Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuivaa on  (Luettu 8947 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kuivaa on
Mulla on vene sademittarina. Kun sataa 40 milliä niin veneestä joutuu lappamaan 210 litraa vettä pois. Nyt on mennyt jo laitojen yli viimeisen kuukauden.

Sallainen vanhanaikanen maidonmittaussanko on hyvä sademittari. Korkea ja tasapaksu. Sen kun laittaa räystästippuun niin on hyvä rehvastella kylillä sademäärillä  8)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Kuivaa on

Sallainen vanhanaikanen maidonmittaussanko on hyvä sademittari. Korkea ja tasapaksu. Sen kun laittaa räystästippuun niin on hyvä rehvastella kylillä sademäärillä  8)

Enpä tiedä. On niin lehden paskaa rännit täys ettei sieltä juur mitään tule.  ;D Joka vuotinen riesa noiden rännien pesu, kun koivikon rintauksessa asuu.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Kuivaa on
revi rännit v......uun ja ole tyytyväinen ettet asu vaahteroiten varjossa!                 viime kesänä oli kiva parkerata kosla joitenkin hiton lehmuksiako ne lie alle katun varteen ja sit oli koko paska niin liman peitossa että! >:(           pestä koko loota vähillä vesillä!   prkkele!

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5911
Vs: Kuivaa on
Mulla on vene sademittarina. Kun sataa 40 milliä niin veneestä joutuu lappamaan 210 litraa vettä pois. Nyt on mennyt jo laitojen yli viimeisen kuukauden.


Et säkään paljoa veneile jos kuukauden ollut vettä täynnä..   :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kuivaa on
Mulla on vene sademittarina. Kun sataa 40 milliä niin veneestä joutuu lappamaan 210 litraa vettä pois. Nyt on mennyt jo laitojen yli viimeisen kuukauden.


Et säkään paljoa veneile jos kuukauden ollut vettä täynnä..   :D

Ei ole kerinnyt  :D Ja onhan se ajanhukkaa muutenkin

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Kuivaa on
Sadekuuroja tullut tasaisesti tänäänkin. Ei paljoa kerry, mutta pitää tehokkaasti viljat ja oljet märkänä.
Syysviljamaan kyntö sentään luonasi.
Käteinen ratkasee

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5911
Vs: Kuivaa on
Mulla on vene sademittarina. Kun sataa 40 milliä niin veneestä joutuu lappamaan 210 litraa vettä pois. Nyt on mennyt jo laitojen yli viimeisen kuukauden.


Et säkään paljoa veneile jos kuukauden ollut vettä täynnä..   :D

Ei ole kerinnyt  :D Ja onhan se ajanhukkaa muutenkin

Mun vene on tehokkaassa käytössä, serkku hakee sen keväällä kun jäät lähtee venevajasta ja tuo ennen talven tuloa takaisin. Itte en ole tänä kesänä vielä sillä soutanut, täytys varmaan että säilyy tuntuma..  :D