Muuten tuo viimisin linkitys hyvä, mutta ainoo onkelma on oikeen se alkuperäinen tarkotus. Eli pitää myös pystyy ajaan maita ja kiviä. Kattokaapas laadunvarmistajat kuvia sen hyväkoneen kärryn alta. On sauma aikas onnettoman näkönen ja sivussa. Mutta varmaan tarkotukseensa sopiva sitä en epäile.
nykyään hyväkone ei muistaakseni teetä lavoja ja runkoja enää virossa vaan ne tekee ne itse
ni laatu pitäs olla ihan hyvä... on niitä ongelmia ollu naapurilla tuossa J-18 vai mikä se nyt oli tuo junkkarin maakärri... se on aika hauska ku on semmoset kuun puolikkaat takasaranat lavassa ja pultti alla ettei pääse nousemaan pois tilasta ja kipattaessa takasaranat on niin väljät et ne pomppaa ensin ylöspäin ja sit vasta lava alkaa nousta
niin ja multiva,weckman,kipa,hyväkone,junkkari,wepe,stark ja teko ja mitä niitä muita nyt oli niin käyttää tätä nurmen traktori mallin kippisylinteriä millä ei tee sitte.... en edes viitti sanoa kuinka huono se on
itte tuos syksyllä ostettiin uudet kärrit ja tuo huippu sylinterihän se sielä oli.... no ei oo enää ku haettiin jo syksyllä kah-trucksista käytetty k-a:n kippi 21tonninen NUMMI ja avattiin se ja pantiin uudet tiivisteet varooksi ni kyllä nyt pelaa hienosti
on vain parin rakkorin perä hajotettu tuolla nurmen rakkorimallin kipillä ku on menny lastua perään lavaa laskettaessa alhaalle ku se on niin väljä... niin enää ei käytetä tuota kippi sylinteriä meidän kärryissä!!!!!! ja paine suodatin on hyvä myös olla josko joskus sattuu jotaki ni ei mee rautaa rakkorin perään... semmonenki laitettiin viä noihin kärryihin.