Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe koska saa rahaa?  (Luettu 57143 kertaa)

Kamikatze

  • Vieras
Vs: koska saa rahaa?
Onko maksatukset myöhässä vai minkä takia ei ole rahaa tilille tippunu vielä?
Tarkastukset tulossa...

Nyt niillä on ruuhkaa noiden pöytäkirjojen kanssa ...
Aika monella on rahaa vielä sisällä.

Jos rahaa ei ole tullut, tulee jollekin lohkolle tarkastus . Mulla oli perjantaina lohkon mittaus kun ostin peltoheittoa tukikelpoisen lohkon ja tien välistä jonka liitiin erillisenä u-lohkona palstani viereen . Maanmittaustoimitus saman lohkon toisella reunalla taasen leikkasi  palan lohkosta  pois . Lohko piti sitten mitata paikan päällä ja tukikelpoinen ala pienenee aarin ,vaikka kokonaisalat onkin oikein ilmoitettu .Eipä paljon kannata laittaa vastaan .
Rahoja tässä odotellessa ja aarin muutoksen ( digimittaus tehty tukihaun  jälkeen ) takia tuet jäissä.. tuntuu niin kovin kohtuuttomalta.

Jompero

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 706
Vs: koska saa rahaa?
Näinhän se on, pienien heittojen kanssa ei paljon kannata vaivautua, pääsee (kumpikin osapuoli) vähemmällä kun suostuu samaan pinta-alaan jonka se digitoinut kierosilmä on lohkolle arponu. Itte en enää sorki pinta-aloja vaan syötän kiltisti kyseisen vuoden arvonnoissa kohdalle osuneet peltoweehen ::)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: koska saa rahaa?
Näinhän se on, pienien heittojen kanssa ei paljon kannata vaivautua, pääsee (kumpikin osapuoli) vähemmällä kun suostuu samaan pinta-alaan jonka se digitoinut kierosilmä on lohkolle arponu. Itte en enää sorki pinta-aloja vaan syötän kiltisti kyseisen vuoden arvonnoissa kohdalle osuneet peltoweehen ::)

Näin minäkin olen joka vuosi tehny ja joka vuosi niitä on mitattu ja aina ne on muuttunu ....
Jotenki ihmetyttää toi, että oikeat luvut ei löydy vaikka ite ne mittaavat ja asettavat ????

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: koska saa rahaa?
Näinhän se on, pienien heittojen kanssa ei paljon kannata vaivautua, pääsee (kumpikin osapuoli) vähemmällä kun suostuu samaan pinta-alaan jonka se digitoinut kierosilmä on lohkolle arponu. Itte en enää sorki pinta-aloja vaan syötän kiltisti kyseisen vuoden arvonnoissa kohdalle osuneet peltoweehen ::)

Näin minäkin olen joka vuosi tehny ja joka vuosi niitä on mitattu ja aina ne on muuttunu ....
Jotenki ihmetyttää toi, että oikeat luvut ei löydy vaikka ite ne mittaavat ja asettavat ????

Eikä niitä koskaan löydykään, vähemmällä stressillä pääsee kun kattoo että ovat suunnilleen oikein.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Tepe

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 61
Vs: koska saa rahaa?
Koskahan taas tulis rahaa? Eli pohjoinen hehtaarituki ja nuorten viljelijöiden tuki?

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: koska saa rahaa?
Näinhän se on, pienien heittojen kanssa ei paljon kannata vaivautua, pääsee (kumpikin osapuoli) vähemmällä kun suostuu samaan pinta-alaan jonka se digitoinut kierosilmä on lohkolle arponu. Itte en enää sorki pinta-aloja vaan syötän kiltisti kyseisen vuoden arvonnoissa kohdalle osuneet peltoweehen ::)

Näin minäkin olen joka vuosi tehny ja joka vuosi niitä on mitattu ja aina ne on muuttunu ....
Jotenki ihmetyttää toi, että oikeat luvut ei löydy vaikka ite ne mittaavat ja asettavat ????

Eikä niitä koskaan löydykään, vähemmällä stressillä pääsee kun kattoo että ovat suunnilleen oikein.
Liian monelta loppuisi hallinnossa työt jos ne alat saataisiin pysyvästi kohdalleen..  ::)

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 798
Vs: koska saa rahaa?
Koskahan taas tulis rahaa? Eli pohjoinen hehtaarituki ja nuorten viljelijöiden tuki?

Eikös ne jotain tämän kuun viimeisella viikolla maksa. Ainakin parina viimevuotena tullu.

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: koska saa rahaa?
[Koskahan taas tulis rahaa? Eli pohjoinen hehtaarituki ja nuorten viljelijöiden tuki?
[/quote]

Eikös ne jotain tämän kuun viimeisella viikolla maksa. Ainakin parina viimevuotena tullu.
[/quote]

Mä en tuskin tule noita tukia saamaan ikinä. Mut siel pohojooses saakin vaik mitä.

realisti

  • Vieras
Vs: koska saa rahaa?
pohjoista hehtaaritukea ei vissiin ole tulossa kun ei ole vehnää, mutta nuoren viljelijän tukea varmaan tulee muutama tonni.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: koska saa rahaa?
pohjoista hehtaaritukea ei vissiin ole tulossa kun ei ole vehnää, mutta nuoren viljelijän tukea varmaan tulee muutama tonni.
Älä hirveesti mainosta minä-itte/eemeli saa näppylöitä.

mah

  • Vieras
Vs: koska saa rahaa?
Koskahan taas tulis rahaa? Eli pohjoinen hehtaarituki ja nuorten viljelijöiden tuki?
:'(

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: koska saa rahaa?
Seuraavaks pitäs tulla syyskuussa, jaa nii mut mää en ookka Ceellä. :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

  • Vieras
Vs: koska saa rahaa?
En tiärä mut kyl jo 5 tonnia on tänä vuonna saanut menemään  :o  ;D :'(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: koska saa rahaa?
rahaa?   paljo se on kahen euron kolikkoina?

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: koska saa rahaa?
Seuraavaks pitäs tulla syyskuussa, jaa nii mut mää en ookka Ceellä. :o
[/quote]

Kyl mulle ainakin on yleensä euroja tullu huhtikuussakin, vaikken tundralla olekaa ;D Mut sitä jaetaankin silloin vaan harvoille ja valituille 8)