Neljä yritystä plussalla Varmaan jokin masennuslääkkeitä valmistava tehdas ja köysifirma yms
"Lopunajat" ovat jälleen kerran hyvin valmistautuneelle yhtä juhlaa. Ikävä kyllä junamenijo-pankolla ennustetaan näitä lopunaikoja joka viikko.Koettakaahan nyt viimeinkin ennustaa se kaikkien lopunaikojen äiti kohdilleen. Et saatas taseet taas kondikseen. ps koska korot viimeinkin lähtee yläkiitoon? Aamen.
Lainaus käyttäjältä: UCD - 18.08.11 - klo:18:50"Lopunajat" ovat jälleen kerran hyvin valmistautuneelle yhtä juhlaa. Ikävä kyllä junamenijo-pankolla ennustetaan näitä lopunaikoja joka viikko.Koettakaahan nyt viimeinkin ennustaa se kaikkien lopunaikojen äiti kohdilleen. Et saatas taseet taas kondikseen. ps koska korot viimeinkin lähtee yläkiitoon? Aamen. En mä ymmärrä tosta sun jorinasta mitään. Enkä ole tuominnut missään vaiheessa investoineita tiloja, sanoin jos tuotanto ja talous on kunnossa, ilman lainanottoa ei kukaan voi kehittää tilaansa kannattavaan toimintaan. Jos kuitenkin käy että tuet loppuu niin se vaikeuttaa niiden tilojen toimintaa hetkellisesti joilla raha kiertää hitaasti ja joiden lopputuotteet kaukana reealisesta arvostaan. Lamassa on aina kärsijänä täysin syytön osapuoli.
Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 19.08.11 - klo:16:46Lainaus käyttäjältä: UCD - 18.08.11 - klo:18:50"Lopunajat" ovat jälleen kerran hyvin valmistautuneelle yhtä juhlaa. Ikävä kyllä junamenijo-pankolla ennustetaan näitä lopunaikoja joka viikko.Koettakaahan nyt viimeinkin ennustaa se kaikkien lopunaikojen äiti kohdilleen. Et saatas taseet taas kondikseen. ps koska korot viimeinkin lähtee yläkiitoon? Aamen. En mä ymmärrä tosta sun jorinasta mitään. Enkä ole tuominnut missään vaiheessa investoineita tiloja, sanoin jos tuotanto ja talous on kunnossa, ilman lainanottoa ei kukaan voi kehittää tilaansa kannattavaan toimintaan. Jos kuitenkin käy että tuet loppuu niin se vaikeuttaa niiden tilojen toimintaa hetkellisesti joilla raha kiertää hitaasti ja joiden lopputuotteet kaukana reealisesta arvostaan. Lamassa on aina kärsijänä täysin syytön osapuoli.Korot ei ole nousussa, koska lama on syvenemässä, silloin ei ole varaa nostaa korkoja.Rahan arvo saattaa itseasiassa laskea rajustikkin, eli inflaatio alkaa laukata, se taas helpottaa velkasen tilannetta myöhemmin ...
En mä ymmärrä tosta sun jorinasta mitään.
Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 19.08.11 - klo:16:46En mä ymmärrä tosta sun jorinasta mitään.Älä sure... ei ymmärrä apilaskaan. Tuo ajatusten lapuanjoki.... Ne ymmärtää joille on ymmärrys annettu, se riittää mulle.
ihimee ylläällä pörssikurssit maapallollajos otetaan huomijoon jyykin ja jutan kyvyt
tuntuu että mikkään ei pijä ennää paikkaasamitä meille kerrottiin (valeheltiin) eusta ennen liittymis äänestystäonneksi äänestin vastaantais olla 100% sossuja ja kakoja jotka äänesti kyllä
Lainaus käyttäjältä: ENTER - 20.08.11 - klo:07:04tuntuu että mikkään ei pijä ennää paikkaasa mitä meille kerrottiin (valeheltiin) eusta ennen liittymis äänestystä onneksi äänestin vastaan tais olla 100% sossuja ja kakoja jotka äänesti kylläHöpöhöpö... Eu on hyvä juttu näistä pikku vaikeuksista huolimatta... nyt täysillä liittovaltioon! Loppuu persuisäntien UHO!
tuntuu että mikkään ei pijä ennää paikkaasa mitä meille kerrottiin (valeheltiin) eusta ennen liittymis äänestystä onneksi äänestin vastaan tais olla 100% sossuja ja kakoja jotka äänesti kyllä
Lainaus käyttäjältä: UCD - 20.08.11 - klo:07:07Lainaus käyttäjältä: ENTER - 20.08.11 - klo:07:04tuntuu että mikkään ei pijä ennää paikkaasa mitä meille kerrottiin (valeheltiin) eusta ennen liittymis äänestystä onneksi äänestin vastaan tais olla 100% sossuja ja kakoja jotka äänesti kylläHöpöhöpö... Eu on hyvä juttu näistä pikku vaikeuksista huolimatta... nyt täysillä liittovaltioon! Loppuu persuisäntien UHO! Pääasian on kummiski se, että pankolla makoilevat sosiaalitukielättiluuserit joutuu miettimään mistä särvintä saa... ku Kepu ei sitä enää jaa