ukosta mihinkään.

Kepulaiset ovat taitonsa näyttäneet ja tulokset näkee suoraan pankkitililtä



"Ukko" sentään neuvotteli EU:lta AB-alueelle 50 €/ha LFA-korotuksen, minkä tosin Korkeaoja heti muutti viljatiloja syrjiväksi MTK:n vaatimuksesta-.

Nyt VM on poistamassa tätä tukea "edunvalvonnan pyynnöstä",  osaksi maatalousrahojen säästöä.  

Viimeksi muokattu: 01.09.11 - klo:11:03 kirjoittanut minä-itte

Jätkä

  • Vieras
Vs: Häviäjäksi syntynyneen asenteella.....
Henkilökuntaa mmm.ssä on noin 350 ja koko hallinnonalalla 5 100 ja maatilojen määrä on se reilu 60 000 eli virkamies kymmentätilaa kohti.
Mitähän ne palkkakustannukset ovatkaan tuolla hallinnolla? Karkeasti laskien 36 000€/vuosi x 1,7 sivukuluja x 5500=336 600 000 € per/vuosi ja tämkin raha puheissa mielletäää tueksi maataloudelle ja tuskin joutuu ensinmäisenä leikkaus listalle vaikka onkin melkein 15% mmm budjetista.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Häviäjäksi syntynyneen asenteella.....
Henkilökuntaa mmm.ssä on noin 350 ja koko hallinnonalalla 5 100 ja maatilojen määrä on se reilu 60 000 eli virkamies kymmentätilaa kohti.
Mitähän ne palkkakustannukset ovatkaan tuolla hallinnolla? Karkeasti laskien 36 000€/vuosi x 1,7 sivukuluja x 5500=336 600 000 € per/vuosi ja tämkin raha puheissa mielletäää tueksi maataloudelle ja tuskin joutuu ensinmäisenä leikkaus listalle vaikka onkin melkein 15% mmm budjetista.

PAlkat siis 5600 €/tila/vuosi ja toimitilat, laitteet, km-korvaukset, kartanpiirtourakoitisjat jne vielä päälle. Jäiköhän minulla jotain tuota luokka verotettavaksi tuloksi maataloudesta viime vuonna?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Häviäjäksi syntynyneen asenteella.....
Henkilökuntaa mmm.ssä on noin 350 ja koko hallinnonalalla 5 100 ja maatilojen määrä on se reilu 60 000 eli virkamies kymmentätilaa kohti.
Mitähän ne palkkakustannukset ovatkaan tuolla hallinnolla? Karkeasti laskien 36 000€/vuosi x 1,7 sivukuluja x 5500=336 600 000 € per/vuosi ja tämkin raha puheissa mielletäää tueksi maataloudelle ja tuskin joutuu ensinmäisenä leikkaus listalle vaikka onkin melkein 15% mmm budjetista.

PAlkat siis 5600 €/tila/vuosi ja toimitilat, laitteet, km-korvaukset, kartanpiirtourakoitisjat jne vielä päälle. Jäiköhän minulla jotain tuota luokka verotettavaksi tuloksi maataloudesta viime vuonna?

onko oikein että tuollainen paperia siirtävä roska sakki saa sen kuussa mitä kosmis vuodessas ???
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?