Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vakuus  (Luettu 13877 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Vs: Vakuus
Markkinavoimat voi tälläisen kusetuksen yleistyessä lakaista koko Euron pian historian roskapönttöön  ;)

Markkinavoimat lakaisevat mitä vain minne vain... mikäli Saksa ja Ranska niin haluavat, muuten eivät  :P

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/08/quotsuomen_kreikka-vakuuksien_vastustus_sisapolitiikkaaquot_2799619.html

Mielenkiintoista nähdä kuinka tässäkin käy. Tuomioja oli sitä mieltä, että muut hyväksyy suomen takuut ,koska on pakko.
Itse en olis niinkään varma.  ;D

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Demarit onnistuu tuplajättipotissa: tukipaketti saatiin, mutta vesitetään heti takaisin käteisvakuuksina. Lopputulos on se, että rahaa on enemmän kiinni, mutta sillä ei saada mitään aikaan.

Jotenkin NIIN vasemmistolaista kuin vain voi. Tuhlataan tyhjään....:D :D :D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

• Vieras
Outo tulkinta...
Demarit onnistuu tuplajättipotissa: tukipaketti saatiin, mutta vesitetään heti takaisin käteisvakuuksina. Lopputulos on se, että rahaa on enemmän kiinni, mutta sillä ei saada mitään aikaan. Jotenkin NIIN vasemmistolaista kuin vain voi. Tuhlataan tyhjään....:D :D :D

Otsikossa kaikki.

Paalaaja

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Suuri kupla Demarien vaalilupausten lunastamiseksi
Demarit onnistuu tuplajättipotissa: tukipaketti saatiin, mutta vesitetään heti takaisin käteisvakuuksina. Lopputulos on se, että rahaa on enemmän kiinni, mutta sillä ei saada mitään aikaan. Jotenkin NIIN vasemmistolaista kuin vain voi. Tuhlataan tyhjään....:D :D :D

Otsikossa kaikki.

"Suomen ja Kreikan välistä sitovaa vakuussopimusta ei ole olemassa, kertoo saksalainen Die Welt. Lehden haastattelema Kreikan valtionvarainministeriön tiedottaja kiistää sopimuksen olemassaolon. "

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Lehti+Kreikan+mukaan+vakuussopimusta+ei+ole+olemassa/1135268630393

Ja otsikossa kaikki.  :o
Slippin 'n sliding

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Jotenki tuntuu sitä et on vähä helevetillisen happamia noi Kreikan lainatakuut kepulaisille ku Sössö ja KokoVartaloKotelo ei saanu mitään aikaan... mut toisaalta eihä sillä oo väliä mitä mieltä 10%:n "puolue" ja sen jäsenet ynnä kannattajat on  :P :P :P
Kreikassa jo kiiteltiin, kun ei tarvinnut reaalivakuuksia antaa.  ;D

*** Joo. Nythän vakuudet tulee muilta Euro-mailta, jotka lainapakettia rahoittaa. Täytyy sanoa, että erikoisin vakuus, jonka olen koskaan kuullut velallisen kehittäneen. Ei tästä maailmasta  ;D ;D ;D
parempi kuitenkin kuin kokoomuksen kokonaan vakuutukseton linja vai mitä ???   hankala asia bisnespuolueelle kun opettajapohjalta pannaan paremmaksi ;D

*** Jos joku luulee, ettei näitä " vakuuuksia " maksateta suomella vielä moneen kertaan Eu.n sisällä , niin sellainen uskoo varppina myös joulupukkiin  ;D

Itse järjestelynä tää suomenmalli on kestämätön. Ainakin mikäli minkäänlaisista pelisäännöistä Euron puitteissa pidetään kiinni. Mutta toki nyt pelataan niin isoilla panoksilla, että suomalaisten sisäpolitiikasta juontavat lapsellisuudet halutaan lakaista maton alle ja pian. Markkinavoimat voi tälläisen kusetuksen yleistyessä lakaista koko Euron pian historian roskapönttöön  ;)
kataiselta päässy niskalenkki höltyyn ???
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Demarit onnistuu tuplajättipotissa: tukipaketti saatiin, mutta vesitetään heti takaisin käteisvakuuksina. Lopputulos on se, että rahaa on enemmän kiinni, mutta sillä ei saada mitään aikaan.

Jotenkin NIIN vasemmistolaista kuin vain voi. Tuhlataan tyhjään....:D :D :D
demarien vaatimushan nämä takuut oli, mutta luulisin että asioita on myös jokunen kokkari järjestelemässä, toivoa ainakin sopii että tuo kataisen paljonko tarvitaan linja on edes vähän taantunut. mutta ymmärränhän minä että se kyllä oikeistoa vähän nolottaa kun eivät he itse aikoinaan tajunneet edes YRITTÄÄ moisille summille minkäänlaisia takuita....

asia vaan on niin merkittävä että kaikkien pitäis nyt olla varpaillaan ja uskon että päämäjassa kuuntelevat jos aatami sinne soittaa ja neuvoo kuinka suomen saatavat turvataan :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Aimo Jortikka

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Tässähän tätä.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/08/1375223/aktian-ekonomisti-suomi-sytyttaa-omahyvaisyydellaan-maailmanpalon

*** Tätähän mä olen tässä koettanut teille tolkuttaa. Mutta avarakatseiset veljet vaan puoluepolitiikkaa  sekoittaa kehiin. Jos sitä on pakko toitottaa, niin tämän sopan keittäjät on demarit ja vasurit. Siis nyt puhutaan näistä vakkuuksista. Ei jaksais millään rautalangasta kaikkea kaikille jääsilmille vääntää.

