Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paavo  (Luettu 6070 kertaa)

minä-itte

• Vieras

Viimeksi muokattu: 13.08.11 - klo:07:03 kirjoittanut minä-itte

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Vs: On äijällä pönttö sekaisin
Keminmaan Ahmed Ahne vänkää taas kalifiksi kalifin paikalle. Turhaan :D :D :D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Shrek

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Keminmaan Ahmed Ahne vänkää taas kalifiksi kalifin paikalle. Turhaan :D :D :D

Aika osuvasti sanottu  ;D ;D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Aulis Anttila

• Vieras
Paha aavistus...
Paavo ei ymmärrä, että joitakin oksettaa jo hänen naamansa näkeminen. Paavosta ei ainakaan koko kansan pressaa tule ikinä. Tuskin edes 10% pressa.  ;D

Mul on semmonen hytinä et ku Vladi-Pate ei pääse Kepun ehdokkaaks ni se kerää tarvittavat 20.000 nimeä valitsijayhdistystään varten   :o :o :o

minä-itte

• Vieras
Vs: Paha aavistus...
Paavo ei ymmärrä, että joitakin oksettaa jo hänen naamansa näkeminen. Paavosta ei ainakaan koko kansan pressaa tule ikinä. Tuskin edes 10% pressa.  ;D

Mul on semmonen hytinä et ku Vladi-Pate ei pääse Kepun ehdokkaaks ni se kerää tarvittavat 20.000 nimeä valitsijayhdistystään varten   :o :o :o

Hieno juttu.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Hieno juttu.

No sen 20.000 nimen kerääminen lienee helppoa kauraa täällä Tundralla missä Paavon kannatus on vankinta.

Onko sulla tiedossa joku ehdokas sieltä etelästä joka voisi edes kuvitellä pääsevänsä läpi pääosin maakunnan äänillä??? Jos ei niin sun junttieinarin maajussien puolesta on kai siitä turha vaahdota.....

Viimeksi muokattu: 12.08.11 - klo:19:37 kirjoittanut Luomujussi

rööri-roope

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

[/quote]

***** Älähän vielä sano. Nyt nimittäin alkaa olla tilanne jossa hyvin suuri osa äänestäjistä ei muista Paavon aikaisempia touhuja. Aika armahtaa Paavonkin  ;D Soini voi olla tässäkin asiassa kuninkaantekijä. Jos Soini ei asetu ehdolle, EU-kriittinen kansanosa äänestää Paavoa vaikka vaan ihan protestiksi. Tätä Väyrynen nähtävästi laskeskelee itsekin.
In vino veritas

lehmänviljelijä

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Pro Patria
Itse äänestäisin Niinistöä, mutta Niinistössä on yksi vika ja se on nato. Tästä syystä skippaan Niinistön. Punikki liponen taas kuuluisi linnaan, joten ei siitä sen enempää.
Ainoa varteen otettava ehdokas näistä on siis Väyrynen, vaikka en ole koskaan ollut keskustan kannattaja. Mutta arvostan Väyrystä sen takia, koska hän kaikin keinoin ja maraton puheillaan yritti estää Suomen liittämisen tuon aikaiseen ey:n. Väyrynenhän oli likipitäen ainoa, joka ei silloin pettänyt isänmaataan.

minä-itte

• Vieras
Vs: Pro Patria
Itse äänestäisin Niinistöä, mutta Niinistössä on yksi vika ja se on nato. Tästä syystä skippaan Niinistön. Punikki liponen taas kuuluisi linnaan, joten ei siitä sen enempää.
Ainoa varteen otettava ehdokas näistä on siis Väyrynen, vaikka en ole koskaan ollut keskustan kannattaja. Mutta arvostan Väyrystä sen takia, koska hän kaikin keinoin ja maraton puheillaan yritti estää Suomen liittämisen tuon aikaiseen ey:n. Väyrynenhän oli likipitäen ainoa, joka ei silloin pettänyt isänmaataan.

Väyrynen oli aluksi EU:n kannattaja, mutta koska Aho ryhtyi ajamaan Suomea EU:n jäseneksi, piti Paten kääntää takkinsa presidenttipelissä. ....etelän metia petti.

Horttanainen

• Vieras
Äänestän ehdottomasti Väyrystä, hän on Suomen Fiksuin Ihminen....huom. tämä ei ole sarkasmia, olen  aivan totaalisen  fanaattinen Väyrys -fani.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI

Väyrynen oli aluksi EU:n kannattaja, mutta koska Aho ryhtyi ajamaan Suomea EU:n jäseneksi, piti Paten kääntää takkinsa presidenttipelissä. ....etelän metia petti.

Tarkisti vain kantansa paremmin vastaamaan Suomen itsenäisyyttä ja perustuslakia. Yritti estää perustuslain rikkomisen.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

minä-itte

• Vieras

Tarkisti vain kantansa paremmin vastaamaan Suomen itsenäisyyttä ja perustuslakia. Yritti estää perustuslain rikkomisen.

Pate on kova poika "tarkistamaan" kantojaan riippuen mistäpäin tuuli käy.

emo-heikki

• Vieras

Hieno juttu.

No sen 20.000 nimen kerääminen lienee helppoa kauraa täällä Tundralla missä Paavon kannatus on vankinta.

Onko sulla tiedossa joku ehdokas sieltä etelästä joka voisi edes kuvitellä pääsevänsä läpi pääosin maakunnan äänillä??? Jos ei niin sun junttieinarin maajussien puolesta on kai siitä turha vaahdota.....

Kepu on aika monesti sössinyt vaalit "kahdella ehdokkaalla", kun Väyrystä valittiin niin Kuuskoski-vikatmaa oli omalla listalla, Virolainen kun oli ehdokkaan niin Karjalainen oli omalla listalla, Korhonen on ollut omalla listalla pääehdokkaan kilpailijana jne...

Näin on varmistettu se, että kepu ei ole toisella kierroksella.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pate on kova poika "tarkistamaan" kantojaan riippuen mistäpäin tuuli käy.
[/quote]

Mulla on jossain arkistojen kätköissä Karin piirros jossa H.Haavistolla oli ei EU-nappi ja patella kyllä EU,törmäsivät toisiinsa ja napit vaihtuivat..

Mutta näitten nykyisten vaihtoehtojen puitteissa kannattaisin kyllä patea,mitä nää muut hörhötkään sen kummempia ovat aikaansaaneet..