Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Erään “downshiftarin” vastaus Björn Wahlroosille  (Luettu 1420 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
http://katisar.wordpress.com/2011/08/25/eraan-downshiftarin-vastaus-bjorn-wahlroosille/

Allekijoittanut on jollain tapaa downshiftari. Mitään tarpeetonta en halua. Autokin pitää katsastaa joka vuosi.  ;D

http://www.degrowth.fi/

emo-heikki

• Vieras
Joo, mielestäni tossa on paljon enempi järkeä, kuin tässä älyttömässä kuluttamisessa.
Kunhan vaan hommaa ei viedä liian pitkälle ...

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

Lainaus
Jako työhön ja vapaa-aikaan onkin Emännän mielestä keinotekoinen ja seurausta siitä, että ihminen on leikannut itsensä irti aidosta elämästä.

Tuossa lainauksessa kiteytyy hyvin aivan kaikki, mikä on täällä pohjoismaiden "hyvin"vointivaltiossa perseellään. Kiitos demarien......

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

emo-heikki

• Vieras
Lainaus
Jako työhön ja vapaa-aikaan onkin Emännän mielestä keinotekoinen ja seurausta siitä, että ihminen on leikannut itsensä irti aidosta elämästä.

Tuossa lainauksessa kiteytyy hyvin aivan kaikki, mikä on täällä pohjoismaiden "hyvin"vointivaltiossa perseellään. Kiitos demarien......

Ei täällä voi hyvin muut, kuin SAK:n/STK:n demarisiipi ????

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Lainaus

ja minä kun olen luullut että se on se kokoomuslainen työnjohto joka niitä töitä sieltä ylhäältä kasaa suoritusportaan niskaan ???
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

emo-heikki

• Vieras
Lainaus

ja minä kun olen luullut että se on se kokoomuslainen työnjohto joka niitä töitä sieltä ylhäältä kasaa suoritusportaan niskaan ???

Tämä luterilainen maailmankuva pistää juoksemaan kellon tahdissa, työtä ja aikaa mitataan kokoajan suhteessa toisiinsa ...
Tyyliin mitä olet tänään saanut aikaiseksi ????
Aikajaksoja vaan vaihdellaan kokoajan lyhyemmiksi.