JoHaRa

• Vieras
Vääristynyt maailmantalous sortuu ja anarkia saa vallan  8) Länsimaat tuhoutuvat vääristyneen ihmisjalostuksen johdosta 30 vuoden kuluessa sukupuuttoon  :o

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Tässähän tätä.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/08/1375223/aktian-ekonomisti-suomi-sytyttaa-omahyvaisyydellaan-maailmanpalon

*** Tätähän mä olen tässä koettanut teille tolkuttaa. Mutta avarakatseiset veljet vaan puoluepolitiikkaa  sekoittaa kehiin. Jos sitä on pakko toitottaa, niin tämän sopan keittäjät on demarit ja vasurit. Siis nyt puhutaan näistä vakkuuksista. Ei jaksais millään rautalangasta kaikkea kaikille jääsilmille vääntää.
Jaa, persut ei antas rahaa ollenkaan.

mutta kerro nyt koska sinä olet maksanu naapuris velat. ja se on ihan päivänselvää että jonkinlainen talouden kohtuullistaminen on joka tapauksessa suomella edessä, aiheuttaako sen kreikka nyt tai joku muu hetken päästä sitä voi arvuutella mutta joka tapauksessa uudelleenjärjestelyjä on tulossa ;)

Itävalta aikoo ehdottaa lainatakauksien osalta kompromissia: ne maat, joiden pankeilla on vähän saatavia Kreikasta, saisivat lainoistaan suuremmat takuut kuin ne maat, joiden pankeilla on Kreikassa enemmän hävittävää. Tyrväinen myöntää, että ajatus tuntuu ensiajattelulta loogiselta. Totuus on hänen mukaansa toinen.

Kun tuonkin lukee niin tajuaa että kortit on menossa uudelleen sekotettavaks, ja siks tästä suomen linjasta nyt itketään kun se tarkoittaa sitä että lasku keskittyy muutamaan isoon euromaahan jossa tuon vekselin sälyttäminen tavallisen kansan maksettavaksi käy kenties mahdottomaksi kun taas koko euroalueelle levitettynä se voisi mennä läpi ilman että eliitti siihen juurikaan osallistuisi!

tästä on pohjiltaan kyse ;)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Outo tai ei

*** Tätähän mä olen tässä koettanut teille tolkuttaa. Mutta avarakatseiset veljet vaan puoluepolitiikkaa  sekoittaa kehiin. Jos sitä on pakko toitottaa, niin tämän sopan keittäjät on demarit ja vasurit. Siis nyt puhutaan näistä vakkuuksista. Ei jaksais millään rautalangasta kaikkea kaikille jääsilmille vääntää.
No Aulis, mun lailla tätä tulkitsee näköjään muutkin.....

Viimeksi muokattu: 18.08.11 - klo:13:15 kirjoittanut Adam Smith

Aulis Anttila

• Vieras
Enemmistö...
 *** Tätähän mä olen tässä koettanut teille tolkuttaa. Mutta avarakatseiset veljet vaan puoluepolitiikkaa  sekoittaa kehiin. Jos sitä on pakko toitottaa, niin tämän sopan keittäjät on demarit ja vasurit. Siis nyt puhutaan näistä vakkuuksista. Ei jaksais millään rautalangasta kaikkea kaikille jääsilmille vääntää.

Mun laillani asian näkeviä on selkeästi enemmän ku sun laillas "näkeviä"... eikä ton kuplettilaulajapellen horinoista kannata välittää... se ei oo vielä ikinä ollu oikeessa   :P :P :P   ;D ;D ;D

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Outo tai ei

Mitäs mieltä oli suomen osuudesta kokoomuksen presidenttiehdokas, hänen kannatuksen perusteella luulis puheilla olevan myös jonkinlaista pönkää suomen kansalta, etenkin sieltä talouselämän ja rahan kanssa tekemisessä olevilta ???

Viimeksi muokattu: 18.08.11 - klo:13:24 kirjoittanut icefarmer

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Tarkotakko tyrväistä vai jortikkaa ;D ;D

Mun matikalla lainasumma-vakuuskäteinen*1+n joukolle maita on vähemmän rahaa tervehdyttämiseen kuin puhdas lainasumma..... Suomi pelaa upporikasta tai rutiköyhää.  

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Tarkotakko tyrväistä vai jortikkaa ;D ;D

Mun matikalla lainasumma-vakuuskäteinen*1+n joukolle maita on vähemmän rahaa tervehdyttämiseen kuin puhdas lainasumma..... Suomi pelaa upporikasta tai rutiköyhää.  
tervehdyttämiseen.....  oikeistolaisen ei kestä sonoo että saattohoitoon ;D

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

itävalta vastustaa suomen saamia kreikka takuita ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?