Kamalaa sairastaa kuumina kesäisinä hellepäivinä Ei jaksa muuta kuin voihkia sängyssä. Päiväkausia. Hikisenä. Lakanat liimautuvat alastomaan kehoon. Kamala asia tuo horovirus, vai mikä norovirus se oli
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 29.07.11 - klo:17:21Kamalaa sairastaa kuumina kesäisinä hellepäivinä Ei jaksa muuta kuin voihkia sängyssä. Päiväkausia. Hikisenä. Lakanat liimautuvat alastomaan kehoon. Kamala asia tuo horovirus, vai mikä norovirus se oli Pikaisia paranemisia. Jos maha on muuten vain sekaisin, todennäköisesti pieru siellä myllertää miettiessään, kummasta päästä pitäisi tulla ulos.
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 29.07.11 - klo:18:07Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 29.07.11 - klo:17:21Kamalaa sairastaa kuumina kesäisinä hellepäivinä Ei jaksa muuta kuin voihkia sängyssä. Päiväkausia. Hikisenä. Lakanat liimautuvat alastomaan kehoon. Kamala asia tuo horovirus, vai mikä norovirus se oli Pikaisia paranemisia. Jos maha on muuten vain sekaisin, todennäköisesti pieru siellä myllertää miettiessään, kummasta päästä pitäisi tulla ulos.Kiitoskiitos, parantumassa olen jo tuosta kamalasta taudista. Ne oli ne viime viikonlopun strippijuhlat varmaan, mistä tartunta tuli. Oonkin aina yrittänyt välttää kirkollisia tilaisuuksia!
ei oo hääviä.. tuliko ny ees kummastaki päästä yhtäaikaa??
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 29.07.11 - klo:19:29ei oo hääviä.. tuliko ny ees kummastaki päästä yhtäaikaa?? Joo Paljon parempi olis kyl se horovirus eikä norovirus, kun horoviruksessa tulee molempiin päihin yhtäaikaa
Ja ainakin Lappeen Rannassa kannattaa kahvipöydässä kysyä, että "Mitenkäs muna voi?"
Tässä Courtney kuvattuna itse teossa:http://www.youtube.com/watch?v=xtJ6iu7atao&feature=related
Lainaus käyttäjältä: Horttanainen - 29.07.11 - klo:20:42Tässä Courtney kuvattuna itse teossa:http://www.youtube.com/watch?v=xtJ6iu7atao&feature=related Excusez-moi, mutta olen edelleenkin tipattomalla, eli oli ihan oikea ygätauti, kun elimistössäni ei pyöri alkoholia desinfioimassa viruksia ja bakteereja